Gå til innhold

Er morsomme kvinner turnoff ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en kamerat som sa at jenter skal le av vitsene hans men det er turnoff hvis DE prøver å være morsomme :klo: Er det vanlig å tenke sånn?

Anonymous poster hash: f6488...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, definitivt. Kvinner skal sitte stille og holde kjeft, men ellers se pene ut.



Anonymous poster hash: d3b4b...e7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, definitivt. Kvinner skal sitte stille og holde kjeft, men ellers se pene ut. Anonymous poster hash: d3b4b...e7d

Prøvde du å være morsom? Turnoff

Anonymous poster hash: f6488...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde du å være morsom?

Nei.

Anonymous poster hash: d3b4b...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid hyggelig om dama ler av vitsene mine eller andre morsomheter jeg måtte prøve meg på, men det må da være gjensidig!
Jeg syns det er helt toppers når samboeren min vitser eller er morsom på andre måter. Elsker å le og hva er vel bedre enn å ha noen å le sammen med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme, sterke kvinner er kanskje turnoff for usikre små menn.



Anonymous poster hash: 5fc24...e2c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Jeg snakket med en kamerat som sa at jenter skal le av vitsene hans men det er turnoff hvis DE prøver å være morsomme :klo: Er det vanlig å tenke sånn?

Anonymous poster hash: f6488...1f4

Nei, morsomme jenter er et pluss, men det må jo være jenter jeg synes er morsomme. Det holder ikke at jenta synes hun er morsom. Er ganske ofte at en jenter har en annen humor enn gutter. Og enkelte jenter(sikkert gutter også) popper vitser i hvert åndedrag, det blir fort slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at "morsomme" kvinner er turnoff. Hvis hun faktisk er morsom så er det jo greit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at humor er noe av det viktigste i et forhold, og det gjelder morsomheter både fra kvinnens og mannens side. Det eri hvert fall veldig turn on med morsomme menn, og morsomme menn vil vel ha morsomme damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme, sterke kvinner er kanskje turnoff for usikre små menn.

Anonymous poster hash: 5fc24...e2c

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er helt uvesentlig. Jeg tror man forelsker seg uansett om man er morsom eller kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss vi skal finne ut om morsomme kvinner er turnoff, måtte det eksistert ei som faktisk er morsom.



Anonymous poster hash: 97e14...19b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente at "morsomme" kvinner er turnoff. Hvis hun faktisk er morsom så er det jo greit.

Ja kanskje. Jeg trodde DU kom til å si at det ikke fins morsomme kvinner jeg :hakeslepp:

Anonymous poster hash: f6488...1f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, definitivt. Kvinner skal sitte stille og holde kjeft, men ellers se pene ut.

Anonymous poster hash: d3b4b...e7d

Du er såpass usikker på deg selv.:(

Uff, det høres vondt ut. Forsøk å bygge opp din egen selvtillit, så skal du se at du ikke blir så redd for kvinner.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker i alle fall morsomme jenter. Det er faktisk veldig søtt om det er på riktig måte og et trekk jeg verdsetter høyt.

Tror ikke det er vanlig å ikke gjøre det?

Anonymous poster hash: 7ebbd...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg snakket med en kamerat som sa at jenter skal le av vitsene hans men det er turnoff hvis DE prøver å være morsomme :klo: Er det vanlig å tenke sånn?

Anonymous poster hash: f6488...1f4

:fnise: Det var sikkert en spøk.... :laugh:

Neida..det er vel ingenting mer turn on enn en livlig jente/kvinne som tør leve og være seg selv ?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...