Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

da tenker jeg som for eksempel på at de aldri sier "hade" når de legger på røret etter en telefonsamtale.

og at de alltid ber andre gå ut av et rom når noen skal prate, selv om det er 2 som bare skal prate så må de 10 andre gå ut av rommet!

og dette er jo i stort sett alle filmer og serier jeg har sett og ser på!

kommer ikke på mere akkurat nå i farten men det er sikkert mere også!

gjør de virkelig sånt i virkeligheten?

irriterer meg over det hver gang jeg ser det, altså ikke sånn at jeg irriterer meg grønn på det men nok til at jeg himler med øynene og tenker herregud!

noen som kjenner seg igjen og kanskje har noen flere eksempler? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De går inne med sko (det gjør de visst i virkeligheten også)

De sier "I'll get it" når det ringer på døra (åpne nå bare døra, for f...., det er ingen stor bragd det!)

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Når noen skal snakke om noe som andre ikke skal høre, går de to skritt unna, også er det liksom ingen andre som hører det de sier.

Også har de aldri en gang/entre i huset, man åpner ytterdøra også er det bare rett inn til stua!

Endret av Miros
  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske serier ? Irriterer meg over at alle skuespillerne er vakre og perfekte uten snev av interessang personlighet. Alle går rundt i pene og korrekte klær, uansett anledning. Uinteressange og ubetydelige problemer overdramatiseres. Irriterer meg at alle serier MÅ være politisk korrekte og MÅ ha med minst en "moderne" sterk kvinne som har konstant perfekt makeup og hårfrisyre, selv om dette virker totalt malplassert og usannsynlig i flere sammenhenger. Irriterer meg mest over at det ikke finnes en eneste serie på norsk tv som avviker fra disse tingene, og (av samme grunn?) kun appelerer til kvinner. Takk og pris for NRK og dokumentarer... :)

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne marte

-At folk ser perfekte ut til enhver tid. Selv midt på natta/om morgenen

-Spes i såpeserier: Når en person forlater et hus, stopper personen på utsiden og snakker med seg selv.

-Spes i såpeserier: Når en person spør en annen person om noe, så står personen og ser lenge på den andre før hun/han svarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

* Nevrotiske mammaer som lager frokost i en rasende fart og maser om at ungene skal bli ferdig med "serialen" før de jages til skolebussen eller faren tar de med seg til skolen...

* Kjerringer som kommer med en diger kurv rent tøy og bretter sammen to plagg før de gjør noe annet.

*Den dømrade kranglingen med sjefer...

* Flashback'ene til Nam...

(Etter Rambo hadde visstnok alle vært i Nææææm)

Jeg irriterer meg over så mye :-)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bytter aldri magasin, uansett hvor mange skudd de har fyrt av (gjerne fra hofta, og de treffer selvsagt alltid likevel :fnise: ).

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Vet ikke om det gjelder alle filmer, da, men dette forundrer meg:

Når sjåføren går ut av bilen så låser de aldri! Bare slenger døra nonchalant igjen og løper avgårde. Gjerne for å komme tilbake en stund etterpå for å klage over at bilen er stjålet.

Og merkelige telefonsamtaler der de bare legger på.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

At det kan stå 100 tyver som skyter med masskinpistoler og gæver mot 1 helt. Og at alle disse bommer men helten greier seg med 1 pistol

Moral leksjoner

Endret av Methuselah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rødvinen har en lei tendens til å se ut som rosévin. Jeg vet det er ulik farge på vin, men når de kommer med et glass som ser ut som utvannet Fun Light, blir det for teit.

Et standard sitcom-ektepar består av en relativt smart og oppegående dame, ofte veldig pen. Mannen er mindre smart, gjør dumme ting og kan godt være litt på den lubne/mindre pene siden. Aldri omvendt.

Hun er den som har kontrollen i huset, og når han driter seg ut kan hun si "hva var det jeg sa".

Folk kan være vannvittig frilynte, men de har likevel sex med BH'en på.

Fødsler tar ca. 30 minutter fra begynnelse til slutt. Ungen kommer ut, og ser nesten uten unntak 2-3 uker gammel ut.

Endret av Pingting
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
:fnise:

Når noen skal snakke om noe som andre ikke skal høre, går de to skritt unna, også er det liksom ingen andre som hører det de sier.

Også har de aldri en gang/entre i huset, man åpner ytterdøra også er det bare rett inn til stua!

Mangelen på gang eller entre har jeg lurt på også! Som oftest er det en netting eller glassdør som går rett ut . Er det vanlig? Det ser jo så teit ut :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fødsler tar ca. 30 minutter fra begynnelse til slutt. Ungen kommer ut, og ser nesten uten unntak 2-3 uker gammel ut.

Ikke sjelden at de ser 2-3 mnd gamle ut også.

Jeg irriterer meg over at "de utenlandske" skal snakke gebrokken amerikansk sammen istedenfor morsmålet sitt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsom tråd!

:fnise:

Alltid irritert meg litt over at intelligente (nei, jeg kan ikke stave det ordet) alltid bruker briller, er mindre pene og helst venneløse.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

min mann kommenterer alltid at det er feil ringetone til telefoner i filmer/serier.

eks. nokia ringelyd når personen har en sony telefon...

jeg irriterer meg over gravide som ikke kan noen ting i filmer - fordi de er gravide.. litt overhysteri - men er vel kanskje sånn i real life også...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* At de går med sko inne, virker veldig spesielt på meg.

* At alle ser "perfekte" ut til enhver tid.

* At man kan høre publikum le i sit-coms, aldri skjønt greia med det.

* Dårlige vitser og spøker som publikum tilsynelatende synes er svært morsomme, da de ler noe helt forferdelig. Jeg ler sjeldent av noe som virker så påtatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over fødsler!

:jepp:

Og i amerikanske sitcoms er det uten unntak alltid en moralpreken mot slutten av episoden med trist musikk til. Fantastisk irriterende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Morsom tråd=) (kunne kanskje hatt en litt bedre tittel, men? :gjeiper: )

Jeg irriterer meg litt over at når de kjører taxi så bare gir de det de tilfeldigvis har i lomma, uten at sjåføren engang har sagt hvor mye det blir! Og gjerne etterfulgt av "keep the change". Haha.. Og som nevnt før, at de alltid legger på uten å si ha det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...