Gå til innhold

Auster frisør


Suzy

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bestille time hos en Auster frisør-salong. Er det noen som har gått hos dem og kan si noe om hvordan de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk der, jeg fulgte faktisk frisøren fra en tidligere salong når frisøren gikk til Auster.

Det var jo alltid mye folk, hyggelige frisører, dette var på Storo jeg gikk. Jeg ble fortalt at de var nøye på kundene sine, og at iallefall på denne salongen var det gode krav før man ble ansatt.

Ja, litt stive priser, men det må man forvente i Oslo iallefall. Om jeg skulle bodd i Oslo igjen hadde jeg gått tilbake til Auster, selv om frisøren "min" ikke var der fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott - det står mellom Karl Johan, Oppsal eller Lambertseter for min del. Alle tre steder har de salong som ligger ganske praktisk til for meg.

Stive priser syns jeg det er på alt i Oslo, så den er egentlig grei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min påstår i hvertfall at de er veldig flinke på å klippe litt spesielle frisyrer, dersom det har noen betydning. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min påstår i hvertfall at de er veldig flinke på å klippe litt spesielle frisyrer, dersom det har noen betydning. :ler:

:ler:

Det har det sikkert ikke - for jeg er skikkelig pysete og konservativ med håret mitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo alltid være noen som roper "nei, ikke dra dit!" pga en dårlig farging eller en dårlig opplevelse, men alt i alt har ikke jeg møtt noen som er misfornøyde som har vært hos Auster =)

Prøv deg på dem :) Lykke til med klippen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

Noen som vet ca hvordan prisene på Auster er nå, for en dameklipp?

Og er de flinke frisører?



Anonymous poster hash: cb995...0ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...