Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kim er sønnen til den nye rektoren på skolen, og det er nok samme Scott ja.

Dani og Kane forsvinner også forresten..

dani visste jeg, for det er noe av det siste som står i dagboken, men hva skjer med kane da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah dør ja..

Bec Cartwright venter baby i november tror jeg det er, så jeg antar det er grunnen til at hun ble byttet ut. Hun nye ligner ikke i det hele tatt, men hun er ikke så aller verst.

Ble ikke hun byttet ut for hun er en profesjonell tennis spiller i Australia og ville satse mer på det de siste 3 årene...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jane Doe
dani visste jeg, for det er noe av det siste som står i dagboken, men hva skjer med kane da?

Kane blir tatt for et væpna ran som faren har begått. Kirsty er 4 måneder gravid når rettsaken begynner. De er redde for at han skal bli dømt og ikkje få være der for Kirsty og babyen, så de rømmer sammen dagen dommen skal falle. Det er det siste vi får se av de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva har eigentleg Kane gjort? Veit at han voldtok Dani, men var dei sammen når det skjedde? Korleis skjedde voldtekta? Synes ikkje det verkar som ei brutal voldtekt? Dani har ein tendens til å oppmuntra gutar ufrivillig (til og med professoren).

Og kva skjer etter dagens episode? Har Dani køyrt på Kane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva har eigentleg Kane gjort? Veit at han voldtok Dani, men var dei sammen når det skjedde? Korleis skjedde voldtekta? Synes ikkje det verkar som ei brutal voldtekt? Dani har ein tendens til å oppmuntra gutar ufrivillig (til og med professoren).

Og kva skjer etter dagens episode? Har Dani køyrt på Kane?

De var ikke sammen, men de hadde kyssa en gang. Kane trodde derfor at Dani likte han. Han voldtok henne i stuen hjemme hos Dani. Hun sa nei, men gjorde ikke fysisk motstand og Kane ble frikjent i retten. Senere ble Kane klar over at han hadde voldtatt Dani og angret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjørte på han, men ikke bevisst. Hun så han ikke. Det regnet masse. Hun så ikke noen når hun gikk ut av bilen. Men så at det var blod på bilen. Fikk panikk da en lastebil kom kjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var det Kane som ble på kjørd ?

Synes det så ut som Seb eg...

det er kane. husk at dette er en spoiler tråd. vi vet hva som skjer langt fram i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere lagt merke til at hver gang det hender noe forferdelig, så regner det og er storm... Vi bruker bare å si hver gang de tar frem paraplyen: "Lurer på hvem som nå dør..." :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...