Gå til innhold

Har aldri fjernet hår nedentil...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri fjernet hår nedentil...Er jeg den eneste ? Det kan jo nesten virke sånn når man leser her inne



Anonymous poster hash: 91434...3f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er du helt sikkert ikke.

Det er en god del som ikke fjerner det. Det er helt opp til en selv om en skulle ønske å fjerne det eller ikke.



Anonymous poster hash: 0e176...0f7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fjernet hår nedentil. Kun stussing og bikinilinjen.

Er en voksen dame.



Anonymous poster hash: 7da0f...58b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør som du vil med ditt eget kjønnshår slik alle andre gjør. Jeg har ikke hatt full busk siden 90 tallet og det frister virkelig ikke å få full busk igjen, jeg glatter det helt og det er jeg fornøyd med. Men om du ikke ønsker å fjerne hår så gjør du ikke det. Det er jo ikke slik at en trenger tillatelse fra det majoriteten nødvendigvis gjør eller?

Om ingen andre fjernet hår nedenintil har ikke det noen innvirkning på hva jeg velger å gjør, da jeg gjør det jeg trives best med, og det er å fjerne hårene der nede.

Anonymous poster hash: 038e3...f72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fjernet hår nedentil. Kun stussing og bikinilinjen.

Er en voksen dame.

Anonymous poster hash: 7da0f...58b

Da har du jo fjernet hår nedentil.

Anonymous poster hash: d783b...a4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg har aldri fjernet hår nedentil...Er jeg den eneste ? Det kan jo nesten virke sånn når man leser her inne

Anonymous poster hash: 91434...3f7

Uknullbar

Anonymous poster hash: 91434...3f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva dere tenker på.....En helt naturlig busk er så utrolig vakkert og sexy ! Å være ubarbert er jo bare naturlig :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe du må bestemme selv, og du er nok ikke helt alene.



Anonymous poster hash: b7b32...6c4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uknullbar

Anonymous poster hash: 91434...3f7

Hår = no go

Er dere knullbare selv?

Anonymous poster hash: 7da0f...58b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo fjernet hår nedentil.

Anonymous poster hash: d783b...a4c

Du vet utmerket godt hva hun mener.

Anonymous poster hash: 7da0f...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La det gro,jenter ! Ingenting slår å være naturlig :) Masse busk er et symbol på modenhet og kvinnelighet det !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er langt i fra den eneste! Men jeg tror ikke nødvendigvis de som skriver inne på dette forumet representerer flertallet ellers i befolkningen. For eksempel virker det som om de fleste (ikke alle!) inne på dette forumet velger å fjerne håret i underlivet. Heldigvis frekventerer jeg svømmehallen ganske ofte, og basert på det jeg ser i dusjen/garderoben, virker det som om det er heller fåtallet som er barbert. De aller fleste har hår, om det er stusset eller helt naturlig, vet jeg selvsagt ikke, men de har i hvert fall en liten busk. (de fleste er i aldersgruppen 20-30 år vil jeg anta, så det er ikke snakk om 40-50-åringer+)

For øvrig er det ikke dumt for selvtilliten å ta seg en tur i svømmehallen en gang i blant. Der ser man mange ulike kropper i forskjellige størrelser, noen mer og noen mindre proporsjonerte og valker og cellulitter. Naturlig, men fortsatt vakkert. En skikkelig realitetssjekk når man har sett for mye på tv-serier og i blader. Selv har jeg blitt mer avslappet i forhold til min egen kropp, og prøver ikke å holde inn magen eller noe når jeg dusjer. Anbefales!



Anonymous poster hash: 189c2...5ec
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Jeg har aldri fjernet hår nedentil...Er jeg den eneste ? Det kan jo nesten virke sånn når man leser her inne

Anonymous poster hash: 91434...3f7

Det kan man jo finne ut av. Ihvertfall sånn nesten dersom vi lager en poll . :)

Men det har noe med alder å gjøre vil jeg tro. Og hvilke generasjon man kommer fra. Et ganske interessant spørsmål egentlig :)

Men skal jeg være ærlig så tror jeg at veldig mange er så overdrevet opptatt av å føle seg renslig der nede at man velger å ta bort alt eller neste alt. Er det noen som er enig i den konklusjonen ?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er langt i fra den eneste! Men jeg tror ikke nødvendigvis de som skriver inne på dette forumet representerer flertallet ellers i befolkningen. For eksempel virker det som om de fleste (ikke alle!) inne på dette forumet velger å fjerne håret i underlivet. Heldigvis frekventerer jeg svømmehallen ganske ofte, og basert på det jeg ser i dusjen/garderoben, virker det som om det er heller fåtallet som er barbert. De aller fleste har hår, om det er stusset eller helt naturlig, vet jeg selvsagt ikke, men de har i hvert fall en liten busk. (de fleste er i aldersgruppen 20-30 år vil jeg anta, så det er ikke snakk om 40-50-åringer+)

For øvrig er det ikke dumt for selvtilliten å ta seg en tur i svømmehallen en gang i blant. Der ser man mange ulike kropper i forskjellige størrelser, noen mer og noen mindre proporsjonerte og valker og cellulitter. Naturlig, men fortsatt vakkert. En skikkelig realitetssjekk når man har sett for mye på tv-serier og i blader. Selv har jeg blitt mer avslappet i forhold til min egen kropp, og prøver ikke å holde inn magen eller noe når jeg dusjer. Anbefales!

Anonymous poster hash: 189c2...5ec

Det er jo litt oppløftende å høre for en som liker damene hårete også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær stolt av en ubarbert og frodig busk,jenter !! Det er sexy,pirrende og vakkert !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...