Gå til innhold

Ut av komfortsonen!


Gjest Neferet

Anbefalte innlegg

:sjenert: Vet ikke om jeg har nevnt det for deg før, men jeg hadde ingenting imot resultatet av Chelsea kampen for å si det sånn... Det er rett og slett medfødt den fanbiten der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neferet

:sjenert: Vet ikke om jeg har nevnt det for deg før, men jeg hadde ingenting imot resultatet av Chelsea kampen for å si det sånn... Det er rett og slett medfødt den fanbiten der :ler:

*lalalalala - stikker fingrene i ørene og hører ingenting* :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Neferet

Tusen takk Azalea, Ping, TuttaV, Diddles og Mazzi!! :klemmer::kose::kyss::hug:

...og Pingting, jeg ELSKER minions!! Vi har Kyle i stua faktisk! :nigo::hoppe:

Og så var det jo stas at noen fant det for godt å gjenopplive denne boka da, jeg henger stort sett bare inne i den andre for tida... :sjenert: Det er litt vanskelig å vedlikeholde to stykker her inne altså... :fnise: Jeg kan melde om at bursdagen hittil har vært veldig bra, laget god frokost, har hatt passe jobbmengde, overlevde medarbeidersamtale, fikk faktisk bok av sjefen/jobben istedenfor den sedvanlige vinflaska som alle får (han vet jeg ikke drikker) og skal ut og spise etter jobb med kjære, mamma og samboeren hennes. I går kveld bakte jeg 7layer bars til lørdagens feiring, i tillegg til lakrismuffinsene jeg skal bake (som etter en tur innom cacas plutselig kommer til å bli lakrismonstercupcakes :fnise: Man er ikke eldre enn man føler seg har jeg hørt! Det blir ikke lilla frosting da, men tror de blir kule likevel! :jepp:

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, hva skuer mitt øye?!

GRATULERER med dagen, flotte dame! :blomst:

Lakrismonstercupcakes er jo bare nødt til å bli en slager. Mange her i huset som hadde elsket det, i alle fall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Næmmen, hva skuer mitt øye?!

GRATULERER med dagen, flotte dame! :blomst:

Lakrismonstercupcakes er jo bare nødt til å bli en slager. Mange her i huset som hadde elsket det, i alle fall! :ler:

Tusen takk Mafalda! :klemmer:

Og det er vel bare å innrømme at jeg ikke helt bærer min alder når det kommer til kaker og fjas... :sjenert: Mine veletablerte grå hår til tross, så er jeg fullstendig gal etter sånne monsterkaker og mye annet som ikke er helt vanlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...