Gå til innhold

Er du morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du er det; har du bestandig vært morsom eller har du lært det? Dumt spørsmål men :laugh:

Jeg er så alvorlig og sjenert ,men jeg skulle ønske at jeg kunne slippe meg løs :fnise:

Anonymous poster hash: 436e3...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært morsom så lengejeg kan huske. Bare å tulle og tøyse litt. Er også litt sjenert så det er artig når nye folk oppdager mine skjulte talenter. ;)

Anonymous poster hash: 12392...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sjenert tidligere men har blitt mye mer åpen og mye bedre istand til å være meg selv å slå meg løs etter jeg flyttet fra barndomshjemmet og plassen jeg vokste opp på :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og ja. Jeg vil tørre å påsta at jeg kan være morsom, når jeg først er trygg og tørr å slippe meg løs. Men jeg er nokså sjenert og forsiktig i begynnelsen.. Bruker lang tid på å være meg selv fullt ut, så er bare de nærmeste som kjenner den siden av meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk pleier å le med meg. Eller av meg. Kjæresten sier at hun ofte ikke skjønner hvorfor hun ler av det jeg gjør/sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes selv at jeg er nokså morsom, men er ikke alle jeg klarer å være morsom med. Jeg har en ganske spesiell sans for humor, så jeg slipper den ikke løs for f.eks jobbkolleger og småbekjente. Vennene mine bruker å le både av og med meg, så regner med jeg ikke er helt på jordet, men er vanskelig å bedømme seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg påstå, men må være sammen med kjentfolk og i et avslappa lune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sjenert tidligere men har blitt mye mer åpen og mye bedre istand til å være meg selv å slå meg løs etter jeg flyttet fra barndomshjemmet og plassen jeg vokste opp på :-)

Så bra! :tommelopp:

Anonymous poster hash: 436e3...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :tommelopp:

Anonymous poster hash: 436e3...9de

Ja! Det er godt og endelig føle seg som seg selv! Men føler du at du holder igjen hvem du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Det er godt og endelig føle seg som seg selv! Men føler du at du holder igjen hvem du er?

Jeg tenker for mye og sier for lite :fnise: Men det er vel bare sånn jeg er :)

Anonymous poster hash: 436e3...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på. Med noen klarer jeg kun å være alvorlig fordi jeg er sjenert. Med andre kommer replikkene og vitsene som perler på en snor! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt det med tiden. Begynte vel å bli morsom når jeg hadde vært i puberteten et par år.



Anonymous poster hash: ccb20...833
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes selv at jeg er nokså morsom, men er ikke alle jeg klarer å være morsom med. Jeg har en ganske spesiell sans for humor, så jeg slipper den ikke løs for f.eks jobbkolleger og småbekjente. Vennene mine bruker å le både av og med meg, så regner med jeg ikke er helt på jordet, men er vanskelig å bedømme seg selv.

Jeg tror du er en av de relativt få kvinner som klarer å få menn til å le. Har jeg rett?

Anonymous poster hash: 62110...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er morsom hvis du har samme form som humor som meg, men den er mildt sagt litt spesiell til tider. Heldigvis er jeg ikke så bekymret for å bli sett rart på. :ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror du er en av de relativt få kvinner som klarer å få menn til å le. Har jeg rett?

Anonymous poster hash: 62110...114

Kanskje, men så har jeg aldri tenkt eller trodd at det er så vanskelig å få menn til å le heller. Er faktisk bare en mann jeg kommer på som ikke ler av meg, men dette er også en person som aldri lytter til hva jeg sier i det store og det hele, da han kun tenker på hva han skal si etterpå, samtidig som han ler voldsomt av alt han selv sier. Det verste av alt er at han mener vi er såååå gode venner og at vi er så like. Priceless person rett og slett.

Men ja, jeg tror du har rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Jeg er morsom hvis du har samme form som humor som meg, men den er mildt sagt litt spesiell til tider. Heldigvis er jeg ikke så bekymret for å bli sett rart på. :ler2:

Signeres. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...