Gå til innhold

Hvor gammel var babyen din når h*n brukte str.80 og str.86?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eldste (gutt): 80 - 9-16 mnd, 86 - 12-24 mnd.

Yngste (jente): 80 - 11 mnd + , 86 - 14 mnd + - hun er nå 16 mnd og bruker begge størrelsene, men mest 86.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutt 1:

80 fra 12 måneder, 86 fra 18 måneder, 92 fra 24 måneder

Gutt 2:

80 fra 9 måneder, 86 fra 11 måneder, 92 fra 15 måneder

Anonymous poster hash: 03474...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min brukte 80 da hun var ganske nøyaktig ett år. 86 hoppet hun i stor grad over, nå er hun 17 mnd og bruker str 92. Min veninnes datter er like gammel og har akkurat begynt å bruke 80. Så det er veldig forskjellig fra barn til barn :)

Anonymous poster hash: 1f487...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min brukte 8o til han var 1 år. Nå er han 15 måneder og bruker 86.. Har fulgt størrelsene ganske slavisk etter månedene som er oppgitt på klærne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yngstejenta bruker fremdeles 80. Hun kan også fint bruke 74 og 86, men 80 er vel mest rett.

Hun er 22 mnd og kort for alderen. Hun begynte såvidt å bruke 80 rundt juletider ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår på 19 måneder har akkurat begynt å bruke 86, 92 i heldresser. Han har brukt 80 fra ca 12 måneder.

Anonymous poster hash: 4df68...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gutt: str 80 fra ca 14 mnd til 2 år, og 86 fra 2 år til ca 3 år. (Noen plagg holdt vel til 4-års alder, men de er da store i str.)

Andre gutt: str 80 fra ca 10 mnd til 14 md, og str 86 fra 14 mnd til ca 2,5 år. (Men noen plagg holdt igjen en del lenger. Kanskje til 3,5 år.)

Dette er veldig individuelt for barn. Noen vokser fortere enn andre.

I tillegg varierer størrelsene fra butikk til butikk, og fra merke til merke.

Noen klær er også mer elastiske enn andre.

Noen ganger hopper de også over en str. Begge mine hoppet over 74. Dvs det var en str som passet i 1 mnd...



Anonymous poster hash: 668f0...cd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 brukte str 86 fra han var 8-18 mnd, da gikk han over til str 92. Nr 2 bruker nå str 80/86 og han er 18 mnd gammel. De er omtrent like høye men førstemann har vært nesten to kilo tyngre hele veien.



Anonymous poster hash: 65fe4...34e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å bruke str 80 når hun var ett år, bruker det fortsatt.



Anonymous poster hash: 39f10...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min bruker 86 nå, men passer enda noe i 80. Reimadressen hans er 80 og passer fint. Han er snart 20 mnd og begynte å bruke 86 i høst. Han brukte 80 leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Str 80 kunne vi begynne å bruke da hun var ca 10-11 mnd. Da var det fortsatt bittelitt for stort, men fullt brukelig samtidig som at hun kunne bruke det lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første begynte med 80 ved 12-13 mnd, andremann begynte med 80 ved 5-6 mnd.

Første begynte med 86 ved 1,5 år, andremann begynte med 86 ved 9-10 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gutt som straks fyller 2 og han har brukt 92 siden mai, bruker av og til 98 også. 86 brukte han fra 10 måneder til halvannet, omtrent, med unntak av noen plagg som var litt romslige. Han er lang for alderen.

Anonymous poster hash: 08e7c...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...