Gå til innhold

Norske damer og mørke menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har alltid lurt på om hvordan er tiltrekningen til norske damer for mørke menn, og da tenker jeg på menn som er fra Midtøsten, Subkontinentet etc.

Jeg har alltid hørt at damer blir alltid tiltrukket av mørke menn, men personlig syns jeg at lyse menn har mer drag på norske damer.

Hva er deres formening om tiltrekningskraft av mørke menn på norske damer?



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver sin smak, men vil tro at det eksotiske kan ha en stor innvirkning på umiddelbar tiltrekning. Selv finner jeg kun nordiske menn og kvinner attraktive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som asiat kan jeg glatt avkrefte denne teorien.

De fleste jeg kjenner i min omgangskrets som er utlendinger ender opp med damer fra sitt hjemland, og det er ikke pga press fra foreldre, men manglende interesse fra damer her.



Anonymous poster hash: eb601...bbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mørke menn. Brun i huden med mørke trekk, som mørke øyne, bryn og hår :rodmer:

Men det holder ikke bare å være mørk. Akkurat som med hvite menn, er ikke alle like attraktive.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange kjekke, mørke menn, men jeg foretrekker selv menn med nordiske trekk. Har vel med at jeg er nordisk selv og like barn leker best.

Det er slik at hvite mennesker har det vanskeligere for å se forskjell på svarte mennesker og gjerne også motsatt, så jeg tror derfor det er enklere for hvite mennesker å legge mer merke til andre hvite mennesker fordi vi enklere ser forskjell.



Anonymous poster hash: cd124...b3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere mørke menn jeg synes er kjekke, men hovedsaklig(muligens bare) skuespillere. Sikkert fordi personligheten kommer fram da, og det er jo det som har mest å si for hvor tiltrekkende man blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

damene er vel ute etter diger svart og brun stake da.

de som har i snitt størst kuk i verden bor i ghana, cameroon, kongo, venezuela, colombia og ecuador

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damene er vel ute etter diger svart og brun stake da.

de som har i snitt størst kuk i verden bor i ghana, cameroon, kongo, venezuela, colombia og ecuador

Kongo er også kjent som av de absolutt verste land for kvinner å bo i også

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongo er også kjent som av de absolutt verste land for kvinner å bo i også

kan så være. men svarte menn fra kongo som kommer til norge er populære blandt norske damer når de er på byen. lurer på hvorfor jeg..... not

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. Har egentlig ikke noe imot mørke menn hvis jeg møter de gjennom jobb og de går i dress og er nydusja, Snakker godt norsk og skjønner norsk kultur.

Men når det gjelder de folka som henger sammen i store grupper på gata, går i pussige klær, lukter vondt/udusja. Snakker fremmed språk seg imellom og kanskje dårlig norsk. Kjenner dårlig til vestlige verdier... nei takk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

damene er vel ute etter diger svart og brun stake da.

de som har i snitt størst kuk i verden bor i ghana, cameroon, kongo, venezuela, colombia og ecuador

Mange forskjellige etnisiteter i de latinamerikanske landene, med overvekt av hvite og mestizos.

Anonymous poster hash: 4c582...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forskjellige etnisiteter i de latinamerikanske landene, med overvekt av hvite og mestizos.

Anonymous poster hash: 4c582...85b

Hhhahahahahaha overvekt av hvite? Har du VÆRT i latinamerika? Du slår meg ikke som forumets mest intelligente nei. Er veldig sjeldent du ser en helt hvit person her nede. De er isåfall frivillige eller tilflyttet, giftet seg med noen her nede, turister osv. Veldig få som er født og oppvokst her som er hvite.

Anonymous poster hash: 71c7a...8c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker høye, mørke menn :) syns ikke noe om lyse gutter. Især de som har lyse vipper og øyebryn.

Og dess lysere, dess flere kviser :P

Anonymous poster hash: 5326f...fad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker høye, mørke menn :) syns ikke noe om lyse gutter. Især de som har lyse vipper og øyebryn.

Og dess lysere, dess flere kviser :P

Anonymous poster hash: 5326f...fad

Går ann å like en ting uten å snakke nedsettende om andre. Jeg syns brunetter er turn off, men har ikke noe behov for å rakke ned på de av den grunn..

Anonymous poster hash: f83b4...14c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker godt mørke menn, synes det finnes flere kjekke mørke menn enn hvite. Da tenker jeg Midtøsten ol. og ikke afrikanere.

Til gjengjeld er det jo mye forskjeller mellom oss, så sjelden det skjer noe spesielt utover at de ser bra ut..

Anonymous poster hash: 24561...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo mange vakre menn fra midtøsten, Persia, India som er utrolig kjekke, og mange damer fra de landene som er også veldig vakre. Ofte syns jeg at de har mye bedre ansikttrekk enn nordmenn, og har mer utstråling. Hva er det med norske damer som gir dem våte drømmer om mørke menn?

PS: Folk fra midtøsten og Søramerika har mye finere hudfarge enn nordiske folk.



Anonymous poster hash: c0a5b...3d4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo mange vakre menn fra midtøsten, Persia, India som er utrolig kjekke, og mange damer fra de landene som er også veldig vakre. Ofte syns jeg at de har mye bedre ansikttrekk enn nordmenn, og har mer utstråling. Hva er det med norske damer som gir dem våte drømmer om mørke menn?

PS: Folk fra midtøsten og Søramerika har mye finere hudfarge enn nordiske folk.

Anonymous poster hash: c0a5b...3d4

Det uthevede: Det kommer an på øyet som ser. Noen av oss omfavner vår hudfarge, hvilket alle mennesker burde gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...