Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Er det flere som har prøvd å se episoden på tv3play i dag, også stopper den bare etter ca 12 min?



Anonymous poster hash: 0b359...89c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere som har prøvd å se episoden på tv3play i dag, også stopper den bare etter ca 12 min?

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Jeg fikk sett hele uten problemer. :klo:

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sett hele uten problemer. :klo:

Anonymous poster hash: 73b1f...142

Hm, kanskje jeg må prøve igjen da..

Anonymous poster hash: 0b359...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg håper også at Henrik eller Kasper kommer inn igjen!

dette er ikke en spoiler som sier noe om hva som skjer på Paradise, men litt sladder om deltakerne... fått med meg at mange ikke vil vite hvem som fant tonen i ettertid osv :)

Henrik & Amanda er kjærester og Malte & Nadia er kjærester

Anonymous poster hash: c2b9d...2ad

Hadde en følelse på at det kom til å skjære seg mellom Nadia og kjæresten :(

Jeg tør ikke søke etter noen av deltagerne for jeg er redd for å komme over hvem som vant. Vil helst ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som reagerte på at de fikk gravlykter når de skulle pynte til den romantiske daten med partneren?

(Tror ikke jeg hadde satt den fram for å si det slik ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tv3 hadde jo ikke tekst på episoden fra igår! Jeg pinte meg gjennom, og gikk sikkert glipp av masse. Forbanna tv3! kunne like gjerne sett det på dansk tv3 da, om det skal være på den måten.



Anonymous poster hash: 73b1f...142
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Jeg synes Dannys trippelspill eller hva jeg skal kalle det er kvalmt. Hvordan kan noen stole på han?? :klo: Jeg hadde ALDRI villet hatt han som partner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hva er det med damene og han der Danny? Han er jo verken pen eller hyggelig, han er jo bare sleip og ekkel. Skikkelig usjarmerende fyr som er full av seg selv!

Amanda og Laura må sannelig kjede seg siden de finner glede i å snakke dritt om deltakernes utseende. Nadia har blitt tjukkere og fått cellulitter (noe som ca 90% av den kvinnelige befolkningen har i større eller mindre grad) og Kimie ser ut som en rotte og en alien. :roll: Hvor gammel er de egentlig? 14?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er underlig at det er så mange dobbeltmoralske mennesker som sjekker inn der.

Nadja kaller Amanda falsk mens hun griner foran henne og sier at hun prøver å redde henne mens hun prøver å planlegge hennes utsjekk bak ryggen hennes.

Simone gjør det nøyaktige samme.

Amanda synes jeg faktisk ikke er SÅ falsk. Hun er jo helt åpen om at hun vil kaste ut Nadja. Hun vil heller ikke ha ut Simone. Nå går hun jo bak ryggen til Danny da.

Uansett er det jo sånn man må spille. Jeg ser ikke hvorfor en er falsk når en prøver å spille spillet der. Når det gjelder Danny håper jeg han går ut snart. For en idiot. De andre deltakerne er fullt like idioter når de ikke skjønner det dobbelt(eller trippelt)spillet hans. Er det mulig. Han spiller da vitterlig ikke SÅ godt. Men deltakerne der inne tar så å si alt for god fisk og lar han holde på...

Hva skal egentlig Amanda vise Danny hvis hun velger Bekim? Amanda har da ingen avtale med han. Jeg ser ingen grunn til at Amanda skal velge Bekim og det tror jeg ikke hun ser heller. For en idiot. Jeg er glad for at han fikk en god del spørsmål rundt Pandoras. Den hårveksten han har i ansiktet er for øvrig ikke kledelig på en sånn dott.



Anonymous poster hash: e0f9b...ec1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med Bekim? Det er da klart Simone blir lei seg og irritert når han sier til gutta at hun vil ha sex med han, men han aviste henne. Da hadde jeg å blitt irritert. En teit spøk i alle fall.

Huff Sander er så kjedelig og sjenert stakkar. Klein date de hadde :fnise:

Jeg er overbevist over at Kasper kommer inn igjen siden Laura holder på med Malte

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å de spoiler i de reklamepausene da! :roll:

De hadde ikke trengt å vise åssen makt Amanda og de fikk. Da er det jo lett å vite hva som skjer liksom.



Anonymous poster hash: 71987...b4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud å de spoiler i de reklamepausene da! :roll:

De hadde ikke trengt å vise åssen makt Amanda og de fikk. Da er det jo lett å vite hva som skjer liksom.

Anonymous poster hash: 71987...b4d

Jeg vet. De spoilet også da Henrik og han andre stod bak Laura, før det i det hele tatt hadde skjedd. De spoilet også hvem som gikk ut av de to jentene, pga Simone stod og klemte Kimie. Veldig irriterende med dette her, så jeg skal begynne å ta av lyden samt gå på en annen side når det reklamepausen begynner å starte.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med Bekim? Det er da klart Simone blir lei seg og irritert når han sier til gutta at hun vil ha sex med han, men han aviste henne. Da hadde jeg å blitt irritert. En teit spøk i alle fall.

Huff Sander er så kjedelig og sjenert stakkar. Klein date de hadde :fnise:

Jeg er overbevist over at Kasper kommer inn igjen siden Laura holder på med Malte

Bekim er rar.

Anonymous poster hash: 71987...b4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er LOL at Danny og de tror de er så smarte ved å stille Bekim med Amanda under par sermonien. Hvorfor er det så himla lurt? Kan ikke se for meg at hun vil velge han, men blir spennende å se i morgen da :danse: Pluss det sjekker inn 2 nye jenter.



Anonymous poster hash: 01b0d...c79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er LOL at Danny og de tror de er så smarte ved å stille Bekim med Amanda under par sermonien. Hvorfor er det så himla lurt? Kan ikke se for meg at hun vil velge han, men blir spennende å se i morgen da :danse: Pluss det sjekker inn 2 nye jenter.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Er jo de hjernedøde følgerne til Danny som er dumme og tror de er smart ved å gjøre noe morsomt. Danny stiller Bekim der fordi han enda ikke stoler 100 % på Amanda og vil se om hun hadde en avtale med en av de andre guttene også, dessverre for Bekim blir han offeret. Danny styrer jo og manipulerer jo alliansen hans så lett at det er jo helt latterlig. Når Nadia og dem satt å lo over hvor idiot Amanda er er som er så lettlurt måtte jeg le selv, er jo DEM som er lettlurte og ser ikke selv en gang at de bare er brikker i Dannys spill.

Synes egentlig litt synd på Amanda nå. Hun er jo virkelig naiv. Hun må i hvert fall være en av de minst falske der. Ikke skjuler hun at Nadia er hennes største konkurrent, og hun mener faktisk oppriktig at hun ønsker å spille med Danny og Simone. Er jo de som er falske og lyver henne opp i trynet og slenger dritt bak ryggen hennes, hvor de like etterpå sitter i snakkeboksen og sier at det er til pass åt henne siden hun er like falsk mot dem. Ironien lenge leve? Simone er verst spør du meg. For en ekkel kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo de hjernedøde følgerne til Danny som er dumme og tror de er smart ved å gjøre noe morsomt. Danny stiller Bekim der fordi han enda ikke stoler 100 % på Amanda og vil se om hun hadde en avtale med en av de andre guttene også, dessverre for Bekim blir han offeret. Danny styrer jo og manipulerer jo alliansen hans så lett at det er jo helt latterlig. Når Nadia og dem satt å lo over hvor idiot Amanda er er som er så lettlurt måtte jeg le selv, er jo DEM som er lettlurte og ser ikke selv en gang at de bare er brikker i Dannys spill.

Synes egentlig litt synd på Amanda nå. Hun er jo virkelig naiv. Hun må i hvert fall være en av de minst falske der. Ikke skjuler hun at Nadia er hennes største konkurrent, og hun mener faktisk oppriktig at hun ønsker å spille med Danny og Simone. Er jo de som er falske og lyver henne opp i trynet og slenger dritt bak ryggen hennes, hvor de like etterpå sitter i snakkeboksen og sier at det er til pass åt henne siden hun er like falsk mot dem. Ironien lenge leve? Simone er verst spør du meg. For en ekkel kjerring.

Amanda sier jo selv i snakkeboksen at hvis Danny stiller seg bak henne så kommer hun til å hive han ut. Så tror ikke hun vil spille med Danny.

Anonymous poster hash: 01b0d...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo de hjernedøde følgerne til Danny som er dumme og tror de er smart ved å gjøre noe morsomt. Danny stiller Bekim der fordi han enda ikke stoler 100 % på Amanda og vil se om hun hadde en avtale med en av de andre guttene også, dessverre for Bekim blir han offeret. Danny styrer jo og manipulerer jo alliansen hans så lett at det er jo helt latterlig. Når Nadia og dem satt å lo over hvor idiot Amanda er er som er så lettlurt måtte jeg le selv, er jo DEM som er lettlurte og ser ikke selv en gang at de bare er brikker i Dannys spill.

Synes egentlig litt synd på Amanda nå. Hun er jo virkelig naiv. Hun må i hvert fall være en av de minst falske der. Ikke skjuler hun at Nadia er hennes største konkurrent, og hun mener faktisk oppriktig at hun ønsker å spille med Danny og Simone. Er jo de som er falske og lyver henne opp i trynet og slenger dritt bak ryggen hennes, hvor de like etterpå sitter i snakkeboksen og sier at det er til pass åt henne siden hun er like falsk mot dem. Ironien lenge leve? Simone er verst spør du meg. For en ekkel kjerring.

Åhh! :blomst: Du skrev akkurat hva jeg tenker.

Anonymous poster hash: e0f9b...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...