Gå til innhold

Krakow eller Praha?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilket sted anbefaler dere? :)



Anonymous poster hash: fe4cd...a1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kun vært i Praha. Nydelig by :)



Anonymous poster hash: 82e16...d3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha er fantastisk :) Krakow har jeg ikke vært.



Anonymous poster hash: f0297...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fine byer begge to, så det er vanskelig å velge, Tror jeg holder en knapp på Krakow, den er litt mindre polert.



Anonymous poster hash: 8c702...9ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder også en knapp på Krakow.



Anonymous poster hash: c6cb7...a9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i begge, flotte byer begge to. Praha er "finere" rent estetisk, men Krakow har mye mer historie rundt seg som jeg fant interessant. Begge to er relativt billige og har god mat, så kan i grunn anbefale begge to :)

Men det spørs litt hva målet ditt for turen er, skal du på helgetur med kjæresten eller være lengre? Krakow har jo auschwitz og saltgruvene, for å nevne noe, som kan være spennende, hvis du har tid til det. Var lengre i Krakow, så fikk med meg en del av gamlebyen og slott, kirker og marked. I Praha var jeg bare et par dager, så da var det mest vandring rundt omkring :)

I Praha spiste jeg en yoghurtmarinert kylling som kanskje var det beste måltidet jeg har spist.

Husker jo selvfølgelig ikke hva restauranten het :grine:

Men generelt var det mye god mat der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du ute etter shopping hadde jeg valgt Krakow, er du etter tusling og kikking hadde jeg anbefalt Praha. Begge deler har god mat og drikke. Jeg oppfatter Krakow som billigst. Men, begge er flotte byer å besøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært begge steder, og likte begge byene kjempegodt. Ville egentlig anbefale å dra til begge, men om jeg måtte velge.... Krakow kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praha vakrest, Krakow mest historisk interessant. Den byen dere ikke velger nå, tar dere neste gang. Begge må besøkes :)



Anonymous poster hash: b110a...ab4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...