Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Her diskuterer vi episodene som er lagt ut på TV3 PLAY. Ikke Viaplay. Det er en Viaplay tråd.

Anonymous poster hash: 57e9c...ef4

Jeg vet det er tv3play vi snakker om. Det står jo som overskrift for tråden. Og det ligger minst 4 episoder ute. 5 er vel også kommet nå.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det kun meg som irriterer meg over at tekstingen er med hvit skrift? Mye av teksten forsvinner hvis bakgrunnen er lys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun meg som irriterer meg over at tekstingen er med hvit skrift? Mye av teksten forsvinner hvis bakgrunnen er lys.

Jaaaa! Enig!

Anonymous poster hash: ca66c...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligens spoiler:

bare jeg som synes at nadia virker litt som AM? de mobber hun nesten pga hun er penest og har dragene på gutta

Helt enig. Synes det er teit man skal bli straffet fordi man er pen. Det er jo ikke hennes feil liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muligens spoiler:

bare jeg som synes at nadia virker litt som AM? de mobber hun nesten pga hun er penest og har dragene på gutta

Helt enig. Synes det er teit man skal bli straffet fordi man er pen. Det er jo ikke hennes feil liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Synes det er teit man skal bli straffet fordi man er pen. Det er jo ikke hennes feil liksom

Jeg klarer ikke å se at hun er så veldig pen, men hun er sikkert en sånn som gjør seg bedre i virkeligheten enn på tv?!

Anonymous poster hash: ca66c...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke å se at hun er så veldig pen, men hun er sikkert en sånn som gjør seg bedre i virkeligheten enn på tv?!

Anonymous poster hash: ca66c...cb9

Jeg er enig med deg.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Danskene har alltid slike gode twister og sånn. Hvorfor har ikke Norge det?

I en annen sesong var det 2 stykker som var tvillinger (de var helt like) og de hadde en oppgave om å være på hotellet en og en, men ingen måtte finne ut at de var 2 personer. Det var kjempe morsomt da de byttet på å være der :)

Jeg synes ikke Nadia er så pen jeg heller.

Sykt at lillebroren til Peter er med da :fnise: han er vel en player som Peter var da han var med i sesong 6. han hadde vel sex med 4 jenter eller noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete er det som velger en fyr hun har møtt i et par dager, forran tvillingbroren sin? :laugh:



Anonymous poster hash: 2f63e...c09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, det er så treig hos meg! Forstår ikke hva det er. Pleier ikke å være så tregt å streame på internettet/PC-en min. Har jo f.eks. Netflix og det fungerer knall. Blæh - what to do? :(



Anonymous poster hash: 3f070...704
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh, det er så treig hos meg! Forstår ikke hva det er. Pleier ikke å være så tregt å streame på internettet/PC-en min. Har jo f.eks. Netflix og det fungerer knall. Blæh - what to do? :(

Anonymous poster hash: 3f070...704

Kanskje bare litt trøbbel med TV3 play? :vetikke:

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare litt trøbbel med TV3 play? :vetikke:

Anonymous poster hash: f7c77...dcd

Hmm, kanskje. Var sånn i går kveld også, og i dag. Det er egentlig greit at den er fucka i dag, sånn at jeg kan fokusere på eksamen. Men har jo lyst å se episodene etter hvert :grine:

Anonymous poster hash: 3f070...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i helvete er det som velger en fyr hun har møtt i et par dager, forran tvillingbroren sin? :laugh:

Anonymous poster hash: 2f63e...c09

Får satse på at det var taktisk lurt, men likevel :klo: Han var ganske kjedelig da, så like greit sånn sett :jepp:

Vet ikke helt hva jeg synes om hun nye. Virker veldig sur og slu.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa! Enig!

Anonymous poster hash: ca66c...cb9

Godt det ikke bare er meg :)

Tv3/Viaplay hvis dere lusker rundt i denne tråden, vennligst sleng på grå bakgrunn bak teksten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete er det som velger en fyr hun har møtt i et par dager, forran tvillingbroren sin? :laugh:

Anonymous poster hash: 2f63e...c09

Har på følelsen at han kommer til å bytte ut henne etterhvert :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har på følelsen at han kommer til å bytte ut henne etterhvert :/

Hvertfall om han ligner på storebroren Ulven Peter. Men han skylder henne stort! Det der kunne ikke vært et lett valg.

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett 3 episoder til nå.

Laura er så sutrete. Herregud kan ikke Kasper få gjøre hva han vil? Dere er ikke kjærester. Laura virker som en typisk usikker jente som blir sur når hun ikke får nok oppmerksomhet :roll:

Kasper er jo helt lik broren sin. På oppførselen altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett 3 episoder til nå.

Laura er så sutrete. Herregud kan ikke Kasper få gjøre hva han vil? Dere er ikke kjærester. Laura virker som en typisk usikker jente som blir sur når hun ikke får nok oppmerksomhet :roll:

Kasper er jo helt lik broren sin. På oppførselen altså.

Enig. Laura irriterer meg.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske danskene redigerte på samme humoristiske måten som de norske produsentene. Fantastisk humor :) Labi på crossern. Priceless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...