Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Synes det er rart Shawn, Belle, John og Marlena ikke var i begravelsen til Alice.



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er rart Shawn, Belle, John og Marlena ikke var i begravelsen til Alice.

Anonymous poster hash: 9191e...03d

Det syns skuespillerene også... Og fansen. De som skrev det materialet som går på TV3 akkurat nå hatet J&M, og gadd derfor ikke å ta de tilbake slik som de gjorde med andre. Veldig rart for de som har sett på lenge og vet at Marlena var som et barn eller barnebarn for Alice og Tom. De bodde jo ved siden av hverandre, og var familie på alle måter. Tom var erstatter for faren i bryllupet til Roman, for de var familie.

Skuespillerene ble ikke spurt (i følge dem selv), og syns også det var rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få John og Marlena tilbake!!

De kommer. Ca 1 år igjen eller noe? Du kan finne alle scenene deres på tube'n hvis du vil se før det kommer på TV :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns skuespillerene også... Og fansen. De som skrev det materialet som går på TV3 akkurat nå hatet J&M, og gadd derfor ikke å ta de tilbake slik som de gjorde med andre. Veldig rart for de som har sett på lenge og vet at Marlena var som et barn eller barnebarn for Alice og Tom. De bodde jo ved siden av hverandre, og var familie på alle måter. Tom var erstatter for faren i bryllupet til Roman, for de var familie.

Skuespillerene ble ikke spurt (i følge dem selv), og syns også det var rart.

Merkelig. Shawn er jo oldebarnet til Alice, så han burde hvert fall ha vært er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har ikke sett på nesten på en måned. Har det skjedd noe nytt?



Anonymous poster hash: def39...396
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Hehe kan ikke tro at de fortsatt sender denne serien. Jeg pleide å se på for nesten 10 år tilbake, men har begynt å se på igjen. Jeg husker godt Vivian. Hun og han slaven hennes var hysteriske :fnise:

Jeg synes han Victor er veldig stygg med Vivian. Jeg får litt vondt av henne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg HVORFOR Sami blir sammen med EJ gang på gang? Jeg ville hvert fall ikke blitt sammen med en mann som hadde skutt stefaren min i ryggen og kidnappet barnet mitt og fått meg til å tro hun var død. Jeg hadde hatet han resten av livet og jeg hadde ikke villet gifte meg med han akkurat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp rast gjennom de siste ti episodene og frydet meg over episoden der Sami går fra EJ. Vet vi forresten om hun skjøt han eller om han gjorde det selv? Jeg var litt til og fra da jeg så den episoden, og så var jeg litt rask med slettinga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg HVORFOR Sami blir sammen med EJ gang på gang? Jeg ville hvert fall ikke blitt sammen med en mann som hadde skutt stefaren min i ryggen og kidnappet barnet mitt og fått meg til å tro hun var død. Jeg hadde hatet han resten av livet og jeg hadde ikke villet gifte meg med han akkurat!!

Det utseendet og den lommeboka hadde lurt meg gang på gang også! :sikle:

Neida, det er jo tv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duste opptaksmaskinen min har ikke tatt opp de fire episodene ... så jeg gikk fra at rafe fikk overtalt sami til å la han få snakke med henne og EJ i bryllupet, til at sami våkner opp i Rafe sin seng. Jeg visste sånn omtrent hva som skulle skje, men likevel, føler jeg gikk glipp av klimakset :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det utseendet og den lommeboka hadde lurt meg gang på gang også! :sikle:

Neida, det er jo tv ;)

Haha jo men blir så irritert over at hun velger han fremfor Rafe som faktisk er en god mann.

Jeg takler virkelig ikke Hope. Jeg synes hun er en skikkelig bitch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexie og Bo sluttet i 2012. Lexie døde og Bo vet jeg ikke helt. Phillip sluttet i 2011.

Nick eksen til Chelsea kommer tilbake og Caroline får Alzheimers.

Sannheten om Phillip og Chole kommer ut i barnedåpen til ungen til Chole og Phillip.

Gabi blir gravid med ungen til Chad.

Abby kommer tilbake i 2011.

Billie (spilt av Lisa Rinna) Kommer å tilbake :)



Anonymous poster hash: fcdd1...f98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lexie og Bo sluttet i 2012. Lexie døde og Bo vet jeg ikke helt. Phillip sluttet i 2011.

Nick eksen til Chelsea kommer tilbake og Caroline får Alzheimers.

Sannheten om Phillip og Chole kommer ut i barnedåpen til ungen til Chole og Phillip.

Gabi blir gravid med ungen til Chad.

Abby kommer tilbake i 2011.

Billie (spilt av Lisa Rinna) Kommer å tilbake :)

Anonymous poster hash: fcdd1...f98

Bo blir i salem.. men fra 2012 er han aldri på skjermen. Stephanie slutter også i 2011 men hun også blir i salem på en måte men blir tatt av skjermen.

Av andre som slutter er det

Melanie 2013.. men hun skal visst komme tilbake snart i usa.

Av andre som blir vekk er.. carly, vivian.

De som skal slutte etter 2014 sesongen er sami og ej blandt annet. Om det blir nye skuespillere til rollefiguren vet jeg ikke med både james scoot og alison sweeny har takket for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp rast gjennom de siste ti episodene og frydet meg over episoden der Sami går fra EJ. Vet vi forresten om hun skjøt han eller om han gjorde det selv? Jeg var litt til og fra da jeg så den episoden, og så var jeg litt rask med slettinga....

Det var sami som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...