Gå til innhold

Finnes ekte kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekte kjærlighet er den kjærligheten jeg har for barna mine.

Jeg ville gjort alt for dem, ofret alt for dem, gitt livet mitt for dem.

Renere kjærlighet, mer ekte kjærlighet, det finnes ikke :)

Som jeg skulle sagt det selv :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke! Like dumt som å tro på julenissen!

Tull på deg! Du finner en bra fyr før du vet ordet av det!

(Hilsen meg, hehe...lenge siden nå)

Anonymous poster hash: 2a500...863

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det finnes for alle.

Anonymous poster hash: d25b1...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er egentlig: Finnes det virkelig ekte kjærlighet? Og hva er egentlig ekte kjærlighet?

Er det noen her som har opplevd det?

Anonymous poster hash: a3313...853

Ja, det finst!

I forskjellige former. Opplever det både med kjærasten og med familien min. Vanskeleg å definera det, men at ein er vanvittig glad i kvarandre, blir glade av å vera saman og ønsker kvarandre det beste i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg på. Den kjærligheten jeg føler for barna mine, kunne gjort hva som helst for de, og er der for de, og støtter de uansett. Og sånn kjærlighet kan man finne med en mann og, der man ønsker å gjøre alt for den andre, er helt trygg og sterke følelser.



Anonymous poster hash: 72546...dc3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener at det er tull å snakke om ekte kjærlighet før man har vært sammen i flere år. Ekte kjærlighet må ikke forveksles med forelskelse. Anonymous poster hash: 0662e...353

Hva vet du om hvor lenge vi som har svart har vært sammen med kjæresten?

Dessuten tar du feil. Man trenger ikke å ha vært sammen i flere år for å gjenkjenne ekte kjærlighet. Jeg hadde vært sammen med han som ble min mann i bare en måned, da jeg visste at dette var for resten av livet. Tidligere hadde jeg bare vært forelsket i andre menn. Og jeg var aldri i tvil. Det er nå over 20 år siden, og jeg er fortsatt like sikker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes. Men om man finner SIN ekte kjærlighet, så skal det veldig mye til at han elsker deg like mye som du elsker han. Derfor tror jeg det er meget sjeldent, og syns de som har opplevd det er kjempeheldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ekte kjærlighet" er vel bare hva den enkelte legger i uttrykket, er det vel ikke?

Det jeg legger i det selv, er at man bryr seg mer om den/de man har kjærlighet for enn man gjør om seg selv, sann ca. :vetikke:

Jeg har "ekte kjærlighet" for mine søsken og foreldre. Har også følt at jeg har hatt det ovenfor andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kjærlighet har jeg for min sønn, han er mitt alt i livet.

Ekte kjærlighet mellom to mennesker (hun/han) , nei finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kjærlighet har jeg for min sønn, han er mitt alt i livet.

Ekte kjærlighet mellom to mennesker (hun/han) , nei finnes ikke.

Jo det finnes,for de som er heldige og finner sin "sjelevenn".Men sant nok-mange finner aldri det.

Men det betyr ikke at sjelevennen som man elsker-ikke finnes....

Jeg har møtt en i livet mitt,som var nesten en kopi av meg selv,bare hannkjønn.Det var/ble livslange bånd/kjærlighet/følelser.

De som er VIRKELIG HELDIGE-kan få oppleve dette flere ganger i livet...ekte kjærlighet.

Anonymous poster hash: 9a55c...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgig eksisterer den, men den kommer som andre her sier i forskjellige former, selv romantisk kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var mer av det tidligere. I dagens samfunn er det mer og mer egoisme og man tenker mer på sitt eget beste enn andres. Kjærlighet er jo at man gjør alt for sin kjære, betingelsesløst. I dag er det jo slik at om jeg gir min kjære massasje en kveld, ja så skylder han meg en massasje. Suger jeg han, så skylder han meg en økt me slikkiing etc.



Anonymous poster hash: e377a...baa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte kjærlighet har jeg for min sønn, han er mitt alt i livet.

Ekte kjærlighet mellom to mennesker (hun/han) , nei finnes ikke.

Du må elske selv-for å bli elsket av andre: )

Hvis du ikke er i stand til å elske andre og vise dem det-så vil du aldri bli elsket selv heller..

Dermed eksisterer ikke ekte kjærlighet for DEG.Du tror ikke på det-og du er ikke i stand til å vise kjærlighet eller elske selv.....men det er kunn din egen feil!

Anonymous poster hash: 9a55c...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at den eneste ekte kjærligheten er den man har for ungene. Ovenfor en evt partner, stiller jo man betingelser til kjærligheten, den man har for barna er der uansett og uten betingelser!



Anonymous poster hash: dac94...97c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9a55c...70f

Det har nok ingenting med meg å gjøre mer hvilke erfaringer jeg har.

I jobb sammenheng ser jeg utroskap hele tiden, til og med den beste er utro å dermed tenker jeg at ekte kjærlighet er vanskelig å finne og oppleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja jeg har opplevd den!! Den finnes, men jeg er redd jeg aldri vil oppleve den igjen :/

Anonymous poster hash: e9c42...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at den eneste ekte kjærligheten er den man har for ungene. Ovenfor en evt partner, stiller jo man betingelser til kjærligheten, den man har for barna er der uansett og uten betingelser! Anonymous poster hash: dac94...97c

Nå er det dessverre ikke alle som føler ekte kjærlighet for barna sine. Hadde alle gjort det, ville det ikke eksistert misbruk, omsorgsvikt, mishandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ville gjort alt for min mann, og det tenker jeg er ekte kjærlighet. Har ikke barn, men ville trodd at jeg hadde følt en enda sterkere kjærlighet for et barn om det var mulig.

du ville gjort alt sier du? i gode og onde dager.. eller bare i de gode? hva om han blir dømt for en forbrytelse, gjør du alt for han da også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ekte kjærlighet finnes.

Jeg tror ekte kjærlighet er det jeg føler for min ekskjæreste. Respekt, omsorg, ubetinget forståelse og kjærlighet uansett hva som skjer.

tror jeg svært lite på. når folk sier de ville gjort alt for sin kjære så tror jeg de egentlig mener "alt" med forbehold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...