Gå til innhold

kjæresten bruker ekstremt lite dopapir


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det er ganske uvanlig å ikke tørke seg når man tisser. Jeg ville heller aldri brukt kun 1 rute når jeg hadde bæsjet. Vil si det er ganske uhygienisk, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke litt spesielt at ts legger merke til at det ikke har gått mye dopapir, men legger IKKE merke til vaskekluten som kjæresten visstnok bruker til å gjøre seg ren med? :klo:



Anonymous poster hash: 1260a...27e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er en mann på 27 år og er sammen med ei på 24. Vi har vært sammen i tre år, bodd sammen i ett. Jeg har nå lagt merke til at hun bruker EKSTREMT lite dopapir. Er jo ikke så veldig lett å legge merke til (vi går liksom ikke på do sammen akkurat..) men nå i helgen var jeg borte i.f.m jobb, og hun var alene hjemme. Før helgen kjøpte vi inn en ny pakke dopapir, og da jeg kom hjem i går så jeg at det såvidt var begynt på den første rullen i pakka.. Sikkert rart å legge merke til, men jeg spurte da om hun hadde vært noe sted i helgen eller noe siden det nesten ikke var gått dopapir. Nei, svarte hun da, hun hadde bare vært hjemme siden hun er litt syk for tiden. Hun sa også at hun kun bruker en sånn rute av dopapiret når hun bæsjer og INGENTING om hun tisser, for det "bare rister hun av seg". Synes det er veldig spesielt! Hun må jo få lov selvsagt, men er dette vanlig? Spurte om det var noen spesiell grunn til det, og at hun jo burde tørke seg litt bedre. Sa dette litt forsiktig for jeg vil ikke såre henne. Hun ble litt fornærmet og sa at det var uøkonomisk å bruke masse papir, ikke bra for miljøet og at hun får lett rifter av dopapir. Før hadde jeg dårlig råd, så jeg pleier av gammel vane å kjøpe first price-dopapir, og dette er jo ganske hardt så skjønner det med rifter.. Så i dag kjøpte jeg lambi, hun ble ganske sur og sa at det var unødvendig siden det er dobbelt så dyr og hun ikke trenger det. Jeg synes derimot det er verdt å bruke noen ekstra kr på dopapir om hun blir sår av first price. Poenget mitt er egentlig, er det vanlig å bruke så lite papir og er jeg rar som tenker over det?Anonymous poster hash: a370f...98c Anonymous poster hash: a370f...98c

Helt utrolig hva det går ann å lage en tråd om..... Og helt utrolig hva man kan henge seg opp i og legge merke til. Jeg hadde blitt helt sjokkskadet hvis han jeg bor sammen med hadde kommentert antall ark jeg bruker av dopapiret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er litt uhygienisk å bare "riste det av seg", da alt faktisk ikke blir "ristet vekk" og det legger seg urin i trusa/det ligger og godgjør seg i underlivet.

Nei, det er ikke vanlig å bruke så lite dopapir. Ja, jeg skjønner det er sært.

:Nikke: Unormalt.

Anonymous poster hash: 9f582...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...