Gå til innhold

Operasjon av visdomstenner - sydd i tannkjøttet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Opererte i dag ut begge visdomstennene på den ene siden. Har tatt det jeg kan ta av ibux, så må få noe sterkere i morgen..

Det jeg lurer på; ser nå i kveld at det er sydd på siden langs tannkjøttet i tillegg til helt bak hvor tannen var.. Er dette normalt? Hvorfor er det nødvendig å sy der?



Anonymous poster hash: 89432...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I tannkjøttet hvor da? De må jo sy igjen der de har kuttet opp for å få tilgang til tannen, for det er jo et åpent sår. Eller er det andre steder de har sydd?

Ønsker deg god bedring! Vær forbredt på at formen antageligvis er bedre i dag enn i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner vel med at de bare har sydd der det er nødvendig :ler:. Jeg har operert ut alle mine fire visdomstenner og på den ene så måtte de gå ganske kraftig til verks for å få den ut og det ble mange sting ut av det og veldig mye smerter. Tannlegen sa da at jeg kunne kombinere ibux og paracet hvis smertene ble for ille og det hjalp veldig bra. Vet at mange ikke lenger anbefaler det, men det hjelper visst de fleste så det går jo ann å prøve.

Lykke til og god bedring! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siden.. Hvis du f.eks tenker alle tennene på venstre siden, så er det sting ved de midterste tennene! I tillegg til helt bakerst hvor tannen var..

Håper det ikke blir altfor ille i morgen, har eksamen :O

Takk!



Anonymous poster hash: 89432...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble også sydd på samme måten du beskriver. Helt ute av det blå, det var jo ikke der det ble kuttet og det var ikke sår der, kun helt bakerst.... Merkelige greier... Skal til tannlegen for kontroll snart, så skal spørre da. Kanskje jeg husker å legge ut svaret her :)



Anonymous poster hash: 90fc4...912
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topp! Jeg fikk ikke time til kontroll før om tre (!) uker! :O Syns det var lenge..



Anonymous poster hash: 89432...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...