Gå til innhold

Har aldri fjernet hår nedentil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pheel, on 02 Mar 2015 - 17:09, said:

Er "bikinilinjen" det håret som vokser over en lavt sittende truse?

Bare nysgjerrig, alltid tenkt på at man trimmer alt om man sier "trimmer bikinilinjen".

når du har på truse er bikinilinjen det som er utenom trusekantene, om det er over trusa eller mot lårene og nedover insida av låra

Anonymous poster hash: 91600...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hva dere tenker på.....En helt naturlig busk er så utrolig vakkert og sexy ! Å være ubarbert er jo bare naturlig :)

Hva er det med deg og det jævla busksnakket ditt?

Anonymous poster hash: e0716...9cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg og det jævla busksnakket ditt?

Anonymous poster hash: e0716...9cd

Er vel opptatt av noe jeg synes er fint da....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner heller ikke kjønns håret, har prøvd men det var virkelig ubehagelig, klødde og stakk så det var helt grusomt.

Nå har jeg en mann som får pedo følelse av glatt mus, og vi er også glade for å ha oss mye- og da sitter kjønnslukta bedre i hår enn i hud og det er med på å gjøre oss mennesker kåte :).



Anonymous poster hash: 2d40a...be4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Hillary Clinton sa da Bill ble president: read my lips, no more bush!

Anonymous poster hash: a9b30...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fjerner heller ikke kjønns håret, har prøvd men det var virkelig ubehagelig, klødde og stakk så det var helt grusomt.

Nå har jeg en mann som får pedo følelse av glatt mus, og vi er også glade for å ha oss mye- og da sitter kjønnslukta bedre i hår enn i hud og det er med på å gjøre oss mennesker kåte :).

Anonymous poster hash: 2d40a...be4

Heldig mann du har,som får kose seg med busk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekten bør vel ligge i at man tør å gjøre det man selv har lyst til ?, ikke nødvendigvis selve det å være behåret?

Har jo litt med det å tørre å gå mot strømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det gro,jenter ! Ingenting slår å være naturlig :) Masse busk er et symbol på modenhet og kvinnelighet det !

ikke gjør det til noe mer enn det det faktisk er. Full busk er full busk og sier ingenting om modenhet og kvinnelighet ;)

Anonymous poster hash: 23dea...e9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt idag skal nappes bort og plukkes på. De vakreste damene, er vakre med eller uten hår, gjerne med hår, da det er endel av sin naturlighet. For mange fjerner alt idag, samt fikser for mye på øyenbryn, negler, frisyrer og hva det måtte være. Som sagt : er man vakker fra naturens side, trenger man ikke gjøre noe.

Synes det er vakkert å se en vagina med naturlig hår, f.eks fra 70 tallet. Det er faktisk på vei tilbake heldigvis. Så kan dere som absolutt må barbere alt, gjerne fortsette med deg, men det blir litt sånn tvangsaktig for meg. Klinisk renslig. Som de som MÅ klippe håret i en "frisyre", blir gjerne mer kjærring for meg da...Og de som må klippe hagen så den ser helt oppklipt ut, ingen naturlige kratt igjen, kutter av trær, alt skal være "på stell", ingen hemmelighet igjen liksom, her skal alt synes! Samme med de som barberer bort alt kjønnshår. Ingenting er igjen for fantasien for alt vises.



Anonymous poster hash: ba5ba...22d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo litt med det å tørre å gå mot strømmen :)

Altså, jeg vet ikke hvordan det er å ønske å ha busk, har aldri hatt det ønske men hvor mange ser kjønnshåret ditt i løpet av en dag?

Uansett hvor moteguro og sildestim en er så vil jeg vel si at mote busk og ikke mote busk, har det noe å si egentlig?

For min del, uansett hvor mange som måtte mene at "det naturlige er det beste og det fineste" så mener ikke jeg det, om det blir medstrømms med full busk, halv busk, om det blir mote å skrive et shakespeare sitat i dotten, eller barbere inn ”kom og ta meg her” med ei pil ned, om det skulle bli på moten å farge dusken i alle regnbuens farger eller kjøpe en afro parykk og lime på, eller å ta extensions og flette det i pariser fletter i små søte pastellfargerike kjønnshårstrikker, eller barbere inn en panda eller søte strekfigurer så vil jeg, så lenge det føles som det nå gjør (altså at jeg føler meg langt mer komfortabel og fin med glatt underliv) så gjør jeg det.

Mote går i rykk og napp, fjerne hårene sine har vært populært siden Kleopatras tid, men det har også vært mote å faktisk lime på en parykk på kjønnshårene så dette kommer og går, men det er jo en fordel uansett å gjøre det en vil og ønsker med sitt eget hår uavhengig av mote. Gjør det du føler for men det ene vil jeg ikke si er mer modig enn det andre når en står inne for det en gjør :wink:

Bare død sild følger strømmen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg vet ikke hvordan det er å ønske å ha busk, har aldri hatt det ønske men hvor mange ser kjønnshåret ditt i løpet av en dag?

Uansett hvor moteguro og sildestim en er så vil jeg vel si at mote busk og ikke mote busk, har det noe å si egentlig?

For min del, uansett hvor mange som måtte mene at "det naturlige er det beste og det fineste" så mener ikke jeg det, om det blir medstrømms med full busk, halv busk, om det blir mote å skrive et shakespeare sitat i dotten, eller barbere inn ”kom og ta meg her” med ei pil ned, om det skulle bli på moten å farge dusken i alle regnbuens farger eller kjøpe en afro parykk og lime på, eller å ta extensions og flette det i pariser fletter i små søte pastellfargerike kjønnshårstrikker, eller barbere inn en panda eller søte strekfigurer så vil jeg, så lenge det føles som det nå gjør (altså at jeg føler meg langt mer komfortabel og fin med glatt underliv) så gjør jeg det.

Mote går i rykk og napp, fjerne hårene sine har vært populært siden Kleopatras tid, men det har også vært mote å faktisk lime på en parykk på kjønnshårene så dette kommer og går, men det er jo en fordel uansett å gjøre det en vil og ønsker med sitt eget hår uavhengig av mote. Gjør det du føler for men det ene vil jeg ikke si er mer modig enn det andre når en står inne for det en gjør :wink:

Bare død sild følger strømmen.

Joda, men dette gjelder ikke bare nedentil heller, men også armhuler og legger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke gjør det til noe mer enn det det faktisk er. Full busk er full busk og sier ingenting om modenhet og kvinnelighet ;)

Anonymous poster hash: 23dea...e9d

Hehe,skal prøve å begrense meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller barbere inn en panda

Åh! :rodmer: Nå skulle jeg nesten ønske jeg hadde masse hår. Nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

når du har på truse er bikinilinjen det som er utenom trusekantene, om det er over trusa eller mot lårene og nedover insida av låraAnonymous poster hash: 91600...7b1

Ok, takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hva dere tenker på.....En helt naturlig busk er så utrolig vakkert og sexy ! Å være ubarbert er jo bare naturlig :)

Deilig med ei hårete fitte. Ellers ser det ut som en jentunge. Ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner heller ikke kjønns håret, har prøvd men det var virkelig ubehagelig, klødde og stakk så det var helt grusomt.

Nå har jeg en mann som får pedo følelse av glatt mus, og vi er også glade for å ha oss mye- og da sitter kjønnslukta bedre i hår enn i hud og det er med på å gjøre oss mennesker kåte :).

Anonymous poster hash: 2d40a...be4

Veldig enig med din mann. Det lukter kjønn av ei hårete fitte. Lukt er sterkt kåtene, det skal ikke lukte såpe av fitta. Ei barbert, ser ut som ei lita jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med ei hårete fitte. Ellers ser det ut som en jentunge. Ikke bra.

Oh yes !! Det at hårvekst kun er mandig er bare tull...Hårvekst er utrolig feminint det !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes !! Det at hårvekst kun er mandig er bare tull...Hårvekst er utrolig feminint det !

Absolutt. En kvinne må ha hår på fitta, ellers ville jeg snudd i døra. Jeg er en åpen mann og når jeg traff min kone, så sa jeg klart i fra til henne om dette. I ettertid har hun sagt at hun på den tiden var glattbarbert. Heldigvis passet det seg ikke med det første knullet da. Neste gang var det ei god kuse og kose seg med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...