Gå til innhold

True Blood!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre her som ser på TV-serien "True Blood"? Jeg er nettopp ferdig med å se sesong 1. Må innrømme at jeg ikke var særlig begeistret for serien etter å ha sett de første episodene, men nå, etter å ha sett sesong 1, syns jeg TV-serien er veldig god :-)



Anonymous poster hash: e5ef7...7e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på true blood:) Begynte å følge med på den i 2012. Har sett ferdig sesong 6 og venter nå på 7 og siste sesong. Veldig god serie syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta etter sesong 3. Sesong 1 er fantastisk, sesong 2 er meh, sesong 3 er forferdelig. Og jeg hører det suger ekstremt nå på slutten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Sesong en var fantastisk. Så går det egentlig bare nedover. Men den har sine øyeblikk i hver sesong, og Eric Northman gjør det verdt å følge med på ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett til og med episode tre i sesong syv. Hadde samme erfaring som deg, det tok ett par episoder for å komme ordentlig inn i serien. Ikke kjærlighet ved første blikk egentlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva handler True Blood om, egentlig?



Anonymous poster hash: 7f932...75f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett alt. Gleder meg til å se den nyeste episoden imorgen!
Holder på å lese bok-serien også, er på fjerde boka (dead to the world) nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sett til og med episode tre i sesong syv. Hadde samme erfaring som deg, det tok ett par episoder for å komme ordentlig inn i serien. Ikke kjærlighet ved første blikk egentlig :-)

Jeg ser episode fire, sesong syv nå. Men lurer på en ting. ..Kanskje du eller noen andre vet? De hep-v vampene som har utryddet en by. Hvordan klarer de det? Tømme hus og byen for folk? Må ikke de også inviteres inn? Er det da ikke mulig å holde seg unn for å unngå å bli tatt? De hadde jo tatt selv unger og babyer i den byen. Må ikke noen ha invitert dem inn i alle husene? Bare noe som slo meg og har ergret meg litt ;)

Anonymous poster hash: 41cf4...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser episode fire, sesong syv nå. Men lurer på en ting. ..Kanskje du eller noen andre vet? De hep-v vampene som har utryddet en by. Hvordan klarer de det? Tømme hus og byen for folk? Må ikke de også inviteres inn? Er det da ikke mulig å holde seg unn for å unngå å bli tatt? De hadde jo tatt selv unger og babyer i den byen. Må ikke noen ha invitert dem inn i alle husene? Bare noe som slo meg og har ergret meg litt ;)

Anonymous poster hash: 41cf4...58d

De kan jo ha brukt glamour og "overtalt" folk til å invitere seg inn? Det er det eneste jeg kan komme på som kan tette det ginorme hullet i historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan jo ha brukt glamour og "overtalt" folk til å invitere seg inn? Det er det eneste jeg kan komme på som kan tette det ginorme hullet i historien.

Ja, det var det jeg tenkte også, men det er som du sier...et skikkelig hull...for etter at folk var advart (ref.dagboken til hun jenta) så hadde de aldri verden klart å "glæmre" store og små i hele byen. Irriterende med slike tulleting som ikke henger på greip.

Anonymous poster hash: 41cf4...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Ludwig dukket plutselig opp i forrige episode. Henne kjenner jeg fra bøkene, men jeg kan ikke huske å ha sett henne på TV før?

Det er litt synd at så mye av persongalleriet som befolker bøkene, er utelatt i TV-serien. Kunne vært mye spennende der. Ingen vartiger, ingen demonadvokat og de halvdemoniske døtrene hans. Alt for lite alve-action. Det var jo et lite alve partyhouse tidlig i serien, men nattklubben drevet av alver som ruler som strippere, glimrer ved sitt fravær.

Vi ser nesten ikke noe til vampyrsamfunnet lenger, heller. Hvor er dronningen av Amerika, for helsike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser episode fire, sesong syv nå. Men lurer på en ting. ..Kanskje du eller noen andre vet? De hep-v vampene som har utryddet en by. Hvordan klarer de det? Tømme hus og byen for folk? Må ikke de også inviteres inn? Er det da ikke mulig å holde seg unn for å unngå å bli tatt? De hadde jo tatt selv unger og babyer i den byen. Må ikke noen ha invitert dem inn i alle husene? Bare noe som slo meg og har ergret meg litt ;)

Anonymous poster hash: 41cf4...58d

Hvorfor snakker du om noe som skjer i sesong 7 i en tråd der TS tydeligvis kun er i sesong 1?

Hva er poenget? Det finnes en egen tråd om True Blood med spoilere inne på TV-forumet.

Anonymous poster hash: 7c71b...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr Ludwig dukket plutselig opp i forrige episode. Henne kjenner jeg fra bøkene, men jeg kan ikke huske å ha sett henne på TV før?

Det er litt synd at så mye av persongalleriet som befolker bøkene, er utelatt i TV-serien. Kunne vært mye spennende der. Ingen vartiger, ingen demonadvokat og de halvdemoniske døtrene hans. Alt for lite alve-action. Det var jo et lite alve partyhouse tidlig i serien, men nattklubben drevet av alver som ruler som strippere, glimrer ved sitt fravær.

Vi ser nesten ikke noe til vampyrsamfunnet lenger, heller. Hvor er dronningen av Amerika, for helsike!

Hun hjalp Sookie i Fangtasia i sesong 2.

Det er forklart hvor dronningen er, men bør kanskje ikke nevne det siden ts ikke har sett så langt ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor snakker du om noe som skjer i sesong 7 i en tråd der TS tydeligvis kun er i sesong 1?

Hva er poenget? Det finnes en egen tråd om True Blood med spoilere inne på TV-forumet.

Anonymous poster hash: 7c71b...ddb

Er ikke dette tv-forumet? Beklager forøvrig, trodde ikke det var nok informasjon til at det klassifiserte som spoiler.

Anonymous poster hash: 41cf4...58d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske det var enda flere sesonger av true blood. Har begynt på sesong 7 av serien og syns faktisk den er meget spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var enda flere sesonger av true blood. Har begynt på sesong 7 av serien og syns faktisk den er meget spennende :)

Helt enig! Jeg har vært en trofast seer og fan av serien siden den begynte i 2008, og merker at jeg faktisk syns det er trist at det kun er tre episoder igjen. ever. Jeg begynte igjen på sesong 1 i går, bare for å mimre litt tilbake til 2008 - det er utrolig gøy å se igjen episodene fra den gang :) True Blood har uten tvil endret seg i svært stor grad i løpet av alle sesongene. Personlig likte jeg de første sesongene best, hvor Tara var med (som vanlig menneske), og vi så mer til Lafayette på den måten han var den gang. Men, det er jo naturlig at en serie med så mange sesonger endrer seg over tid.

Men sukk, så trist at serien er over for alltid innen utgangen av denne måneden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg har vært en trofast seer og fan av serien siden den begynte i 2008, og merker at jeg faktisk syns det er trist at det kun er tre episoder igjen. ever. Jeg begynte igjen på sesong 1 i går, bare for å mimre litt tilbake til 2008 - det er utrolig gøy å se igjen episodene fra den gang :) True Blood har uten tvil endret seg i svært stor grad i løpet av alle sesongene. Personlig likte jeg de første sesongene best, hvor Tara var med (som vanlig menneske), og vi så mer til Lafayette på den måten han var den gang. Men, det er jo naturlig at en serie med så mange sesonger endrer seg over tid.

Men sukk, så trist at serien er over for alltid innen utgangen av denne måneden :(

Sant det! Fantastisk serie. Jeg også begynte faktisk på ses 1 i går;) Den er så fengende at jeg ikke klarer ikke å gi slipp på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det! Fantastisk serie. Jeg også begynte faktisk på ses 1 i går;) Den er så fengende at jeg ikke klarer ikke å gi slipp på den :)

Jeg har ikke fått med meg alt, så hvis dette er den siste sesongen, kjøper jeg nok BlueRay-boksen når den kommer, og tar en True Blod Extravaganza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...