Gå til innhold

Typen dumper meg om jeg legger på meg 5 kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hvis du blir syk, og legger på deg pga sykdom og/eller medisiner? Går han fra deg da? Ikke mye å spare på spør du meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På søndags morgen etter en fyllekule veier jeg 2 kg mer enn vanlig før jeg har gått på do. Så 5 kg er jo ikke akkurat mye når det bare er litt mer enn et dobesøk.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

For en tåpelig sammenligning. 5 kg i ren fettøkning er mye. At du har mer mat i magen, samlet litt mer vann osv er ikke det han mener. Det er forskjell på en jente som veier 5 kg for mye og en jente som ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Han forsøker nok bare å fortelle deg at han ikke ønsker å være i et forhold med masse "kjærestekilo".

Jeg tviler på at han dumper deg for fem kilo, men han prøver nok bare å si at han er fornøyd med sånn du ser ut, og ønsker at du skal ta vare på deg selv - både for han og din sin del.

Bare tren og vær fornøyd med deg selv, ikke tenk på tallet på vekta :) Du trenger ikke bekymre deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det i en tullete tone, men jeg begynner likevel å lure. Jeg er veldig tynn, og har ingen forutsetninger for å legge på meg. Men det kan jo likevel skje. Synes det var rart at det var akkurat 5 kg, for det er vel ikke mye?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Snakk med han om det; spør hva han mente med ddet i steden for å gå og lure.

Han mente kanskje at han egentlig ønsker at du legger på deg litt, ettersom du er svært tynn

Anonymous poster hash: 12441...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne at han skal forstå at ting han sier og gjør ikke er ok.

Men som sagt er det masse andre ting som skurrer.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Hvorfor tror du at han ikke forstår at ting han sier og gjør ikke er ok? Har du ikke vist han at det ikke er ok eller sagt fra til han om det?

Hvilke andre ting er det som skurrer?

Anonymous poster hash: 12441...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Uansett om han tullet så er det en veldig dum ting å tulle om. Tull tilbake om at du dumper han hvis musklene blir mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk med han om det; spør hva han mente med ddet i steden for å gå og lure.

Han mente kanskje at han egentlig ønsker at du legger på deg litt, ettersom du er svært tynn

Anonymous poster hash: 12441...5b6

Tviler, for han er veldig tynn selv. Når han snakker om kjendiser og sånt så mener han at kjendiser som ikke er syltynne er tjukke. F.eks Kim Kardashian eller Beyonce er tjukk i hans øyne.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det i en tullete tone, men jeg begynner likevel å lure. Jeg er veldig tynn, og har ingen forutsetninger for å legge på meg. Men det kan jo likevel skje. Synes det var rart at det var akkurat 5 kg, for det er vel ikke mye?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Dump ham.

Faktisk.

For en sånn mann er sammen med utseendet ditt og ikke med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler, for han er veldig tynn selv. Når han snakker om kjendiser og sånt så mener han at kjendiser som ikke er syltynne er tjukke. F.eks Kim Kardashian eller Beyonce er tjukk i hans øyne.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Ok. Dump han

Anonymous poster hash: 12441...5b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke gode råd altså.

Herregud, du skriver selv at han bare tullet. Han har sikkert ikke forstått hvor at vekt og kropp betyr mer for dere jenter. Bare sitt ned og snakk ordentlig med ham så vil han forstå det, ikke komme med sånne kommentarer i fremtiden.

Til alle dere som har begynt å så "dumpe"-spirer i hodet hennes, ikke bra! Dere må tenke over hva dere sier, menn er ikke perfekt de heller. Det må være bedre å snakke sammen og løse enkle problemer som dette enn å ende opp alene!

Anonymous poster hash: 153d5...a91

Ville heller vært mutters aleine enn sammen med en som vil bestemme hva jeg skal veie, for å si det sånn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at han ikke forstår at ting han sier og gjør ikke er ok? Har du ikke vist han at det ikke er ok eller sagt fra til han om det?

Hvilke andre ting er det som skurrer?

Anonymous poster hash: 12441...5b6

Jeg har sagt ifra. Men tror ikke han forstår at det faktisk er sårende. Han virker nesten litt treg.

Det som skurrer er at han viser svært liten grad av empati ovenfor andre sine følelser. Det går nesten ikke an å spørre han om noe som helst uten at han setter seg på bakbeina og sier at ingen kan bestemme over han. Han er livredd for å bli oppfattet som tøffel. Det er så mye ting. Ville tatt en evighet å nevne alt. Alt er bare småting, men sammen så blir det veldig slitsomt. Er han bare ikke blitt voksen enda? Og vil han noen gang bli det?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Han hørtes umoden ut, og hadde ikke orket et sekund. Så veier jeg også 15 kilo mer nå enn da kjæresten og jeg ble sammen, på grunn av diverse jeg ikke har hatt særlig herredømme over.

Ting kan skje her i livet, og man kan ikke ha en "garantivekt" hengende over seg i tillegg til alt annet man skal bekymre seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt ifra. Men tror ikke han forstår at det faktisk er sårende. Han virker nesten litt treg.

Det som skurrer er at han viser svært liten grad av empati ovenfor andre sine følelser. Det går nesten ikke an å spørre han om noe som helst uten at han setter seg på bakbeina og sier at ingen kan bestemme over han. Han er livredd for å bli oppfattet som tøffel. Det er så mye ting. Ville tatt en evighet å nevne alt. Alt er bare småting, men sammen så blir det veldig slitsomt. Er han bare ikke blitt voksen enda? Og vil han noen gang bli det?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Jammen kjære deg!

Han prøvde seg på ein dårleg spøk. Og du har ikkje ballar til å verken le det vekk eller i kraftige ordelag fortelje han at det er IKKJE greit å seie slikt til deg.

Slutt å vere så innmari jentete og ta ansvar for eigen kvardag!

Etter mi meining så tviler eg nesten på at du er dama for han....

Anonymous poster hash: df3de...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen kjære deg!

Han prøvde seg på ein dårleg spøk. Og du har ikkje ballar til å verken le det vekk eller i kraftige ordelag fortelje han at det er IKKJE greit å seie slikt til deg.

Slutt å vere så innmari jentete og ta ansvar for eigen kvardag!

Etter mi meining så tviler eg nesten på at du er dama for han....

Anonymous poster hash: df3de...bf4

Jeg lo det vekk. Men han tuller om slike ting HELE tiden. Det blir litt mye..

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndags morgen etter en fyllekule veier jeg 2 kg mer enn vanlig før jeg har gått på do. Så 5 kg er jo ikke akkurat mye når det bare er litt mer enn et dobesøk.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Også kalt vannvekt. Er en vesentlig forskjell på 5kg vannvekt og 5kg fett..

Anonymous poster hash: c99ca...dbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt ifra. Men A) tror ikke han forstår at det faktisk er sårende. Han virker nesten litt treg.

Det som skurrer er at B) han viser svært liten grad av empati ovenfor andre sine følelser. Det går nesten ikke an å spørre han om noe som helst uten at han setter seg på bakbeina og sier at ingen kan bestemme over han. Han er livredd for å bli oppfattet som tøffel. Det er så mye ting. Ville tatt en evighet å nevne alt. Alt er bare småting, men sammen så blir det C) veldig slitsomt. Er han bare ikke blitt D)voksen enda? Og vil han noen gang bli det?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

A)Evt kan det være at har ikke ønsker å ta hensyn

B) Dette høres ikke bra ut. Det kan hende at han ikke har evne til medfølelse

C) Det høres ikke godt ut å være i forhold med han. Jeg hadde ikke orket dette

D) Noen blir "aldri voksne" (dvs de føler seg som sentrum i universet, som et lite barn, og de er selvfølgelig feilfrie i egne øyne)

Råd: Løp.

Anonymous poster hash: 12441...5b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I går fortsatte han med disse barnslige kommentarene sine, jeg sa ifra at jeg ikke synes det var noe morsomt at han alltid skulle kommentere "morsomt" og negativt om kroppen min. Han kan si ting som at jeg har kjempesvær rumpe og hengelår, og selv om jeg vet at jeg ikke har det så føles det ikke godt å få disse kommentarene slengt i trynet hele tiden. Til slutt begynner man jo nesten å tro på det selv.

Til slutt så sluttet jeg bare å svare og gikk for å lese en bok. Etter en stund kom han bort, sa unnskyld, at han var glad i meg og kysset meg på kinnet. Jeg ble ordentlig overrasket. Som jeg har sagt tidligere har denne mannen vist ekstremt liten grad av empati, så det at han skjønte at jeg var lei meg og sa unnskyld betydde utrolig mye. Kanskje det er et bittelite håp?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har leilighet sammen og hele pakka. Er tre måneders oppsigelse. I tillegg til at jeg ikke har noen plass til å flytte. Er ikke så enkelt. Har jo tenkt litt på det. Men synes det er så dumt å bare dumpe han. Vil så gjerne at han skal forstå at ting han sier og gjør ikke er ok. Men som sagt er det masse andre ting som skurrer. Så det er vel det beste. Er bare så vanskelig å gå fra det som er så vant og trygt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Ooooog det er derfor folk må slutte å ta så lett på samboerskap.

Man bor med en idiot men det er så "upraktisk" å gå videre. Så kaster man bort år etter år, når man endelig enten slår opp eller blir dumpet (som også er en reell mulighet her) og er sint for bortkastet tid og sine attraktive år som er kastet bort på en idiot. Så begynner den biologiske klokken å tikke i tillegg.

Ta et smartere valg enn halvparten av kvinner å bli kvitt fyren, finn et nytt sted. Litt proaktivitet er ikke å forakte - ta ansvar for ditt eget liv. Du er ansvarlig for din romantiske lykke, ikke ham eller alle andre.

Anonymous poster hash: 17376...4a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooog det er derfor folk må slutte å ta så lett på samboerskap.

Man bor med en idiot men det er så "upraktisk" å gå videre. Så kaster man bort år etter år, når man endelig enten slår opp eller blir dumpet (som også er en reell mulighet her) og er sint for bortkastet tid og sine attraktive år som er kastet bort på en idiot. Så begynner den biologiske klokken å tikke i tillegg.

Ta et smartere valg enn halvparten av kvinner å bli kvitt fyren, finn et nytt sted. Litt proaktivitet er ikke å forakte - ta ansvar for ditt eget liv. Du er ansvarlig for din romantiske lykke, ikke ham eller alle andre.

Anonymous poster hash: 17376...4a0

Du har nok rett. Jeg burde nok tenkt samboerskapet litt bedre gjennom. Men gjort er gjort.

Tviler på at han vil dumpe meg. Han jobbet veldig hardt for å få meg, og er veldig "avhengig" av å ha meg rundt ham hele tiden. Men vet jo såklart ikke om deg er fordi han er eiesyk eller om han er glad i meg.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...