Gå til innhold

Han finner ikke på noe med meg, jeg tok det opp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har ikke tid til meg. Han er 26 år å lever som en 17 åring. Han er med vennene sine hele tiden, jeg har alltid vist at han er veldig sosial og liker å være med de, men det er nå over 2 mnd siden vi gjorde noe som helst sammen.

Idag skulle han ut å kjøpe middag å komme hjem tidlig, men det skjedde ikke.
Spørte på facebook hvor han var, nei han var jo hos noen kompiser og hadde tenkt han skulle la meg være i fred hjemme å slappe av (Bare tull , er jo han som vil ha fred fra meg? )

Jeg sa at jeg savner han. At det var veldig trist for meg å føle meg så lite prioritert, spesielt når jeg har spurt de siste ukene om vi ikke kan finne på noe sammen..

Han svarte meg at han ikke var en slave (!) . at han nesten burde slette facebooken sin (for å ikke få slike meldinger fra meg og slippe da å forholde seg til å svare)....

Har gråt og bare følt meg elendig. Jeg maser aldri på han, har bare ventet på at han skal ta intiativ om å gjøre noe sammen og slik gikk det når jeg sa ifra...

Har jeg grunn til å bli lei meg?
Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så glad i han men jeg orker ikke være i et forhold hvor vi ikke har noe forhold, om dere skjønner



Anonymous poster hash: d9249...a4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg orker ikke være i et forhold hvor vi ikke har noe forhold

Anonymous poster hash: d9249...a4c

Her er essensen. Fortell ham dette, og vis at du mener det. Enten skjerper han seg, ellers går du videre

Anonymous poster hash: d4872...3cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å si, har du planer i dag? Skal vi dra på kino?

Eller hold av lørdagen, da vil jeg ha kjærestetid! Hva vil du gjøre?

Sånn ellers så virker han barnslig og overdramatisk med de svara på FB. Krev at dere skal tilbringe tid sammen. Og si det til han, det du skrev her at du ikke orker å være i et forhold der dere ikke har et forhold. Skjønner deg eldig godt.



Anonymous poster hash: 10aed...99c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker veldig egoistisk.

Og mangler tydeligvis ydmykhet og respekt for deg.

Dump!



Anonymous poster hash: 1bfd6...260
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kjæresten min har ikke tid til meg. Han er 26 år å lever som en 17 åring. Han er med vennene sine hele tiden, jeg har alltid vist at han er veldig sosial og liker å være med de, men det er nå over 2 mnd siden vi gjorde noe som helst sammen.

Idag skulle han ut å kjøpe middag å komme hjem tidlig, men det skjedde ikke.

Spørte på facebook hvor han var, nei han var jo hos noen kompiser og hadde tenkt han skulle la meg være i fred hjemme å slappe av (Bare tull , er jo han som vil ha fred fra meg? )

Jeg sa at jeg savner han. At det var veldig trist for meg å føle meg så lite prioritert, spesielt når jeg har spurt de siste ukene om vi ikke kan finne på noe sammen..

Han svarte meg at han ikke var en slave (!) . at han nesten burde slette facebooken sin (for å ikke få slike meldinger fra meg og slippe da å forholde seg til å svare)....

Har gråt og bare følt meg elendig. Jeg maser aldri på han, har bare ventet på at han skal ta intiativ om å gjøre noe sammen og slik gikk det når jeg sa ifra...

Har jeg grunn til å bli lei meg?

Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så glad i han men jeg orker ikke være i et forhold hvor vi ikke har noe forhold, om dere skjønner

Anonymous poster hash: d9249...a4c

Du har i hvert fall god grunn til å bli behandlet skikkelig. Jeg leser mellom linjene at dere bor sammen? Han har en særdeles merkelig måte å oppføre seg på. Finn ut om dere i det hele tatt ønsker å være kjærester/samboere ? Og kutt ut fb og meldinger... ring hverandre som vanlige voksne mennesker gjør. Det er alt for lett å gjemme seg bak meldinger slik at man ikke prater sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har ikke tid til meg. Han er 26 år å lever som en 17 åring. Han er med vennene sine hele tiden, jeg har alltid vist at han er veldig sosial og liker å være med de, men det er nå over 2 mnd siden vi gjorde noe som helst sammen.

Idag skulle han ut å kjøpe middag å komme hjem tidlig, men det skjedde ikke.

Spørte på facebook hvor han var, nei han var jo hos noen kompiser og hadde tenkt han skulle la meg være i fred hjemme å slappe av (Bare tull , er jo han som vil ha fred fra meg? )

Jeg sa at jeg savner han. At det var veldig trist for meg å føle meg så lite prioritert, spesielt når jeg har spurt de siste ukene om vi ikke kan finne på noe sammen..

Han svarte meg at han ikke var en slave (!) . at han nesten burde slette facebooken sin (for å ikke få slike meldinger fra meg og slippe da å forholde seg til å svare)....

Har gråt og bare følt meg elendig. Jeg maser aldri på han, har bare ventet på at han skal ta intiativ om å gjøre noe sammen og slik gikk det når jeg sa ifra...

Har jeg grunn til å bli lei meg?

Vet ikke hva jeg skal gjøre, er så glad i han men jeg orker ikke være i et forhold hvor vi ikke har noe forhold, om dere skjønner

Anonymous poster hash: d9249...a4c

Bare kom deg ut før han knekker all selvtilliten din.

Anonymous poster hash: 53980...f22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Er forresten sikker på han hadde skjerpet seg om en annen mann viste deg interesse og ville være sammen med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mye til forhold, nei. Han høres ikke ut som han har behov for noe forhold. Det er kun du som trenger han og må trygle om kontakt, og da blir han sur.

Det er mye bedre menn der ute. Det er bare å bli ferdig med han der.

Anonymous poster hash: ab56c...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg! Var også sammen med en sånn fyr, 26 år, opptatt med jobb, skole og venner og hver gang vi hadde en avtale så skulle han "på jobb" (dvs. på fotballtrening, være med venner eller gjøre noe annet). Vi bor 20 minutter unna hverandre, så jeg syntes det var helt uakseptabelt.

Endte opp med å dumpe ham og har ikke angret, selv om det var veldig hardt der og da. Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er det nå slik at han ikke synes TS er interessant å være sammen med. TS er grei å pule på, så kan han henge med kompisene han virkelig synes er interessante mellom knullene.

Det er det jeg leser utifra situasjonen. Hadde han vært oppriktig interessert i jenta så hadde man hatt tid sammen frivillig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fint at han er sosial og tar seg tid til vennen sine, men han virker ikke til å ta seg tid til deg! Det er DEG han er i et forhold med.

Prøv å snakk med han, si det ordentlig så han skjønner det...ikke noe hint, men SI det (gutter tar som regel ikke hint)

Anonymous poster hash: 29bad...09b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du overtale kjæresten din til å være samen med deg er det noe galt.

Ikke sløs bort deg selv på dette. Ingen har godt av et slikt forhold. Gå videre!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt en sånn kjæreste, og det gjorde meg veldig ulykkelig. Jeg merket nok ikke helt hvor ulykkelig jeg var der og da, men ser jeg tilbake ser jeg det. Det å føle at man aldri blir prioritert, at man bare er en byrde for kjæresten er helt grusomt. Særlig når det eneste man vil er å være sammen.

Jeg tok det opp mange ganger gjennom årene, og vi prøvde ulike løsninger. Vi hadde i begynnelsen en kjærestedag i uken der vi koste oss, lagde god mat og så film osv sammen. det funket fint fordi vi begge ønsket det slik.

Etterhvert gled dette ut, og har var mer og mer på jobb, trening og ute med venner og kollegaer. Vi ble da enig om at han MÅTTE være med meg en kveld hver helg, som var vår dag. Resten av helgen og uken kunne han disponere som han ville. Det er jo helt sykt å tenke tilbake på at vi hadde en obligatorisk dag han måtte være med meg...

Til slutt satt jeg foten ned og sa at SÅNN kunne vi ikke ha det, han måtte finne ut hva han ville med dette forholdet, og skulle vi fortsette måtte han gjøre en innsats. Da kom det selvfølgelig frem at han ikke var særlig interessert i å gjøre en innsats, følelsene var der ikke mer, og vi ville ikke det samme osv... jeg var knust.

Nå, to år etter har jeg verdens beste kjæreste (en annen altså) som til og med har lyst å være med meg hver kveld hver helg og alle ettermiddager ellers også ;) I dag fant jeg ut at jobben hans var ute og drakk øl og spiste burger i går, og jeg spurte om han ikke dro fordi han måtte være med meg fordi vi hadde avtale om fjelltur. så sa han "jeg ville heller være med deg"

Det tror jeg er det beste jeg noen gang har hørt ;) Det er en sånn mann vi fortjener nå vi legger sjelen vår i et forhold. Håper det ordner seg for deg...

Endret av yabbadoo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De andre her har summert det opp veldig godt. Dump ham, og skaff deg litt selvtillit i stedet. Du fortjener en kjæreste som faktisk vil være sammen med deg.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...