Gå til innhold

Gossip Girl - sesong 6


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut som om det er siste episode som går på FEM ikveld.

Det er det! Gleder meg, selv om jeg fikk en spoiler på Facebook om hvem GG er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan jeg hende jeg husker feil, for dette er jo veldig lenge siden, men hadde ikke Dan et forhold til en lærer i en av de første sesongene? Og ble ikke dette forholdet avslørt av GG? Da risikerte jo læreren å få sparken og Dan kunne bli kastet ut av skolen, samt miste Serena for godt. Han ville jo aldri, uansett, risikere å miste Serena, for hun var jo hele grunnen til at han lange GG

:klo:

Noen som kan gjøre meg noe klokere? :klo:

Anonym poster: 446cc8b1e6f8bf7eb6f508042033964c

svaret:

Det skjer i sesong 2. Dan og hun læreren har ikke et forhold, men Blair sender inn på GG at de har det for å ta hevn på hun læreren. Dette kan jo forklares ut i fra det Dan sa i siste episode når han avslører seg som GG, han har alltid vært like hard mot seg selv som mot alle andre. Dermed kan man si at han poster "alt" som kommer inn til GG tiltross for at dette skader han selv. Iallefall er det faktisk flere slike episode hvor jeg har tenkt "hvorfor poster han slikt om seg selv og hans søster??"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savnet en grundigere forklaring på hvorfor personen som var Gossip Girl var Gossip Girl.... Syns å huske at denne personen selv har blitt spolert av GG tidligere, eller tar jeg feil?

Syns episoden var litt grunn og overfladisk.

Og kan noen forklare meg hva som skjedde med Lily og Rufus? Var de sammen, eller var Lily sammen med William igjen? Hmm..

Og hva med Nate, hva/hvem endte han opp med? Bortsett fra at Spectator gikk bra.

Anonym poster: 079f662300d265b5e0f057e608eaa5b3

Føler selv at det ikke ble nøstet helt opp i starten. Kysset ikke Lily Rufus? Også sitter han å klenger seg opp på en annen dame? Og Georgina og Jack? Var det noe der? Eller?

Og skulle ikke Juliet gjøre en siste entre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Chuck? Glemte de å løse det mysteriet?!

Anonym poster: afd4c2b3b177e140ba831d0ea5c59f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren til Chuck? Glemte de å løse det mysteriet?!

Anonym poster: afd4c2b3b177e140ba831d0ea5c59f0f

Elizabeth Fisher er Chucks mor. Dette ble løst i sesong 3 :)

Trodde vi!

Men så viste det seg at det var Diana Payne som var hans ekte mor.

Igjen ble vi lurt.

In the fifth season, it was "revealed" that Chuck's actual birth mother was Diana Payne, and that Bart had cheated on Elizabeth with Diana. An arrangement was supposedly made: Diana was to leave town alone and leave Chuck to be raised by Bart and Elizabeth, as Elizabeth couldn't get pregnant. But Elizabeth couldn't continue to raise someone else's child as her own, so she left Chuck with Bart. However, this "revelation" was later revealed to be false.

It was then revealed she was Chuck's mother as she sent Nate a picture of herself pregnant with Chuck. The email said "I'm tired of all the lies." The reason she stayed away is unknown.

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så Adele, hva synes du om slutten?

Jeg synes denne episoden var veldig spennende i starten.

Slutten var fin, men følte at jeg ikke fikk så veldig svar på alt, og visse ting ble jeg bare veldig usikker av.

Etter å ha lest Gossip Girl Wikia har jeg jo fått svar på en del. Men hva skjedde med Sage fem år etter, for eksempel? Følte at de tok litt den enkle veien ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på sesong 1 nå, og i episode 6 ser Dan en oppdatering fra GG som han ser oppriktig overrasket ut over... Lurer på om de har visst hele tiden at han skulle være GG eller om det var noe de fant ut på slutten...

Anonym poster: 446cc8b1e6f8bf7eb6f508042033964c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på sesong 1 nå, og i episode 6 ser Dan en oppdatering fra GG som han ser oppriktig overrasket ut over... Lurer på om de har visst hele tiden at han skulle være GG eller om det var noe de fant ut på slutten...

Anonym poster: 446cc8b1e6f8bf7eb6f508042033964c

Ja, dette har jeg også lurt litt på! For jeg kan skjønne at han faker overrasket når han er med andre, men når han er helt alene så skjønner jeg ikke hvorfor han skal være så overrasket når GG poster noe om han eller andre for den saks skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette har jeg også lurt litt på! For jeg kan skjønne at han faker overrasket når han er med andre, men når han er helt alene så skjønner jeg ikke hvorfor han skal være så overrasket når GG poster noe om han eller andre for den saks skyld.

De kan umulig ha visst at det skulle være ham hele tiden. Ser som sagt gjennom serien på nytt, og fant en episode hvor han åpenbart ikke hadde skrevet innlegget på GG. I sesong 2 episode 9, den episoden der Jenny skal lage et moteshow uten tillatelse på en veldedighetsgreie, leter Dan, Vanessa og Rufus desperat etter Jenny fordi de så henne dra. Jenny blir tatt bilde av mens hun kysser Nate på veldedighetsgreia, og Dan åpner dataen og sier "What??" og ser superoverrasket ut og sier at han vet hvor de er. Så stenger han dataen så ikke faren og Vanessa skal se bildet, så det er åpenbart at han ikke mente å late som om han ikke visste det, for han gjør det han kan for å skjule innlegget på GG.

Anonym poster: 446cc8b1e6f8bf7eb6f508042033964c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes siste episode var koselig, men ikke så veldig bra.

Likte ikke at Lily ble sammen med exen, han er jo en drittsekk! Og at sannheten mellom han og Ivy ikke kom frem.

Anonym poster: b45e3666107e7d9c217f71345c61e9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Gossip girl samme manusforfattere i alle sesongene?

Anonym poster: b45e3666107e7d9c217f71345c61e9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kom det fram hvorfor Dan gjorde det han gjorde? (var gossip girl) og fikk de andre vite at det var han?

Har ikke sett serien men lurer fordet.

Anonym poster: 025c89b45f613f7877d51143a0106913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom det fram hvorfor Dan gjorde det han gjorde? (var gossip girl) og fikk de andre vite at det var han?

Har ikke sett serien men lurer fordet.

Anonym poster: 025c89b45f613f7877d51143a0106913

Jepp. De tok det bra. Blair var sur først, men de andre overbeviste henne om at det ikke var så ille;)

Anonym poster: b45e3666107e7d9c217f71345c61e9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett gjennom nesten alt (begynt på sesng 5 nå) og de driter seg ut maange ganger. De kan ikke ha visst fra starten at det skulle være Dan, for det er så mange ganger det ikke kan ha vært ham :ler:

Anonym poster: 446cc8b1e6f8bf7eb6f508042033964c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Nå er jeg ferdig med Gossip Girl (begynte å se det litt sent :P) Jeg er enige i dere andre at regissøren umulig kunne ha planlagt fra begynnelsen at Dan skulle være Gossip Girl. Det er alt for mye som ikke stemmer overens med dette. F.eks husker dere den hendelsen når alle var hos Serena, og Blair ringte gossip girl for å finne ut hvem sin telefon som ringte. Vel, det var ikke Dan sin.

Jaja.. synd det er ferdig. Synes det var en alt for enkel avsluttning, og jeg sitter igjen med flere spørsmål.



Anonymous poster hash: 047c1...55c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...