Gå til innhold

jeg bare MÅ lukte på bindet mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lukter ikke så ofte på mensen, bruker mest tampong og da synes jeg egentlig ikke det lukter så mye.

Men jeg lukter ofte på trusene mine sånn ellers, lukter på utfloden og sånt :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes en kan ikke klare å unngå å lukte på mensen da det lukter en del!! Synes det er greit å lukte fra en tid til en annen bare for å sjekke at jeg ikke stinker!! hehe...

men litt off-topic... Hørte på radio en gang for mange år siden... (ikke i norge da!)De snakket om sexliv og sånt, en mann ringte på den talkshow og nevnte hvor mye han tente på brukte bind!! Han ba kjæresten spare på dem når hun hadde mens og etter hun ble ferdig med det, dro han opp den bind, hadde liggende i soverommet for at den skulle "lufte" litt i rommet. Det var et skikkelig turn-on for ham og det ga det beste sex noen synes! Hva betyr det, egentlig?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke min egen mens lukter ille. Det slår jo opp en dunst når jeg sitter der, og det er en søt blanding av jern og krydder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du SMAKT på bindet ditt?!

selv om jeg personlig har lettere panic for egne kroppsvesker, tror jeg det ikke er så uvanlig å ha smakt på sine egne væsker... :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å smake på sitt eget bind er direkte motbydelig!! Jeg håper virkelig det er noe dere holder for dere selv, og ikke annonserer på fest, eller andre arenaer det befinner seg mennesker! Dyrehagen der i mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å smake på sitt eget bind er direkte motbydelig!! Jeg håper virkelig det er noe dere holder for dere selv, og ikke annonserer på fest, eller andre arenaer det befinner seg mennesker! Dyrehagen der i mot...

Det er da ingen her som har sagt de smaker på selve bindet? Mixen gammelt blod og plast er... for sterk kost for min del.

Men at jeg har stukket tungen borti fingeren etter jeg har skiftet tampong? Ja. Og blir jeg spurt, så svarer jeg. Men jeg håper da ikke jeg har omgangskrets som stiller slike spørsmål i blandet selskap på fylla :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter jeg også, både på brukte bind og i truser (bare mine egne).

Har trodd at jeg har vært skitten siden jeg gjør det, sprengt i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Alle sier at mensen lukter så jævlig..

Min lukter veldig lite, litt jern kanskje, altså bare som vanlig blod. Har aldri syntes det var ekkelt å skifte bind eller tampong, aldri noe luktproblem for min del. Og det er ikke fordi jeg er så vant til mine egne lukter at jeg derfor ikke klarer å kjenne de ordentlig, jeg har null problem med å kjenne når jeg er svett, ikke godt vasket nedentil etc. Men akkurat mensen lukter lite hos meg.

Har dog kjent at andre lukter sterkere under mensen.. Har merket det når jeg har brukt toaletter etter andre har vært der, og har også kjent at det dunster litt av enkelte iblant. Så kanskje det varierer fra kvinne til kvinne..?

Anonym poster: 6e1d2df86134eaa3b2ab04e524006ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja .Har luktet på mensbindet mitt. Jeg bruker også å lukte på truseinnlegget mitt.

Noe jeg også gjør som jeg skjemmes litt over er at jeg liker å ta på bæsjen min nede i doskåla når jeg er ferdig på do. Jeg vasker meg selvsagt godt på hendene etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ikke noe galt i å ville lukte selv om jeg ikke hadde gjort det selv.

Synes det er litt imponerende og ganske underholdende med mengden av slike tråder her, KG bør seriøst vurdere å opprette et eget dovane- og kroppsveskeforum :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMAKE på mensen? :sjokkert: Det er en grunn til at det kommer ut av kroppen, det er avfall... Spiser dere buser også? :sjokkert:

Anonym poster: 3ca6e7ecc3f8d11ba3bf600787ef164c

Anonym poster: 3ca6e7ecc3f8d11ba3bf600787ef164c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja .Har luktet på mensbindet mitt. Jeg bruker også å lukte på truseinnlegget mitt.

Noe jeg også gjør som jeg skjemmes litt over er at jeg liker å ta på bæsjen min nede i doskåla når jeg er ferdig på do. Jeg vasker meg selvsagt godt på hendene etterpå...

Herregud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Føler for å si noe, men greier ikke helt å sette ord på det... "æsj!" holder liksom ikke :S

"Kjære KG-menn som leser denne tråden - ikke tro at alle kvinnfolk går rundt å lukter, smaker og kjenner på alt som kommer ut å kroppen deres!!"

(Og mensen lukter da ikke så mye, gjør det?! Dere får det til å høres ut som man ikke kan være i nærheten av en menstruerende kvinne uten gassmaske! Her lukter det minimalt.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...