Gå til innhold

Menn som blir forelsket i sexvenn - mulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Støtter innlegget over!!

Klart! KG er negativitetens hylekor så...noe annet ville vært rart..

Anonymous poster hash: fe779...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart! KG er negativitetens hylekor så...noe annet ville vært rart..Anonymous poster hash: fe779...095

Bare nevner det fordi jeg selv har spurt om råd her og blitt nedskylla med bare slikt aggresivt tilrop som dette...og det har vist seg at koret er på viddene.

Anonymous poster hash: fe779...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror engasjementet rundt slike problemstillinger skyldes at mange kvinner har vonde erfaringer fra tilsvarende opplevelser. Jeg unner ingen å bruke tid på slike destruktive "forhold." Ts uttrykker selv hvor vondt hun har det. Tenk da hvordan det blir når det går enda mer tid. Hun sitter og venter og håper og drømmer, mens han er fornøyd med sex og etter hvert kanskje møter ei ny.

Hva mener du ts burde gjøre da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med "koret" i at hun bor gjøre seg hardere å sette en grense og et slags ultimatum og ikke la seg utnytte.

Jeg er ikke enig i at det er 97% sjangse for at han ikke får følelser.

Anonymous poster hash: fe779...095

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror engasjementet rundt slike problemstillinger skyldes at mange kvinner har vonde erfaringer fra tilsvarende opplevelser. Jeg unner ingen å bruke tid på slike destruktive "forhold." Ts uttrykker selv hvor vondt hun har det. Tenk da hvordan det blir når det går enda mer tid. Hun sitter og venter og håper og drømmer, mens han er fornøyd med sex og etter hvert kanskje møter ei ny.

Hva mener du ts burde gjøre da?

enig med dette. har heldigvis ikke vert i denne situasjonen selv, men har sett en del venninner gå gjennom det, og jo lengre tid det går jo verre blir det. og så plutselig sitter man der alene med hjertesorg og fyren har gått videre uten problem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to erfaringer:

Første gang.....etter 11 mnd var vi ett par, og vi var sammen i 10 år. Han sa akkurat det samme som din, men etter disse månedene kom han på døra og sa: vi henger sammen, sover sammen, har sex sammen, kanskje vi burde bli ett par likevel?

Jeg sa vel noe sånt at en knullkompis kunne jeg finne meg hvor som helst og at så nøye var det virkelig ikke for meg å ha sex med akkurat han (det var det jo, men det behøvde ikke han å vite). Det gjorde susen.

Andre gang...vi holdt på 1.5 år, og jeg satte foten ned og sa enten eller. Han sa ok da, og fant seg ei ny på 24 timer (han hadde ho sikkert i bakhånd, hva vet vel jeg).

Så alt kan skje, og det finnes ikke noe fasit på hva som vil skje med akkurat dere. Men sett deg en frist for lenge du orker selv. Det er viktigst.



Anonymous poster hash: acab6...67b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ned foten. Du kan jo si at du ikke klarer å holde på slik når du vet dere ikke kan bli kjærester. Vondt, ja, men enda verre er det å holde seg selv på pinebenken slik du nå gjør. Så kanskje han savner deg og vil være sammen med deg likevel etter dette? Lykke til!

Endret av Babi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to erfaringer:

Første gang.....etter 11 mnd var vi ett par, og vi var sammen i 10 år. Han sa akkurat det samme som din, men etter disse månedene kom han på døra og sa: vi henger sammen, sover sammen, har sex sammen, kanskje vi burde bli ett par likevel?

Jeg sa vel noe sånt at en knullkompis kunne jeg finne meg hvor som helst og at så nøye var det virkelig ikke for meg å ha sex med akkurat han (det var det jo, men det behøvde ikke han å vite). Det gjorde susen.

Andre gang...vi holdt på 1.5 år, og jeg satte foten ned og sa enten eller. Han sa ok da, og fant seg ei ny på 24 timer (han hadde ho sikkert i bakhånd, hva vet vel jeg).

Så alt kan skje, og det finnes ikke noe fasit på hva som vil skje med akkurat dere. Men sett deg en frist for lenge du orker selv. Det er viktigst.

Anonymous poster hash: acab6...67b

Interessant.

Men "dessverre" har jeg fortalt "min" at jeg kommer til å elske ham resten av livet, og mer eller mindre innrømmet at han er min store kjærlighet. Likevel har han sagt at det ikke kan bli noe "mer."

Du sier din sa det samme, men sa han altså at han ikke var forelsket i deg, og så ble han det etter hvert likevel, eller ville han bare være i et forhold med deg fordi dere hadde det så bra sammen?

Skulle gjerne ønsket å vite mer konkret hva du sa og gjorde(selv om jeg forstår at du ikke kan/vil skrive for detaljert), for å "sikre" deg den første som kjæreste. Lurer på om jeg kanskje har ødelagt litt for meg selv ved å avsløre følelsene mine, men kanskje det kan være positivt også; at han vet hvor han har meg, at han føle seg trygg på meg?

Anonymous poster hash: ffe0f...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ned foten. Du kan jo si at du ikke klarer å holde på slik når du vet dere ikke kan bli kjærester. Vondt, ja, men enda verre er det å holde seg selv på pinebenken slik du nå gjør. Så kanskje han savner deg og vil være sammen med deg likevel etter dette? Lykke til!

Det er for så vidt et godt forslag, og ser flere har skrevet det.

"Problemet" er at denne mannen er veldig attraktiv (både fysisk og psykisk, han er både kjekk, intelligent, høyt utdannet, har en god jobb, tjener mye, er morsom, høy, deilig.....han har alt rett og slett), og om jeg slutter å møte ham forestiller jeg meg at han kan velge og vrake og nærmest finne en ny og villig dame på timen. :(

Samtidig er han veldig seriøs, og jeg vet at han ikke har hatt sex med så veldig mange og han har sagt at han ikke skynder seg inn i noe nytt.

Jeg har så lyst til å beholde ham, bli kjæresten hans. Tror jeg kunne gjort nærmest hva som helst for ham, brukt resten av livet mitt på å gjøre ham lykkelig og passe på at han har det bra.

Det er så vondt at han sier vi ikke kan bli kjærester, samtidig er jeg glad for at han velger å ha et seksuelt forhold til ham -da får jeg i det minste sjansen til å tilbringe mer tid sammen med ham, kanskje få en mulighet til å vise ham at jeg kan bli en god kjæreste.

Anonymous poster hash: ffe0f...a16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må henge meg på de fleste andre her som har svart deg. Jeg skjønner ikke hvorfor du vil deg selv så vondt ts? Hva hjelper de stundene du har med han når han har sagt at det ikke blir noe mer enn sex mellom dere. Ene øyeblikket mens dere gjør noe bobler du av glede og du sårer deg selv også.

Du sier du ikke vil la han gå for da kan han finne en annen dame. Om han ikke er intressert i deg så vil han før eller senere finne en dame han liker godt som han blir sammen med og du blir dumpet på flekken.

Har du så lite selvrespekt for deg selv? Eneste du kan gjøre her er å innrømme dine føleser for denne mannen. Det er rn risiko å ta men da får du også vite om følesene hans har forandret seg. Et seksuelt forhold fungerer ikke hvis den ene legger mer i det enn den andre. Har han ikke føleser hold avstand fra han. Det vil bare såre deg mer og mer å holde på sånn.

kan si deg at jeg holdt på med en i flere mnd engang sånn som du gjør nå med en fyr. Han var ikke klar for forhold osv.. kjente regla.. så brått møtte han en dame som han fikk føleser for. Han ble sammen med henne etter to uker ca og jeg ble på en måte dumpet..

Er redd for at det samme vil skje deg om du ikke tar avstand her..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ikke slik på deg. Man kan selvsagt vinne i lotto. Men sannsynligheten er svært liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, blir irritert på meg selv bare av å lese her inne, for hvor lenge jeg faktisk lot det gå og håpet at utfallet skulle bli annerledes. Jeg håper for din skyld at du ordner opp nå. Det er ikke verdt nå eller i ettertid å bare ha det dere har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Interessant.

Men "dessverre" har jeg fortalt "min" at jeg kommer til å elske ham resten av livet, og mer eller mindre innrømmet at han er min store kjærlighet. Likevel har han sagt at det ikke kan bli noe "mer."

Du sier din sa det samme, men sa han altså at han ikke var forelsket i deg, og så ble han det etter hvert likevel, eller ville han bare være i et forhold med deg fordi dere hadde det så bra sammen?

Skulle gjerne ønsket å vite mer konkret hva du sa og gjorde(selv om jeg forstår at du ikke kan/vil skrive for detaljert), for å "sikre" deg den første som kjæreste. Lurer på om jeg kanskje har ødelagt litt for meg selv ved å avsløre følelsene mine, men kanskje det kan være positivt også; at han vet hvor han har meg, at han føle seg trygg på meg?

Anonymous poster hash: ffe0f...a16

Du kan få flere detaljer.....

Han var en kollega jeg starta og rote med, og jeg hadde ingen intensjoner om at det skulle bli noe, noe også han var klar over. Men jeg ble forelska da, men det holdt jeg for meg sjøl. Jeg sa absolutt ingenting om mine følelser for han, så her spilte jeg vel litt spill, og venta på at det samme skulle oppstå hos han, av seg selv.

Han lirte vel av seg under sex at den dagen vi slutta med det, kom vi nok neppe til å være så mye sammen lengre, for det var jo bare sex mellom oss. Da sa jeg, fint det, da kler jeg på meg og går. Hadet da, knullkompis.

Han laga store øyne til meg og ble helt satt ut. Men jeg svarte som sant var, det der la du nettopp premissene for sjøl, så nå går jeg, vi snakkes plutselig. Jeg har annet fore og har fått det jeg ville ha.

Deretter starta han å flørte veldig med meg, men jeg var stort sett kald. Hva vil du? Du er jo bare en jeg knuller med, så du får vente til jeg har tid til deg. Vi snakkes senere.

Så unngikk jeg han, og behandla han som han la opp til, en som bare ville ha sex. Etter 6-7 uker med dette sto han på døra og ville være kjæreste.

Jeg tipper du ser poenget her? Jeg la veldig begrensninger på hva han fikk og ikke fikk hos meg, og for at han skulle være sikra tilgang på hele meg, både meg som person og tilgang til sex med meg, og forhindre at jeg rota med andre, måtte han bare be om min hånd ;) Så ikke gi han alt på en gang, la han streve for å få hele deg. Ingen liker en dame som gir seg bort 100% med engang heller. Menn liker å jakte, og menn liker ei dame som er litt kostbar.

Jeg vifte med rompa og signaliserte, kom å ta meg, om du klarer ;) og var litt lur, ingenting galt i det, og det fungerte. I 10 år.....det ble slutt for at 3 mislykka prøverørsforsøk reiv oss i fillebiter, så det har ingenting med saken å gjøre...men bare så at du vet.

Gang nummer to teller ikke, for han var en player og hadde hauer med damer, jeg oppdaga det bare litt forseint. Shame on me ;)

Anonymous poster hash: acab6...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...