Gå til innhold

Lei av å være alenemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jøss, siden du skriver så mye negativt om stemødre trodde jeg du hadde barn.

Anonymous poster hash: bad6b...bdf

Negativt om stemødre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det var jo et hyggelig svar å gi folk! Hva med alle de som blir alene etter mange år i forhold. Man kan ikke forutse slike ting! Flott at du lever et perfekt og at du vet at du aldri noensinne i livet ditt ikke kommer i en vanskleig situasjon hvor du evt mister partner, familie eller venner! Enkelte er født bak en stein!

Ts selv sier hun ikke var sammen med han så lenge før svangerskapet. Det tar tid å kjenne en. Det er også dumt å ville ha barn så tidlig hvis du vil ha utdannelse osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg på Gift ved første blokk på TVNorge. Da får du deg en mann.



Anonymous poster hash: 1ea42...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Sånn er livet. Alle har vi vårt.

Anonymous poster hash: 1ea42...f0d

så utrolig empatisk du er, gratulerer. Blir helt sjokkert av enkelte her inne altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Meld deg på Gift ved første blokk på TVNorge. Da får du deg en mann.

Anonymous poster hash: 1ea42...f0d

ja det er jo tidenes program, huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har vært alene med min datter nå i snart fire år. Barnefar ombestemte seg under svangerskapet, vi hadde ikke vært sammen så lenge før vi ble gravide og valgte å beholde. Jeg har hatt et lite forhold i halvannet år, men det førte ingen vei. Jeg er 26 år, jeg er lei av å alltid være alene. Jeg synes det er flaut at jeg aldri har bodd skikkelig sammen med en mann over lang tid. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for meg å finne noen. Jeg er sliten av å se på alle rundt som forlover seg, som blir samboere, kjøper hus, bil, hytte, båt, gifter seg, får flere barn osv.

Jeg ønsker så sterkt å oppleve disse tingene jeg også. Føler meg så utenfor samfunnet.

Anonymous poster hash: 788b2...420

Historien gjentar seg: snill pike ønsker seg en "mann som vet hva han vil". Når han ikke gidder mer så stikker han, men gjør jenta gravid. Hun blir alenemor og opplever at menn flest holder seg unna henne. Kanskje kunne historien vært annerledes dersom denne piken fulgte sin egen sti uten å lytte til alle jenter om hvordan typen bør være? Ingen vil være reservefar og oppleve å ikke få barn selv fordi damen er redd for at hennes barn ikke skal få noe av ressursene?

Anonymous poster hash: 68764...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Historien gjentar seg: snill pike ønsker seg en "mann som vet hva han vil". Når han ikke gidder mer så stikker han, men gjør jenta gravid. Hun blir alenemor og opplever at menn flest holder seg unna henne. Kanskje kunne historien vært annerledes dersom denne piken fulgte sin egen sti uten å lytte til alle jenter om hvordan typen bør være? Ingen vil være reservefar og oppleve å ikke få barn selv fordi damen er redd for at hennes barn ikke skal få noe av ressursene?

Anonymous poster hash: 68764...39a

"Ingen vil være reservefar og oppleve å ikke få barn selv fordi damen er redd for at hennes barn ikke skal få noe av ressursene"

Merkelig at jeg kjenner mange som har vært alene med barn og funnet seg en ny mann og fått barn sammen og visa versa. Du må leve i en trangsynt verden. Ingen vil være reservefar faktisk, herregud - du må gjerne vise til forskning på det, for dette stemmer ikke. Det vil alltid være noen, men når mannfolka vokser opp og blir modne i hodet pleier de ikke se det som et hinder. De har jo gjerne et barn eller to fra før selv. Ressurser - øh - du er fullt klar over at mange alenemødre tjener godt selv? Det å være alenemor er ikke ensbetydene med å ha drålig økonomi. Mange ahr gode jobber og utdanninger. Ønsker deg velkommen til 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ingen vil være reservefar og oppleve å ikke få barn selv fordi damen er redd for at hennes barn ikke skal få noe av ressursene"

Merkelig at jeg kjenner mange som har vært alene med barn og funnet seg en ny mann og fått barn sammen og visa versa. Du må leve i en trangsynt verden. Ingen vil være reservefar faktisk, herregud - du må gjerne vise til forskning på det, for dette stemmer ikke. Det vil alltid være noen, men når mannfolka vokser opp og blir modne i hodet pleier de ikke se det som et hinder. De har jo gjerne et barn eller to fra før selv. Ressurser - øh - du er fullt klar over at mange alenemødre tjener godt selv? Det å være alenemor er ikke ensbetydene med å ha drålig økonomi. Mange ahr gode jobber og utdanninger. Ønsker deg velkommen til 2014.

Det har ikke noe med modenhet å gjøre, men preferanser den enkelte har. Alenemødre sliter på datingsider. Mange tråder på KG om det. De mennene som tar til takke med alenemødre kan vel heller ikke velge fra øverste hylle. En alenemor får det bedre med en alenefar. Godt er det så slipper man ubehagelige overraskelser under datingen.

Anonymous poster hash: 68764...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er barnløs og jeg også synes det er vanskelig å finne en fyr og stole på.

Tviler på det er mange menn som ville ha stolt på deg, hvis du oppfører deg på samme måte i virkeligheten som du gjør her.

Anonymous poster hash: c2fe2...a24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts selv sier hun ikke var sammen med han så lenge før svangerskapet. Det tar tid å kjenne en. Det er også dumt å ville ha barn så tidlig hvis du vil ha utdannelse osv.

Kvinner styres for mye av følelsene sine, noe a la den tråden om "The one that got away". Mange får barn med umodne menn som stikker av fra ansvaret. Eller damen selv er vanskelig å leve med. Men staten før jo på disse ungene.

Anonymous poster hash: 68764...39a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner styres for mye av følelsene sine, noe a la den tråden om "The one that got away". Mange får barn med umodne menn som stikker av fra ansvaret. Eller damen selv er vanskelig å leve med. Men staten før jo på disse ungene.

Anonymous poster hash: 68764...39a

for å ha det helt klart så før jeg på meg og mitt barn selv da jeg jobber som lærer - så fuck off!

Anonymous poster hash: 788b2...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Det har ikke noe med modenhet å gjøre, men preferanser den enkelte har. Alenemødre sliter på datingsider. Mange tråder på KG om det. De mennene som tar til takke med alenemødre kan vel heller ikke velge fra øverste hylle. En alenemor får det bedre med en alenefar. Godt er det så slipper man ubehagelige overraskelser under datingen.

Anonymous poster hash: 68764...39a

Øh, vet ikke om du er født bak en sten eller hva du er, men det er da vitterlig mange kjekke menn som faller for en dame som har et barn fra før, det samme med menn, vet om mange vakre kvinner som faller for en mann med et barn eller to fra før. Du må virkelig være trangsynt om du baserer verden på det du leser på KG - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts selv sier hun ikke var sammen med han så lenge før svangerskapet. Det tar tid å kjenne en. Det er også dumt å ville ha barn så tidlig hvis du vil ha utdannelse osv.

jeg har utdannelse, bare så det er sagt! Jeg var 23 da jeg fikk min datter, ikke 16.

Anonymous poster hash: 788b2...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, vet ikke om du er født bak en sten eller hva du er, men det er da vitterlig mange kjekke menn som faller for en dame som har et barn fra før, det samme med menn, vet om mange vakre kvinner som faller for en mann med et barn eller to fra før. Du må virkelig være trangsynt om du baserer verden på det du leser på KG - lykke til!

Må jo være en kvinne som skrev dette lol

Anonymous poster hash: 68764...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Må jo være en kvinne som skrev dette lol

Anonymous poster hash: 68764...39a

Må jo være en dritunge som svarer når man signerer med LOL :P Anbefaler deg å se verden utenom KG, tragisk at du baserer din virkelighetsoppfatning av det du leser her! Som sagt er det veldig vanlig med mine, dine og våre i dette århundret. Kvinner som ikke har barn blir gjerne sammen med en mann som har barn fra før av og omvendt. Noen har barn på hver sin kant og finner sammen. Hvis du ikke har fått med deg såpass i verden foreslår jeg at du kommer ut fra hula de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må jo være en kvinne som skrev dette lol

Anonymous poster hash: 68764...39a

Føler du deg voksen av å se ned på kvinner? at det går an... Jeg lagde ikke denne tråden her for å bli rakket ned på.

Anonymous poster hash: 788b2...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg voksen av å se ned på kvinner? at det går an... Jeg lagde ikke denne tråden her for å bli rakket ned på.

Anonymous poster hash: 788b2...420

Carl I.Hagen hadde rett i det han sa om alenemødre for en god del år tilbake.

Anonymous poster hash: 68764...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er mange menn som ville ha stolt på deg, hvis du oppfører deg på samme måte i virkeligheten som du gjør her.

Anonymous poster hash: c2fe2...a24

Det vet du ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har utdannelse, bare så det er sagt! Jeg var 23 da jeg fikk min datter, ikke 16.

Anonymous poster hash: 788b2...420

Flott det, men det hjelper fint lite når forholdet gikk til h...

Endret av Betasuppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...