Gå til innhold

Hva er inkasso?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har allerede kommet nok hjelp; h?n har fått alt h?n trenger av svar på spørsmål og råd til hva h?n skal gjøre videre.

Jeg bare ble matt av nivået på innlegget, og følte behov for ett hjertesukk basert på at selv om mine unger kan komme med slike totalt idiotiske og kunnskapsløse spørsmål som får en til å lure på om hjernen er totalt fraværende og de ikke har deltatt i samfunnet i det hele tatt siden de ble født; har de fortsatt den ekstre hjernecellen til å finne ut noe gjennom å selv behandle offentlig informasjon.

Manglende samfunnsforståelse og helt grunnleggende kunnskaper og forståelse av prosesser, er ett voksende problem; vi blir rett og slett dummere og dummere, og mer og mer kunnskapsløse og historieløse. Og denne utviklingen skremmer meg litt.

Ts: Hei! Jeg blir skuffet over hva du skriver i denne tråden. Jeg spurte om hjelp her fordi jeg trengte svar på noe, er det ikke det vi har kvinneforum til? Det at jeg ikke vet hvordan jeg betaler en regning, vil ikke si at jeg mangler hjerneceller eller hav du prøvde å få frem. Stiller jo spørsmål her fordi jeg vil lære, ikke alle kan alt.

Anonymous poster hash: b0593...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har allerede kommet nok hjelp; h?n har fått alt h?n trenger av svar på spørsmål og råd til hva h?n skal gjøre videre.

Jeg bare ble matt av nivået på innlegget, og følte behov for ett hjertesukk basert på at selv om mine unger kan komme med slike totalt idiotiske og kunnskapsløse spørsmål som får en til å lure på om hjernen er totalt fraværende og de ikke har deltatt i samfunnet i det hele tatt siden de ble født; har de fortsatt den ekstre hjernecellen til å finne ut noe gjennom å selv behandle offentlig informasjon.

Manglende samfunnsforståelse og helt grunnleggende kunnskaper og forståelse av prosesser, er ett voksende problem; vi blir rett og slett dummere og dummere, og mer og mer kunnskapsløse og historieløse. Og denne utviklingen skremmer meg litt.

Ts. Fakta er at vi blir smartere og smartere...Det er noe av det jeg får høre hver enste dag.

Anonymous poster hash: b0593...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...