Gå til innhold

Tyrkia (Side) i juni


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Reiser til Side i slutten av juni, og lurer på hvordan temperaturene er da? Lest litt på nettet på forskjellige tabeller, men siden det er helt i slutten, må jeg regne med at det kan være 40 grader liksom? :)

Og et annet spørsmål - er det ""ordentlig"" shopping der, og ikke bare fake merker og pruting? :) Vært i Tyrkia før på en knøttliten plass, og der var det kun slik..

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vena Cava

Hei!

Reiser til Side i slutten av juni, og lurer på hvordan temperaturene er da? Lest litt på nettet på forskjellige tabeller, men siden det er helt i slutten, må jeg regne med at det kan være 40 grader liksom? :)

Og et annet spørsmål - er det ""ordentlig"" shopping der, og ikke bare fake merker og pruting? :) Vært i Tyrkia før på en knøttliten plass, og der var det kun slik..

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Når det gjelder side så vet jeg ikke fordi jeg har aldri vært der. Men det er mye fake uti gatene vil jeg tro. Har vært i Tyrkia 4 ganger, men har aldri reist dit for å shoppe så jeg bryr meg ikke så mye om akkurat det.

Men om du finner deg et kjøpesenter vil du nok finne litt annet. Prisene er gjerne også deretter men, sikkert verdt det i forhold til hva man får i gatebodene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Og jg tror du må regne med temperaturer bortimot 30+. Kanskje ikke så mye som 40, da den varmeste perioden er rundt juli/august. Varmt nok tror jeg du får det uansett:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!:)

Jeg reiser ikke akuratt til Tyrkia for å shoppe, men hadde vært gøy å sett litt annet enn de typiske bodene:) Skal sjekke ut kjøpesentre :)

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil kjøpe klær osv er det bedre å ta en tur til Manavgat, det er en halvtimes tid unna med minibuss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkia er et fantastisk sted å shoppe hvis du reiser til storbyene. Men turistområder er det veldig lite å finne. Du får de standard bodene å ikke så mye annet. Er garantert sentere der større å bedre enn i Norge, men da må man høre med de på hotellet eller noe. Men prisene er selvfølgelig deretter. Men du kan få tak i alt som i andre motebyer :)

Da jeg var i Tyrkia sånn i midten av juli var det 44-47 grader. Men var i antalya men side er sikkert ikke langt etter, så tipper 35-42 grader :)

Anonymous poster hash: 53a4d...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tyrkia er et fantastisk sted å shoppe hvis du reiser til storbyene. Men turistområder er det veldig lite å finne. Du får de standard bodene å ikke så mye annet. Er garantert sentere der større å bedre enn i Norge, men da må man høre med de på hotellet eller noe. Men prisene er selvfølgelig deretter. Men du kan få tak i alt som i andre motebyer :)

Da jeg var i Tyrkia sånn i midten av juli var det 44-47 grader. Men var i antalya men side er sikkert ikke langt etter, så tipper 35-42 grader :)

Anonymous poster hash: 53a4d...ea5

Var det jeg tenkte, at det er mye av det samme i turistkjernene ☺️ Har lyst til å reise på kjøpesenter å shoppe (gjerne sminke), og gjør ikke noe om prisnivået er som her, er helst utvalget jeg tenker på :) Prøvd å Google litt, men finner ikke noe særlig..

Men oi, DET var varmt! Vi reiser rett før juli da, satser på at det er bittelitt kjøligere da 😇😇

- TS

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil kjøpe klær osv er det bedre å ta en tur til Manavgat, det er en halvtimes tid unna med minibuss.

Aha! Vi tenkte å reise på båttur gjennom Manavgat-elven, håper det er noe tid til å shoppe da. :)

- TS

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reiser også til Side nå i juni. har en kollega som var der nå og da var det 36 grader på det varmeste. har selv opplevd opp mot 50 varmegrader i Alanya, men det var i august. veit ingenting om shoppingmulighetene der dessverre, men google litt så finner du sikkert kjøpesentre som er litt mer ordentlige enn gatebutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg reiser også til Side nå i juni. har en kollega som var der nå og da var det 36 grader på det varmeste. har selv opplevd opp mot 50 varmegrader i Alanya, men det var i august. veit ingenting om shoppingmulighetene der dessverre, men google litt så finner du sikkert kjøpesentre som er litt mer ordentlige enn gatebutikkene.

Oisann! Bare å ligge i skyggen, bade mye og holde seg inne de "farligste" timene på dagen da ☺️

Anonymous poster hash: 3bcfa...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...