Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har kjøpt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Kjenner du prostituerte? Nå er det faktisk kvinner som VELGER å selge seksuelle tjenester.

Hvor mange gifte kvinner,eller kvinner i forhold har ufrivillig sex fordi de føler de må?

Ingen? Noen? En del? Så de er gift med menn som har et forvrengt syn på sex?

Og hvorfor VELGER de å kjøpe sex? Jo, fordi de trenger penger, eller har bakmenn som suger ut nesten alt de tjener. Ja, jeg kjenner en som er prostituert:) Kjenner også en mann som har prostituert seg. Jeg er imot de som kjøper sex og holder liv i dette og ikke de som desperat selger for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne dere vært sammen med en som har spandert middag og gaver på en dame og så hatt sex med henne?

Ellers så er det interessant å registrere at "fortid er fortid" ikke gjelder når det er menn, kun når det er damer som har har hatt sex med halve bygda. Den vanlige kvinnelige dobbeltmoralen med andre ord.

Vel nei, ikke hvis hun fikk spandert disse gavene mot sin vilje, og en bakmann tok fra henne disse gavene. Da ville jeg ikke vært sammen med denne mannen. Skjønner ikke sammenligningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen med ons og eskorte/kjøpe prostituert er at med ons er det en frivillig greie mellom to som er tiltrukket av hverandre. Med kjøp av eskorte/prostituert er kvinnen (evt mannen) et OBJEKT. Der hun er til kun for å dekke et behov hos EN part.

Det er en vesentlig forskjell, spør du meg.

Bruk av eskorte er en frivillig greie der den ene parten selger en tjeneste og gjennom dette får dekket sitt behov for penger, mens den andre får dekket sitt behov for sex - akkurat som de fleste andre yrker og tjenester her i verden. En rørlegger, lege, lærer eller fysioterapeut jobber også for å dekke et behov hos kun en part.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk av eskorte er en frivillig greie der den ene parten selger en tjeneste og gjennom dette får dekket sitt behov for penger, mens den andre får dekket sitt behov for sex - akkurat som de fleste andre yrker og tjenester her i verden. En rørlegger, lege, lærer eller fysioterapeut jobber også for å dekke et behov hos kun en part.

Det kan uansett ikke sammenlignes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet litt som eskortepike ved siden av studier og sånt i all hemmelighet og flirer alltid litt når jeg leser tråder som denne.

Jeg tok kun oppegående, normale og relativt unge menn som kunder da jeg holdt på, gutter som sikkert har kjærester og kanskje har etablert seg seriøst idag. Flere av mine faste kunder avsluttet kundeforholdet vårt fordi de fikk seg kjærester eller datet noen seriøst. Tviler på at disse kjærestene og datene fikk vite noe om sexkjøpene.

For ikke å snakke om hvor ekstremt mange tilbud jeg fikk fra menn som ville kjøpe sex av meg. Og jeg hadde kun en liten annonse liggende ute et sted. Det er MANGE menn som kjøper sex, all slags menn. Men de færreste innrømmer dette for noen. Både fordi det er ulovlig og fordi de vet at kjæresten ikke vil like å vite disse detaljene om fortiden.

En del av de som svarer at de aldri ville vært sammen med en som har kjøpt sex, er nok nettopp det. For noen er jo nødvendigvis kjærestene til disse maaange mennene som har kjøpt seg en deilig time en gang og to som singel... ;)



Anonymous poster hash: fae09...7d6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet litt som eskortepike ved siden av studier og sånt i all hemmelighet og flirer alltid litt når jeg leser tråder som denne.

Jeg tok kun oppegående, normale og relativt unge menn som kunder da jeg holdt på, gutter som sikkert har kjærester og kanskje har etablert seg seriøst idag. Flere av mine faste kunder avsluttet kundeforholdet vårt fordi de fikk seg kjærester eller datet noen seriøst. Tviler på at disse kjærestene og datene fikk vite noe om sexkjøpene.

For ikke å snakke om hvor ekstremt mange tilbud jeg fikk fra menn som ville kjøpe sex av meg. Og jeg hadde kun en liten annonse liggende ute et sted. Det er MANGE menn som kjøper sex, all slags menn. Men de færreste innrømmer dette for noen. Både fordi det er ulovlig og fordi de vet at kjæresten ikke vil like å vite disse detaljene om fortiden.

En del av de som svarer at de aldri ville vært sammen med en som har kjøpt sex, er nok nettopp det. For noen er jo nødvendigvis kjærestene til disse maaange mennene som har kjøpt seg en deilig time en gang og to som singel... ;)

Anonymous poster hash: fae09...7d6

Selvfølgelig vil ikke mannfolka som har kjøpt hore fortelle det til noen, fins det egentlig noe mer flaut og lavmål? Jeg skjønner godt at de ikke tør å fortelle det til noen.

Anonymous poster hash: 15a48...f94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange av de som svarer nei det er som har kjøpt massasjetjenester på spa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Synes bare det virket rart at alle argumentene var rettet og menn og i svært negative ordelag. Kvinnene ble bare et apropos. Det er typisk for slike temaer at det meste av fokuset settes på menn og hvordan de er seksualiserte griser mens det faktum at kvinner også kjøper sex ikke blir sett på som like ille.

Jeg ser for øvrig ikke stor forskjell på det å gå på byen og finne seg en ONS for å få tilfredsstilt sitt seksuelle behov og det å hyre en eskorte til samme formål.

Forskjellen er at du ikke betaler noe når du tar med deg en hjem fra byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Nei det kunne jeg. Om et så hadde vært en gang eller flere ganger spiller ingen rolle. Ja fortid er fortid,men enkelte ting vil jeg aldri synes er greit selvom det er en del av personen sin fortid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig vil ikke mannfolka som har kjøpt hore fortelle det til noen, fins det egentlig noe mer flaut og lavmål? Jeg skjønner godt at de ikke tør å fortelle det til noen.

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Tror ikke så mange av disse mennene jeg solgte sex til syntes det var lavmål. Altså, de var jo helt vanlige gutter, flere av dem ganske kjekke og veltrente også. Og når man kan ta seg råd til å betale flere tusen kroner for en enkelt time med sex så sier det seg selv at flere av dem var ganske suksessfulle i arbeidslivet også. Så det var ikke snakk om gutter som ikke hadde sjans på damer ellers.

Det var heller andre grunner til at de kjøpe sex. Noen syntes det var pirrende å ikke vite hvilken dame det var som kom og banket på døra. De hadde som regel ikke sett bilder av ansiktet mitt eller noe gjenkjennelig. Andre var travle folk som ikke gadd å henge mye ute på byen for å sjekke opp en ONS, og syntes eskortepiker var en grei løsning siden det er tidseffektivt og ikke innebærer noen forventninger om kontakt etterpå etc. Og så var det de som hadde en spesiell fetisj de hadde lyst å teste ut, ofte noe så uskyldig som å bli tisset på i dusjen eller lignende.

Grunnen til at de holdt (og sikkert fremdeles holder) det for seg selv er mest fordi det er ulovlig etter norsk lov, og fordi de vet at kjærester ikke kommer til å like det. Menn generelt velger vel stort sett veien med minst mulig drama og trøbbel.

Anonymous poster hash: fae09...7d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange av de som svarer nei det er som har kjøpt massasjetjenester på spa?

Hah. Ja, her går jo tilfredstillelsen bare en vei. Og den andre parten gjør det for penger.

Så kommer det sikkert mange som sier "Jammen, de som velger massasjeyrke gjør det fordi de liker å glede" - det kan gjelde prostituerte også. Også er det mange som masserer som er drittlei yrket sitt, gjør det kun for pengene - en situasjon mange kanskje befinner seg i, uavhengig av yrke.

Anonymous poster hash: 11ad5...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Lurer på hvor mange av de som svarer nei det er som har kjøpt massasjetjenester på spa?

Jeg har ikke det, men hvordan i alle dager skal det sammenlignes? Er sex og massasje det samme?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange av de som svarer nei det er som har kjøpt massasjetjenester på spa?

Det er ikke ulovlig å kjøpe massasje. Det er ulovlig å kjøpe sex. Ikke prøv deg!

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke det, men hvordan i alle dager skal det sammenlignes? Er sex og massasje det samme?

Hva er forskjellen? Du betaler en annen for å behage kroppen din i begge tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det er ikke ulovlig å kjøpe massasje. Det er ulovlig å kjøpe sex. Ikke prøv deg!

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Og så? Det er bare en morallov som ble diktet opp for et par år siden. Det var forbudt å være homofil også inntil relativt nylig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ulovlig å kjøpe massasje. Det er ulovlig å kjøpe sex. Ikke prøv deg!

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Sexkjøpsloven er relativt ny, så de horekundene har ikke nødvendigvis begått noe lovbrudd om det er noen år siden. Husk, fortid er fortid vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så? Det er bare en morallov som ble diktet opp for et par år siden. Det var forbudt å være homofil også inntil relativt nylig.

Og så?

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexkjøpsloven er relativt ny, så de horekundene har ikke nødvendigvis begått noe lovbrudd om det er noen år siden. Husk, fortid er fortid vet du.

Nesten ingen damer vil ha deg når du har kjøpt sex hvertfall. Det kan du ikke si noe på.

Anonymous poster hash: 15a48...f94

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Vi er alle horer mener du?

Ja, dere er jo det så lenge dere forventer/krever at menn skal spandere alt mellom himmel og jord på dere for at vi skal få tilgang til musa deres.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=829661

Hvis du krever at en mann skal spandere på deg så er du en hore. Enkelt og greit.

Hvorfor er det dobbeltmoral, jeg bryr meg ikke om en fyr har hatt sex med halve bygda, kjøp av sex er etter min mening noe annet.

Fordi det er fortid. Du kan ikke si at menn ikke skal bry seg om damers seksuelle fortid hvis du selv bryr deg om menns seksuelle fortid. Det er definisjonen på dobbeltmoral.

Men dobbeltmoral er et begrep kvinner har store problemer med å forstå, har jeg etterhvert skjønt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten ingen damer vil ha deg når du har kjøpt sex hvertfall. Det kan du ikke si noe på.

Anonymous poster hash: 15a48...f94

Det er ikke svar på det jeg lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...