Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Gjest Lady.In.Heels

Jeg fant episoden liggende ute på ******bay i dag, så har sett den :) Herregud Kris (moren) er jo helt sjuk i huet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sykt så Kim Kardashian har klatret opp stigen. I sesong 1 av K.U.W.T.K var det omtrent ingen som kjente henne, i vært fall ikke de andre i familien hennes.

Nå i dag er hun ¨all over¨ nyhetene i og med at hun skal gifte seg med Kanye W i Paris i morgen. Tenk at hennes karriere startet med en sextape for mange år siden! :sjokkert:

Les deg opp før du kommer med uttalelser er du snill.

Sextapen kom jo ut mens de filmet inn første sesongen av KUWTK, så det er feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Les deg opp før du kommer med uttalelser er du snill.

Sextapen kom jo ut mens de filmet inn første sesongen av KUWTK, så det er feil :)

Kanskje du skal lese deg opp først? :)

´In February 2007, a home sex video that Kim made with Ray J years earlier was leaked. In August 2007, it was announced that the Kardashians and Jenners would star in a yet-to-be-titled reality show on E!, withRyan Seacrest serving as executive producer.´´

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal lese deg opp først? :)

´In February 2007, a home sex video that Kim made with Ray J years earlier was leaked. In August 2007, it was announced that the Kardashians and Jenners would star in a yet-to-be-titled reality show on E!, withRyan Seacrest serving as executive producer.´´

Jeg har hvert fall hørt at serien var så godt som når filmen ble lekket, men da tok jeg kanskje feil. Men uansett så var hele den familien i rampelyset lenge før den sextapen.

Å syns all hetsen de får er så urettferdig, ja vel så fikk ho mer verdslig eksponering pga en sextape, men ho har ikke sitti på ræva for å kommet dit ho er heller. Ho har utdannelse, ho jobba seg fra "bånn" og til der ho er nå, å selvom ho har alle pengene ho har så jobber ho like hardt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg har hvert fall hørt at serien var så godt som når filmen ble lekket, men da tok jeg kanskje feil. Men uansett så var hele den familien i rampelyset lenge før den sextapen.

Å syns all hetsen de får er så urettferdig, ja vel så fikk ho mer verdslig eksponering pga en sextape, men ho har ikke sitti på ræva for å kommet dit ho er heller. Ho har utdannelse, ho jobba seg fra "bånn" og til der ho er nå, å selvom ho har alle pengene ho har så jobber ho like hardt enda.

Ja, enig i deg der :) Jeg liker Kardashian familien jeg og synes selv de får alt for mye pes. De har jo virkelig stått på mtp. kleskolleksjon, fotoshoots, reklamer, serie osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hvert fall hørt at serien var så godt som når filmen ble lekket, men da tok jeg kanskje feil. Men uansett så var hele den familien i rampelyset lenge før den sextapen.

Å syns all hetsen de får er så urettferdig, ja vel så fikk ho mer verdslig eksponering pga en sextape, men ho har ikke sitti på ræva for å kommet dit ho er heller. Ho har utdannelse, ho jobba seg fra "bånn" og til der ho er nå, å selvom ho har alle pengene ho har så jobber ho like hardt enda.

Det er bare Kourtney og Rob som har utdannelse.. Og at hun har jobbet seg opp fra bånn vet jeg nå ikek helt.. Hun begynte vel som assistenten til Brandy, og Brandy er jo søsteren til Ray J - som er den andre personen i denne famøse sextapen.

MEN, nå når de først har fått mange muligheter, så er jeg veldig enig i at de klarer å gjøre mye ut av dem og at de jobber hardt for både klesbutikker og kolleksjoner. Vil likevel ikke si at "getting there" var like hardt som det nok er for mange andre (og de mange andre blir kanskje kjent for noe konkret med en gang, som at de er sangere, designere ol, de blir ikke designere som følge av at de er kjente).

Anonymous poster hash: dad61...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som ikke har sett sesong 1-4 så ligger de på amerikansk netflix! Jeg har ikke sett en eneste sesong, men tror jeg vil starte. Tror det er dette jeg trenger nå.

Endret av outkast
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

For dere som ikke har sett sesong 1-4 så ligger de på amerikansk netflix! Jeg har ikke sett en eneste sesong, men tror jeg vil starte. Tror det er dette jeg trenger nå.

Å det må du :) Man blir faktisk totalt hekta etter noen episoder. Morsomt å se hvordan ting forandrer seg fra sesongene utover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er det flere enn meg som synes Kylie begynner å bli en bortskjemt drittunge? For noen episoder siden hadde hun stjålet en kjole fra moren, og da Kris sa at det ikke var greit svarer hun "you are pissing me off (...) I am leaving, because I just cant deal".

Og i siste episode nå, så har moren spandert tur til Thailand, og Khloe vurderer å ikke være med - Kylie syter til alle om at hvis ikke Khloe blir med så nekter hun også - for i så fall får hun angstanfall.

Jeg har angst selv, og vet hvor dritt et anfall er, så jeg skal ikke dømme for lett - men det irriterer meg grenseløst når de bruker det derre "Im getting an anxiety attack from this" på nesten alt!

Jeg digger KUWTK - det er min guilty pleassure, men den siste episoden irriterte meg så sykt... Og det er jo helt tydelig at Rob er dypt deprimert. Ingen bryr seg (kun khloe). Jeg kjenner meg så igjen i Rob og vet hvordan det er når alle andre lykkes. Jeg er enig i at hvis man ikke er fornøyd med ting, så skal man gjøre noe med det, men en dyp depresjon fikses ikke med "tough love".

Endret av Alfa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Er det flere enn meg som synes Kylie begynner å bli en bortskjemt drittunge? For noen episoder siden hadde hun stjålet en kjole fra moren, og da Kris sa at det ikke var greit svarer hun "you are pissing me off (...) I am leaving, because I just cant deal".

Og i siste episode nå, så har moren spandert tur til Thailand, og Khloe vurderer å ikke være med - Kylie syter til alle om at hvis ikke Khloe blir med så nekter hun også - for i så fall får hun angstanfall.

Jeg har angst selv, og vet hvor dritt et anfall er, så jeg skal ikke dømme for lett - men det irriterer meg grenseløst når de bruker det derre "Im getting an anxiety attack from this" på nesten alt!

Jeg digger KUWTK - det er min guilty pleassure, men den siste episoden irriterte meg så sykt... Og det er jo helt tydelig at Rob er dypt deprimert. Ingen bryr seg (kun khloe). Jeg kjenner meg så igjen i Rob og vet hvordan det er når alle andre lykkes. Jeg er enig i at hvis man ikke er fornøyd med ting, så skal man gjøre noe med det, men en dyp depresjon fikses ikke med "tough love".

Jeg er så enig! Jeg synes også synd på Rob. Det virker som de fleste i den familien kun tenker på seg selv. F.eks Kim går jo over lik for å få det hun vil ha, og bruker hele ferien på å ta selfies. Hvordan er det mulig å elske seg selv sååå høy? :P

Synes også Kendall og Kylie har forandret seg. Spesielt Kendall. I starten var hun jo helt i mot å sløse bort mye penger, ville ikke være modell osv. Nå har hun blitt en av dem. Sikkert presset av moren :P

Generelt sett så likte jeg serien best før, for i de første sesongene viste de ALT. Nå er det lite handling i episodene fordi de skjuler alt (f.eks om kjærligheten mellom Kim og Kanye, babyen osv) . De må dikte opp intriger og drama for å få seere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også synd på Rob.. Det er jo tydelig han er deprimert, men det er bare Khloe som bryr seg.. Lurer på om det er sant det som sto om bryllupet til Kim? Det at Rob dro derifra pga Kris påpekte noe med vekten hans.. Stakkars mann. Virker som ingen bryr seg noe særlig om Rob bortsett fra Khloe. Tragisk av dem, spesielt Kris som er moren hans! Håper han kommer seg på bena igjen.
Syns det også er dumt vi ikke får se noe av North, og Kim og Kanye sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

North er ikke med fordi Kim vil ikke utsette ho for all mediaen hele tiden, noe som jo er ganske fornuftig :) Kan banne på at hadde ho vært med hele tiden, hadde det sikkert vært galt også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

North er ikke med fordi Kim vil ikke utsette ho for all mediaen hele tiden, noe som jo er ganske fornuftig :) Kan banne på at hadde ho vært med hele tiden, hadde det sikkert vært galt også :P

Åjaa, skjønner den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

North er ikke med fordi Kim vil ikke utsette ho for all mediaen hele tiden, noe som jo er ganske fornuftig :) Kan banne på at hadde ho vært med hele tiden, hadde det sikkert vært galt også :P

North er ikke med fordi Kanye ikke vil ha henne i rampelyset. Kim har sagt at hun gjerne også vil dele denne delen av livet med fansen, men at også Kanye bestemmer over babyen og at hun dermed ikke kommer til å være med i serien. Er forøvrig enig i at det er fornuftig.

Er det bare jeg som savner season 1-4? Var mye morsommere når de ikke var milliardærer og de faktisk hadde tid til hverandre. Nå er alt de gjør å snakke om hvor "busy" de er. Og jeg synes det er kjedelig at vi ikke får se noe til Kanye. Men skjønner at han som alltid har vært ganske privat ikke plutselig har lyst til å dele hele livet sitt på TV.

Anonymous poster hash: dad61...18a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

North er ikke med fordi Kanye ikke vil ha henne i rampelyset. Kim har sagt at hun gjerne også vil dele denne delen av livet med fansen, men at også Kanye bestemmer over babyen og at hun dermed ikke kommer til å være med i serien. Er forøvrig enig i at det er fornuftig.

Er det bare jeg som savner season 1-4? Var mye morsommere når de ikke var milliardærer og de faktisk hadde tid til hverandre. Nå er alt de gjør å snakke om hvor "busy" de er. Og jeg synes det er kjedelig at vi ikke får se noe til Kanye. Men skjønner at han som alltid har vært ganske privat ikke plutselig har lyst til å dele hele livet sitt på TV.

Anonymous poster hash: dad61...18a

Kim har vel aldri sagt det? Ho vil jo heller ikke dele ho med hele verden mens ho er så liten.. Det har ho sagt opptil flere ganger :)

Liker serien godt jeg, og syns det er spennende å følge de på de nye veiene i livene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kim har vel aldri sagt det? Ho vil jo heller ikke dele ho med hele verden mens ho er så liten.. Det har ho sagt opptil flere ganger :)

Liker serien godt jeg, og syns det er spennende å følge de på de nye veiene i livene deres :)

Jo, det mener jeg også å huske at hun har sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

North er ikke med fordi Kanye ikke vil ha henne i rampelyset. Kim har sagt at hun gjerne også vil dele denne delen av livet med fansen, men at også Kanye bestemmer over babyen og at hun dermed ikke kommer til å være med i serien. Er forøvrig enig i at det er fornuftig.

Er det bare jeg som savner season 1-4? Var mye morsommere når de ikke var milliardærer og de faktisk hadde tid til hverandre. Nå er alt de gjør å snakke om hvor "busy" de er. Og jeg synes det er kjedelig at vi ikke får se noe til Kanye. Men skjønner at han som alltid har vært ganske privat ikke plutselig har lyst til å dele hele livet sitt på TV.

Anonymous poster hash: dad61...18a

Ja, dette er sant. Kanye vil ikke vise North til hele verden. Kim ønsker jo oppmerksomhet og eier omtrent ingen filter, så for henne er det jo ok.

Jeg synes forøvrig at Kourtney har blitt gørr kjedelig etter hun fikk barn (naturlig nok). Hun er aldri med på familieferier lenger, hun blir ikke med de andre på byen osv.

Tror ikke det er lenge til hele serien legges ned. Eller kanskje Kim, Bruce, Rob og Kourtney dropper ut, og så fortsetter serien kun med Kris, Kendall, Kylie og Khloe.

Endret av Lady.In.Heels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Rob blir frisk, han er tydeligvis depremert og sliter med overvekten. Tror ikke det hjelper at faren er død og at Kim skal ha tough love. For ser jo også ut som at Kris ikke er dær for han.

Lurer også på når dette startet. Var det da han og Rita ora gjorde det slutt?



Anonymous poster hash: 16c99...5be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg håper Rob blir frisk, han er tydeligvis depremert og sliter med overvekten. Tror ikke det hjelper at faren er død og at Kim skal ha tough love. For ser jo også ut som at Kris ikke er dær for han.

Lurer også på når dette startet. Var det da han og Rita ora gjorde det slutt?

Anonymous poster hash: 16c99...5be

Jeg følte alt startet etter det ble slutt med hun Adrienne Ballion. Han var utro, og mistet henne. Prøvde å få henne tilbake til ingen nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...