Gå til innhold

Slossing er homsete nå?


PaparaGoWest

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har LGBT en slags homse propaganda gjort slikt at slossing og sånt blir ansett som homsete. Dette er et perfekt eksempel på at samfunnet vil gjøre menn til kvinnfolk. Fnising og fliring. Bare ser mer eksempler av det. Selv om dette er biologisk. Men er enklere å få kontroll. På samme måte som det var for menn før å bruke fysisk vold og dominanse for å få kontroll på kvinner.

Endret av PaparaGoWest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt jeg vet er at heterofile gutter klår mer på hverandre enn bifile/homofile gutter gjør..

Det gjør jenter også. Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke innlegget ditt, ts. Har du noen kilder å vise til?



Anonymous poster hash: af7b3...2cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jenter også. Hva så?

det gjør vel ingenting om folk tror du er homo eller om jeg er lesbe? Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør vel ingenting om folk tror du er homo eller om jeg er lesbe? Hva så?

Fordi det er værre for menn. Det er en feminisert synspunkt. Hvorfor tror du vikingene synes homoseksualitet var skamfult? Var jo sett på som umandig. Er jo en grunn til det også. Så det er forskjell når jenter er lesbiske. De er jo automatisk femi fra den dagen de er født. Så for dem er slikt bare naturlig.

http://no.wikipedia.org/wiki/Seid

Endret av PaparaGoWest
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia Benson

Bare å la vær å sloss det vel, så slipper du å bli sett på som homsete.

Syns forøvrig det ikke er noe med slossing som er "homsete", bare umodent og idiotisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er værre for menn. Det er en feminisert synspunkt. Hvorfor tror du vikingene synes homoseksualitet var skamfult? Var jo sett på som umandig.

Før kristendommen fikk fotfeste i Skandinavia, ble ikke homofili sett på som en synd eller noe straffbart blant vikinger. Vikingenes lov- og sagatekster viser imidlertid at datiden så svært forskjellig på den aktive og den passive parten i et homofilt parforhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slåssing er ikke homsete. Skjønner ikke hvordan folk klarer å synes det er homsete :fnise: Det er bare dumt, barnslig og unødvendig. Men jeg er ikke noe bedre selv. Har havnet i slosskamp helst når jeg var full eller høy.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å la vær å sloss det vel, så slipper du å bli sett på som homsete.

Syns forøvrig det ikke er noe med slossing som er "homsete", bare umodent og idiotisk.

La vær å være mentalt kynisk. Samme ulla :)

Før kristendommen fikk fotfeste i Skandinavia, ble ikke homofili sett på som en synd eller noe straffbart blant vikinger. Vikingenes lov- og sagatekster viser imidlertid at datiden så svært forskjellig på den aktive og den passive parten i et homofilt parforhold.

Jauda. Den arvesynden osv var kanskje lagt for mye smørje på. Vikingene synes det sikkert bare var støgt. Enkelt og greit :)

Endret av PaparaGoWest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La vær å være mentalt kynisk. Samme ulla :)

Jauda. Den arvesynden osv var kanskje lagt for mye smørje på. Vikingene synes det sikkert bare var støgt. Enkelt og greit :)

Ikke press dine synspunkter over på vikingene er du snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vikinger er jo kule :)

okey, skjønner at det er vanskelig å la være å klå på guttene, men har du vurdert slutte å sloss? Ikke bare ser du klåkåt ut, men også som en taper.. I vikingtiden var slike ting lov, men veldig få har det synet i dag. Det er til og med ulovlig, men ganske underholdende. Tro meg, ingen av jentene ser på fordi de bobler over av kåthet, det er bare litt tragikomisk å se på.

Selvfølgelig er det tragiskt komiskt for jenter. De elsker jo å le av alt. Ho ho ho. Fnising og baksnakking er det eneste tingen de kan, noen er fysisk interesert. Men det beste fleste kan gjøre er å bruke kjeften :)

Endret av PaparaGoWest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La vær å være mentalt kynisk. Samme ulla :)

Jauda. Den arvesynden osv var kanskje lagt for mye smørje på. Vikingene synes det sikkert bare var støgt. Enkelt og greit :)

Det som er stygt her, er hvordan du ser på andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du skriver, da det virker noe usammenhengende. Men slossing ER jo faggy. Om du er så lavpanna at du ikke klarer ta i mot dritt og slenge dritt tilbake uten å slå noen, så er du en liten analrytter. Synes jeg da.

Så du er lavpanna om du er homofil?

Homofil er ikke et skjellsord, og jeg kjenner jeg ikke skjønner poenget med denne tråden i det hele tatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden er bare nok er eksempel på at homofili blir koblet opp, eller brukt som, noe som har negativ betegnelse. Og underforstått gjør det den homofile legninger til noe negativt.

Hvis dere tenker litt lenger enn nesetippen så kan dere kanskje se at dette kan gå utover andre? Hvor kult tror dere det er når du er ung, og du hører legningen din blir brukt som skjellsord. Du hører de rope homo ut i skolegården, og det later til at 'homo' er det verste du kan være. Du trenger ikke høy iq for å forstå at det kan være fryktelig leit og kan gjøre hele prosessen med å godta seg selv og sin egen legning vanskeligere.

La legning være legning, og bruk heller selve det negativt ladede ordet, som dumt, teit osv om slossing, i stede for å kalle slossing "homsete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere tenker litt lenger enn nesetippen så kan dere kanskje se at dette kan gå utover andre? Hvor kult tror dere det er når du er ung, og du hører legningen din blir brukt som skjellsord. Du hører de rope homo ut i skolegården, og det later til at 'homo' er det verste du kan være. Du trenger ikke høy iq for å forstå at det kan være fryktelig leit og kan gjøre hele prosessen med å godta seg selv og sin egen legning vanskeligere.

Min mening om jeg har vært homo. Så ville jeg ikke brydd meg. Eller vitser det bort. Sånn jeg vanligvis gjør. Noen ganger kan det bare være overreaksjoner og alt det der. Mennesker er mennesker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er homo, og jeg synes fint lite om at min legning blir brukt som skjellsord.



Anonymous poster hash: 93ae0...88e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...