Gå til innhold

samværsavtale.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og skriver.

Så lurer jeg på om det kan være noe jeg ikke har tenkt på.

Noen gode ideer?

Anonymous poster hash: 2444b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva HAR du tenkt på da?

Anonymous poster hash: cd291...afd

*Gått over ferie

*når barnet skal leveres

*bli spurt først når barnet skal ha barnevakt (mor, bruker mye barnevakt og setter vekk barnet til overnatting i helgene)

*barnet kles utgifter ect,dekkes av den barnet bor hos.

Vi har 50-50.

Andre ting som kan være greit og føre på?

Anonymous poster hash: 2444b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gått over ferie

*når barnet skal leveres

*bli spurt først når barnet skal ha barnevakt (mor, bruker mye barnevakt og setter vekk barnet til overnatting i helgene)

*barnet kles utgifter ect,dekkes av den barnet bor hos.

Vi har 50-50.

Andre ting som kan være greit og føre på?

Anonymous poster hash: 2444b...93a

50/50 men delt bosted eller 50/50 samvær? Her er det forskjellige regler om skatt og barnetrygd. Videre hvem som skal betale bidrag ig hva slags bidrag. Vanlig eller nettobidrag. Hvem som skal dekke barnets faste utgifter som f.eks.klær. Reisekostnader ovs. Vet du ikke hva jeg nevner bør du lese deg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50/50 men delt bosted eller 50/50 samvær? Her er det forskjellige regler om skatt og barnetrygd. Videre hvem som skal betale bidrag ig hva slags bidrag. Vanlig eller nettobidrag. Hvem som skal dekke barnets faste utgifter som f.eks.klær. Reisekostnader ovs. Vet du ikke hva jeg nevner bør du lese deg opp.

Nå er jeg så heldig at reiseutgifter er det ikke snakk om til vanlige. Men du får meg til og tenke på en anna sak. Barnet blir nødt og reise inn til rikshospitalet med flere anledninger, har alltid vært jeg som har dratt. Vi har delt bosted. Skatten har jeg ikke engang ofra en tanke. Sitter med huset aleine og 1 1/2 unge

Anonymous poster hash: 2444b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten og være sikker angående reise utgifter kan en søke Nav om refusjon i ettertid. Det gjelder ved behandling etter skade eller varig kronisk sykdom.Hvem av foreldre som søker dette tror jeg er uvesentlig. Det er dokumentert reise med attest fra behandler.Hva gjelder overnatting kan jeg ikke svare på helt sikkert. Det er lenge siden jeg var borte i dette. Skatten hør med skatteetaten.Det er mye å lese på skatteetatens nettsider. Dete deling av fratrekk. Videre Nav.no deling av barnetrygd.

Huset er din egen sak. Ikke noe spesielt der annet enn bostøtte. For dette må du være dårlig stilt. Kommunen anbefaler husbanken som tar avgjørelse.

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...