Gå til innhold

Typen dumper meg om jeg legger på meg 5 kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han sa det i en tullete tone, men jeg begynner likevel å lure. Jeg er veldig tynn, og har ingen forutsetninger for å legge på meg. Men det kan jo likevel skje. Synes det var rart at det var akkurat 5 kg, for det er vel ikke mye?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan han ikke mene... 5 kg er så og si ingenting, han hadde ikke merket det engang.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er mye på en gjennomsnittlig kvinnekropp ja. seksuell tiltrekkning er ikke et valg, er du ikke tiltrukket er du ikke tiltrukket. ikke noe du man kan gjøre med et.



Anonymous poster hash: 78e2e...4c9
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er mye på en gjennomsnittlig kvinnekropp ja. seksuell tiltrekkning er ikke et valg, er du ikke tiltrukket er du ikke tiltrukket. ikke noe du man kan gjøre med et.

Anonymous poster hash: 78e2e...4c9

På søndags morgen etter en fyllekule veier jeg 2 kg mer enn vanlig før jeg har gått på do. Så 5 kg er jo ikke akkurat mye når det bare er litt mer enn et dobesøk.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpet han om han ikke la på seg minst fem i IQ.

Jeg har vurdert å dumpe han, for det er så mye han gjør og sier som får han til å virke som han ikke er klar for et ordentlig forhold.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor gammel er han, fjorten?



Anonymous poster hash: d9542...f9c
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Han sa det i en tullete tone, men jeg begynner likevel å lure. Jeg er veldig tynn, og har ingen forutsetninger for å legge på meg. Men det kan jo likevel skje. Synes det var rart at det var akkurat 5 kg, for det er vel ikke mye?

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Ja, dette høres ut som ekte, dyp og varig kjærlighet ! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er han, fjorten?

Anonymous poster hash: d9542...f9c

24.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette høres ut som ekte, dyp og varig kjærlighet ! :sprettoy:

Er det jeg synes er så merkelig. For han gjorde så mye for at jeg skulle bli sammen med han.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Er det jeg synes er så merkelig. For han gjorde så mye for at jeg skulle bli sammen med han.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Du skal nok ikkje gifte deg med denne mannen her, kjære. La han gå. Ikkje på grunn av dei fem kiloa, men fordi han åpenbart ikkje er særleg smart.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke han er verdens største tap.

Vær glad du fant det ut nå før det kom barn inn i bildet...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er mye på en gjennomsnittlig kvinnekropp ja. seksuell tiltrekkning er ikke et valg, er du ikke tiltrukket er du ikke tiltrukket. ikke noe du man kan gjøre med et.

Anonymous poster hash: 78e2e...4c9

Og han kan spå sin seksuelle tenning? Wow

Anonymous poster hash: c0683...2f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal nok ikkje gifte deg med denne mannen her, kjære. La han gå. Ikkje på grunn av dei fem kiloa, men fordi han åpenbart ikkje er særleg smart.

Vi har leilighet sammen og hele pakka. Er tre måneders oppsigelse. I tillegg til at jeg ikke har noen plass til å flytte. Er ikke så enkelt. Har jo tenkt litt på det. Men synes det er så dumt å bare dumpe han. Vil så gjerne at han skal forstå at ting han sier og gjør ikke er ok. Men som sagt er det masse andre ting som skurrer. Så det er vel det beste. Er bare så vanskelig å gå fra det som er så vant og trygt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker korttenkt. Hadde tatt det opp med han igjen for å se hva han svarer.

Anonymous poster hash: b474a...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Vi har leilighet sammen og hele pakka. Er tre måneders oppsigelse. I tillegg til at jeg ikke har noen plass til å flytte. Er ikke så enkelt. Har jo tenkt litt på det. Men synes det er så dumt å bare dumpe han. Vil så gjerne at han skal forstå at ting han sier og gjør ikke er ok. Men som sagt er det masse andre ting som skurrer. Så det er vel det beste. Er bare så vanskelig å gå fra det som er så vant og trygt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Den skurringa kjem ikkje til å bli borte. Du kan fortrenge den ei stund, men den er der like forbanna. Du må berre begynne å førebu deg på å bu åleine. Det må ikkje skje i morgon, men sett av pengar, utsett å planlegge ferie, jobb litt ekstra om du kan, slik at du kan stå på eigne bein over sommaren. :klem:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det jeg synes er så merkelig. For han gjorde så mye for at jeg skulle bli sammen med han.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Spørsmålet er vel kanskje om han gjorde så mye for å bli sammen med personen du er eller for å bli sammen med "det" han så uten å virkelig forstå at alle mennesker er en pakke med følelser, tanker, reaksjoner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Vi har leilighet sammen og hele pakka. Er tre måneders oppsigelse. I tillegg til at jeg ikke har noen plass til å flytte. Er ikke så enkelt. Har jo tenkt litt på det. Men synes det er så dumt å bare dumpe han. Vil så gjerne at han skal forstå at ting han sier og gjør ikke er ok. Men som sagt er det masse andre ting som skurrer. Så det er vel det beste. Er bare så vanskelig å gå fra det som er så vant og trygt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Trygt? Hvor trygg føler du deg i dette forholdet når alt avhenger av hvor mange kilo du har på kroppen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

5 kg er ikke mye. Jeg har vært 5 kg tyngre, og det var ikke lenge siden heller. Kunne ikke akkurat se stor forskjell.

Uansett, det kan ikke akkurat være så hyggelig å få en sånn kommentar fra kjæresten, tull eller ikke. Kjæresten min sa i starten av forholdet at han kom til å dumpe meg om jeg er utro noen gang, men det er jo noe helt annet. Det er jo faktisk smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skurringa kjem ikkje til å bli borte. Du kan fortrenge den ei stund, men den er der like forbanna. Du må berre begynne å førebu deg på å bu åleine. Det må ikkje skje i morgon, men sett av pengar, utsett å planlegge ferie, jobb litt ekstra om du kan, slik at du kan stå på eigne bein over sommaren. :klem:

Må vel begynne å gjøre det. Takk for gode råd.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...