Gå til innhold

Serietips til en som har sett alt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS påstår hun har "sett alt", men nevner ingen av de kritikerroste, ekstremt populære seriene som jeg nevnte. Jeg mener at hun burde gi det en sjanse, det er ikke for ingenting at de har blitt så populære, og enkelte av dem mottar massevis av priser.

Joda, men alle liker ikke de mest populære seriene heller. Noen elsker LOTR for eksempel, mens andre synes at det er latterlig. Jeg synes likevel ikke det dreier seg om å utfordre seg selv ved å se på kritikerroste og populære serier.

Hun påstår jo heller ikke at hun har "sett alt", hva enn de anførselstegnene skal bety. Hun skriver at hun føler hun har sett alt, noe som er noe helt annet. Dersom hun hadde hevdet at hun hadde sett alt hadde hun jo aldri spurt om andre serier her på forumet.

Anonymous poster hash: 8619d...d8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men alle liker ikke de mest populære seriene heller. Noen elsker LOTR for eksempel, mens andre synes at det er latterlig. Jeg synes likevel ikke det dreier seg om å utfordre seg selv ved å se på kritikerroste og populære serier.

Hun påstår jo heller ikke at hun har "sett alt", hva enn de anførselstegnene skal bety. Hun skriver at hun føler hun har sett alt, noe som er noe helt annet. Dersom hun hadde hevdet at hun hadde sett alt hadde hun jo aldri spurt om andre serier her på forumet.

Anonymous poster hash: 8619d...d8a

Det står i tittelen at hun har sett alt. "serietips til en som har sett alt". Anførselstegnene var der fordi det var et sitat. Herlighet, du kverulerer på hver minste lille uttrykksmåte, så jeg gidder ikke diskutere det med deg.

Det er kanskje ikke å utfordre seg selv, men som kjent, dersom man gjør som man alltid har gjort, velger det man alltid har valgt, så skjer det ingen utvikling! Og det er helt fint, dersom ts har lyst å bli en 50 åring som kun ser på ungdomsserier så er det helt i orden, ellers burde hun prøve å utvide horisonten sin litt, og se på litt mer mentalt krevende serier. (Og jeg ser selv på greys anatomy, da jeg har fulgt den serien i snart ti år. Det går an å se litt i ulike retninger, om ikke samtidig, så på nesten samme tid).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i tittelen at hun har sett alt. "serietips til en som har sett alt". Anførselstegnene var der fordi det var et sitat. Herlighet, du kverulerer på hver minste lille uttrykksmåte, så jeg gidder ikke diskutere det med deg.

Det er kanskje ikke å utfordre seg selv, men som kjent, dersom man gjør som man alltid har gjort, velger det man alltid har valgt, så skjer det ingen utvikling! Og det er helt fint, dersom ts har lyst å bli en 50 åring som kun ser på ungdomsserier så er det helt i orden, ellers burde hun prøve å utvide horisonten sin litt, og se på litt mer mentalt krevende serier. (Og jeg ser selv på greys anatomy, da jeg har fulgt den serien i snart ti år. Det går an å se litt i ulike retninger, om ikke samtidig, så på nesten samme tid).

Helt normalt å velge en overskrift som en så utdyper i HI. Helt greit dersom det ikke hadde stått noe annet i HI, men siden det gjorde det er det normalt å ta utgangspunkt i dette når man svarer. Kanskje hun ikke ønsket en så lang tittel.

Det andre avsnittet vil jeg nesten ikke kommentere engang. Tror du at egenutviklingen kun skjer ved å se på TV-serier? Seriøst? Selv om en ser på ungdomsserier når en er ungdom er ikke det ensbetydende med at en kommer til å bli en 50-åring som fortsatt ser på ungdomsserier. Hvorfor skal man se på noe mer mentalt krevende? Jeg ser på TV-serier og filmer for å slappe av. Jeg ser heller ikke hvilke TV-serier som er noe spesielt mentalt krevende.

Anonymous poster hash: 8619d...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS påstår hun har "sett alt", men nevner ingen av de kritikerroste, ekstremt populære seriene som jeg nevnte. Jeg mener at hun burde gi det en sjanse, det er ikke for ingenting at de har blitt så populære, og enkelte av dem mottar massevis av priser.

For en utrolig tåpelig kommentar, bare fordi en serie er populær betyr ikke det at alle liker den...

Mange av de såkalte populære seriene suger til det grader. Som sons of anarchy, house of cards, boardwalk empire, bla bla bla...

Anonymous poster hash: 3d428...0c1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i tittelen at hun har sett alt. "serietips til en som har sett alt". Anførselstegnene var der fordi det var et sitat. Herlighet, du kverulerer på hver minste lille uttrykksmåte, så jeg gidder ikke diskutere det med deg.

Det er kanskje ikke å utfordre seg selv, men som kjent, dersom man gjør som man alltid har gjort, velger det man alltid har valgt, så skjer det ingen utvikling! Og det er helt fint, dersom ts har lyst å bli en 50 åring som kun ser på ungdomsserier så er det helt i orden, ellers burde hun prøve å utvide horisonten sin litt, og se på litt mer mentalt krevende serier. (Og jeg ser selv på greys anatomy, da jeg har fulgt den serien i snart ti år. Det går an å se litt i ulike retninger, om ikke samtidig, så på nesten samme tid).

herregud for en patetisk utsagn. Hva man ser på når man er 50 år er helt irellevant...

Anonymous poster hash: 3d428...0c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på det samme som deg ca.

Anbefaler sterkt Hart of Dixie

Chasing Life er også en jeg syns ser ut til å bli bra, men syns det er litt skummelt å se på den i tilfelle Abc family cansellerer den.

Anonymous poster hash: a5399...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, glemte Lie to me! Ble kuttet etter 2 1/2 sesong, men absolutt verdt å se likevel :) Og Homeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, glemte Lie to me! Ble kuttet etter 2 1/2 sesong, men absolutt verdt å se likevel :) Og Homeland.

Nei det ble 3 hele sesonger :)

Anonymous poster hash: 3d428...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistresses

Chicago PD/ - FD

Following

24

Black box

Devious Maids

Hvordan er denne serien? Jeg hadde lyst til å se denne, men gikk glipp av første episode og fikk ikke med meg når reprisen gikk, så da ble det ikke noe av.

Anonymous poster hash: 8619d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne serien? Jeg hadde lyst til å se denne, men gikk glipp av første episode og fikk ikke med meg når reprisen gikk, så da ble det ikke noe av.

Anonymous poster hash: 8619d...d8a

Det er en spin off fra frustrerte fruer (en av ganske mange) Hun ene hoved personen er også samme dame og karakter som vi så i slutten av frusterte fruer

Anonymous poster hash: 3d428...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Under the dome

-The leftovers

Ingen av disse har kommet uendelig langt og sendes fortsatt.

Begge er litt "overnaturlige" og sci-fi, men ikke ekstremt.



Anonymous poster hash: a34d3...269
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en spin off fra frustrerte fruer (en av ganske mange) Hun ene hoved personen er også samme dame og karakter som vi så i slutten av frusterte fruer

Anonymous poster hash: 3d428...0c1

Spilte en av de i Frustrerte Fruer? Hvem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pushing Daisies er en veldig søt serie :) Anbefales :)

Endret av netpuppy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Under the dome

-The leftovers

Ingen av disse har kommet uendelig langt og sendes fortsatt.

Begge er litt "overnaturlige" og sci-fi, men ikke ekstremt.

Anonymous poster hash: a34d3...269

Under the dome, faktisk..

Er vel den dårligste serien jeg har sett i nyere tid. Til slutt måtte man bare følge med fordi det var så lattelig. Kommer ikke til å se den nye sesongen, da, men antar det blir bare verre.

Anonymous poster hash: 95f76...884

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The 4400

Smallville

Kongen av queens

7th heaven

Seriøst? Ts ber om tips til serier, og du kommer med det søppelet der?

Håper du kødder.

Anonymous poster hash: 95f76...884

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...