Gå til innhold

45 min mellom flyvninger på Schiphol


"Maia"

Anbefalte innlegg

Tusen takk for veldig god hjelp, og at du tok deg tid til dette! Kan ta å høre litt med Travelgenio evt. Vil tro jeg lar billettene stå som de er, og håper på det beste! :) Ellers ordner det seg nok, skal heldigvis ikke reise helt alene heller.

Har aldri vært innom Schiphol, men har hatt transfertid på 50 minutter på Frankfurt et par ganger. Begge gangene var jeg på vei til Johannesburg og det gikk greit, selv med passkontroll og terminalbytte. Var litt stress, men jeg rakk flyet begge gangene og bagasjen kom også med. Jeg fløy med Lufthansa hele veien begge gangene.

Tror ikke du har noe å bekymre deg for TS, men vær forbredt på å litt stress og rask gange på Schiphol. Du har ikke tid til å ta det rolig med så kort transfer tid.

Anonymous poster hash: a46c1...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viss flyet inn til AMS er på gate innan ein halvtime innan avgong til CDG burde det ikkje vere noko problem. Skulle du miste flyet, så er det også såpass mange KLM/Air France-avgongar mellom AMS og CDG at du truleg vil bli ombooka til eit fly som framleis får deg til CDG i tide til å rekke flyet til HAV. Går ikkje dette heller, så blir du reroutet.



Anonymous poster hash: 9de99...623
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...