Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

For en bra tråd!

Jeg liker ikke de som kan jobbe men snylter på nav..

Anonymous poster hash: 86bf1...1f5

- og jeg kan ikke fordra folk som tror de vet så mye bedre enn både dem som trenger hjelp fra NAV og saksbehandlerne/støtteapparatet deres. :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun spanske kjerringa som stod og røyka inni busskuret i morges!!!:(( det regna, jeg satt der fra før med to andre fremmede, før hun kommer og stiller seg foran oss med røyken i hånda.. Så jeg begynner så klart å hoste(litt høyt også), så hun skal skjønne det, men hun tar ikke hintet:s så må prikke henne hardt på skuldra og be henne om å enten stumpe røyken eller å gå utenfor skuret (i regnet, jepp) for å røyke ferdig. Men hun bare plaprer spansk til vennen sin og snur seg bort.

Hvorfor klarte jeg ikke å komme på "no fumes" eller "puta de madre" eller noe som helst, det endte med at jeg måtte stå i regnet selv og hoste :( tåler ikke røyk;(

Dritt dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

-Folk som kaller seg vegetarianer,men som fortsatt spiser fisk og kylling. Ja,for det er ikke dyr det da? Gjør litt research før dere begynner å kalle dere noe. Jeg sier ikke at jeg er vegetarianer bare fordi jeg spiser vegetarmat flere ganger i uken.

-Røyking. Unødvendig og ekkel uvane.

-Folk som alltid vet hvordan andre har det,fordi de har hørt at det er slik og sånn eller fordi tanta til venninna sier at det er slik og sånn.

-Folk som har unødvendig mye engelske ord når de snakker. Det er Norge vi bor i eller?

-Trenings-og kostholdsnarkomane. Alt må være sunt,og når man skal kose seg så er det med en bitteliten bit mørk sjokolade. Og er man ikke like sunn,så skal man få masse "gode" råd og tips uten å ville ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Politiet her i Bergen, må tweete på NYNORSK.. Noe de har blitt tvunget til å gjøre. Herregud så idiotisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Meg "heihei:)"

Kunde "pose! Og så trenger jeg kvittering"

Si hei for svarte f*en i hlllllllvvvvettttt!!!!!!!!!!!!!!! Og betal så får du da kvitteringen!!! Etter at jeg har scanna varene; de seks potetgullposene, sjampinjongen og salaten etterfulgt av en 4pk Pepsi.... Hvordan skal de skjøre varene overleve 10kg brus mot seg. Alt er bare feil med sånne handlere:-( og så har de ikke kortet klart engang, men prøver å være i "forkjøpet" mitt

Noen av disse tingene forstår jeg,men jeg har faktisk aldri tenkt over rekkefølgen når jeg legger varer på båndet,men jeg ser at noen av de i kassa tenker over dette og legger de skjøre varene til siden slik at de ikke blir most av større ting.

Men ser jeg at noe er på vei til å bli most,så tar jeg det bort selv.

Kanskje jeg burde bli mer obs på dette,men noe sier meg at jeg kommer til å glemme det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posene til Rema har hankene på feil side så hvis du skal ha en pizza eller flere i posen blir det forferdelig trasig å bære! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg irriterer meg over at ingen setter på plass handlevognen etter seg.. Så, når jeg skal ut av kassen etter å ha betalt, så står det en hel bønsj med handlevogner der jeg EGENTLIG skal gå forbi - fordi folk bare dytter dem dit.

Ca 60% av alle kjørende irriterer meg (pga blinklys, en skikkelig FREKK "jeg-skal-frem!", dumme plasseringer, gamle damer som bare kjører uten å se til siden, forbikjøringer mens det kommer bil i mot eller i en sving med dårlig oversikt, osvosvosv..), og omtrent 80% av alle syklister.

Jeg synes også det er fryktelig irriterende med kassadamer/menn som bare grynter når man sier hei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bergenser med mobiltelefon på bussen fra Bergen til Stavanger.

2. Mann (muligens med hatt) i rød bil som bremset ned til 40 km/t og la seg midt i veien i hver j*vla tunnel fra Bergen til Voss. Jeg er vanligvis en tålmodig sjel, men siste ferja fra Vangsnes går 23.30...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Moromåleren" på Candy Crush. Hva f*en er vitsen? den er jo fullstendig poengløs, den måler jo ingenting. Uansett om man gir god eller dårlig karakter så blir det jo ikke samlet inn, eller registrert noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

Posene til Rema har hankene på feil side så hvis du skal ha en pizza eller flere i posen blir det forferdelig trasig å bære! :kjefte:

Men de er så greie å bruke til restavfall! :P Jeg synes det er vanskeligere å knyte posene fra andre butikker enn rema sine.

Endret av Dansedilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vedkommende jeg bor med (leier hvert vårt rom) ikke ryder opp etter seg på kjøkkenet. Er det så vanskelig å sette brukte tallerkener og kjøkkenutstyr inn i oppvaskmaskinen og ikke la de stå på kjøkkenbordet med gamle matrester som lukter vondt.



Anonymous poster hash: 3a543...866
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er utro og tror hele universet er der for å tilfredstille deres ønsker og øke selvtilliten deres. De er gjerne sjefer også, og å ha ansatte under seg som de kan bestemme over gjør at de blir enda mer fulle av seg selv. Grrr!

Nei ingen har såvidt jeg vet vært utro mot meg, men har ett familiemedlem som er sånn og han irriterer meg grenseløst. Blir så sint!!

Anonymous poster hash: e9dc9...da7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har de nye selvplukk nøtte- stativene til den lille nøttefabrikken irritert meg litt. Før kunne man selv plukke det man ville ha, nå er det sånn spake som gjør at det kommer alt for mye, og gjerne feil (f.eks yoghurt nøtter, jeg vil kun ha cashew og mandler, ikke de andre).

På en annen side har jeg nå sluttet å kjøpe nøtter da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som velger å drite i de uskrevne reglene i forhold til køsystem og kollektivtransport. Å ta t-banen i rushtiden er et sinnemestringskurs i seg selv!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du står som nr 3 i kø i en butikk og det kommer noen bak, brøyter seg frem og "skal bare spørre om noe" noe som selvsagt tar 10 min...

Folk som kjører handlevognen i ryggen på deg.

De som sitter med beina opp i motstående sete på bussen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som legger på godt over 100 kg på smithstanga og setter den på øverste hakket - og går i fra!! Fanken så irriterende! Hvis jeg tar av stanga raser den i bakken (klarer ikke å løfte den av hakket og holde den med fingertuppene, må eventuelt stå på krakk), så jeg må "pille av" hver enkelt vektskive før jeg kan bruke den....

Folk som faktisk bruker smithmaskinen og ikke er ironiske. Endret av miramis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som faktisk bruker smithmaskinen og ikke er ironiske.

Folk som faktisk ikke forstår at det er mange gode øvelser som smithen kan brukes til, henger seg på hypen om å mislike smithmaskinen :P

+ ser seg nødt til å kommentere det to ganger i en tråd (16 juni) ;)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest one of us

At jeg fortsatt får gratisaviser, til tross for at jeg har klistremerke/lapp både inni og utenpå postkassa der det står at gratisaviser er uønsket/nei takk til gratisaviser...

Gratisaviser = unødvendig søppel.

Man kan fint lese alt på nettet, så jeg trenger ikke disse gratisavisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekke og bitcy kjerringer her på KG som skal svare frekt. Hva er vitsen? Kan dere ikke heller svare ordentlig og være greie? Lurer på om dere er like nebbete i virkeligheten å.

Anonymous poster hash: 829fb...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smarte folka som estimerer hvor mye ting kommer til å koste, burde alle få sparken!

Og da sikter jeg til de som regner ut hvor mye tunneler, BYBANEN og den nye terminalen på Flesland.

Alt blir jo enten hundretusenmillionkroner dyrer og tar fra 6mnd til 13 år lengre enn estimert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...