Gå til innhold

Kongsvik vgs - et spørsmål, takk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål om kveldens episode da Kine var på russetreff. Fikk ikke med meg alt fra de siste minuttene av episoden. Hva var det Kine gjorde på russetreffet? Kline eller hadde sex eller hva var det som jentene reagerte på?



Anonymous poster hash: 3d36b...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun hadde sex med en russ. Hun sa etterpå at hun var glad hennes første gang var overstått. Men hun så og hørtes litt skuffa ut. Tror det var en kjapp en hun vil helst bare glemme.



Anonymous poster hash: ac1af...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde sex med en russ. Hun sa etterpå at hun var glad hennes første gang var overstått. Men hun så og hørtes litt skuffa ut. Tror det var en kjapp en hun vil helst bare glemme.

Anonymous poster hash: ac1af...9fe

Takk. Jeg hørte ikke samtalen med jentene, men så helt på slutten hennes ansikt og at hun var litt øm rundt munnen. Da tenkte jeg at kanskje var det bare en våt munnsex hun ga ham.

Anonymous poster hash: 3d36b...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fant en overstadig beruset Graff og tok han med inn i skogen. Da venninnene hennes senere lette etter henne kom hun ut av skogen og kommenterte at "skjegget til Graff stikker, ass" eller noe i den duren. Så da spør de om hun har klint med Graff, og Kine sier "ja, blant annet", og det kommer fram at hun har hatt sex med han.

Avslutningsvis står Kine foran kameraet og sier at hun alltid har tenkt at første gangen bør være spesiell og "eh, dette var jo... veldig, øh, spesielt".

Sånn ca :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, takk, blomstre! Da var skjegget som gjorde munnen hennes sånn. Det var da en puslespill for meg for jeg fikk med meg bare deler av det som skjedde og ble sagt.



Anonymous poster hash: 3d36b...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...