Gå til innhold

Våkner full av svette hver natt uten grunn. Hva er grunnen til dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det på samme måten, og jeg har funnet et sammenheng/årsak.

Hvis jeg er veldig tissetrengt så bruker jo kroppen mye energi på å holde på dette. Det+at det er litt kaldt i rommet gjør at kroppen min går inn i et slags sjokk hvor hele kroppen begynner å skjelve (som om jeg fryser ihjel), og så kommer svetten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Jeg har hatt det slik i mange år! Kan ikke være overgangsalder for jeg er i 20-årene. Våkner opp så våt at håret er gjennomvått (som om jeg nettopp har dusjet) og jeg må sove på sofaen med ny dyne resten av natta pga våt seng. Har til nå ikke sett noen sammenheng med noe som helst. Ble skremt av denne tråden og bestilte legetime! :PAnonymous poster hash: f5a90...51a

Jeg begynte med overgangsalder da jeg var 29, så aldeles utenkelig er det ikke. Ta deg en tur til legen for en skikkelig sjekk, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med overgangsalder da jeg var 29, så aldeles utenkelig er det ikke. Ta deg en tur til legen for en skikkelig sjekk, du.

Jeg har hatt det slik siden jeg var 18 år, det er vel litt tidlig? Knapt ferdig med puberteten og rett inn i overgangsalderen! :P

Men denne tråden skremte meg til å bestille legetime. Tusen takk, KG'ere! Kanskje dere redder meg fra lymfekreftdøden eller tuberkulose eller noe.

Anonymous poster hash: f5a90...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som bestiller legetime angående dette, hadde vært fint om dere forteller hva legen fant ut. Lurer litt på om jeg skal bestille meg time og, men kan kanskje vente å se om det går over først. Hvertfall prøve noen netter uten den nye overmadrassen.



Anonymous poster hash: 04419...318
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Jeg har hatt det slik siden jeg var 18 år, det er vel litt tidlig? Knapt ferdig med puberteten og rett inn i overgangsalderen! :P Men denne tråden skremte meg til å bestille legetime. Tusen takk, KG'ere! Kanskje dere redder meg fra lymfekreftdøden eller tuberkulose eller noe. Anonymous poster hash: f5a90...51a

Da er det nok ikke det!

Lurt å sjekke seg, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært veldig varm om natta og kan våkne våt av svette i et rom som holder ca 12 grader på vinteren. Jeg er som en stråleovn om natta, sier mannen min. Om dagen er jeg frossen av meg. Det er ikke noe galt med meg, bortsett fra at jeg har lavt stoffskifte, så jeg tar medisiner for.



Anonymous poster hash: 97ac6...0f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det slik også, og da er det en av to ting. Betennelse i kroppen, eller at jeg har hatt en svært urolig søvn.



Anonymous poster hash: c1261...bb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...