Gå til innhold

Bloggere og nettbutikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skjer med bloggere og nettbutikker?

Ulrikke Lund var vel først ut med Fashionlove, som nå er lagt ned.

Fotballfrue med Treasures, også lagt ned.

Nettenestea med Nevernaked

Kristina Andersen med Get Sporty

Og så var det jo ikke vanskelig å tenke seg til at Lene Orvik har jobbet med nettbutikk de siste månedene: Style way

Handler dere fra bloggernes nettbutikker?

Vil disse nettbutikkene vare tror dere?

Anonym poster: 2111df0b20093cddf5b00c595c057958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme lurer jeg på. Hvorfor gidder de? Det er beinhard konkurranse og som om ikke det er nok så har f.x never naked klær til skyhøye priser. tror hun virkelig dette vil gå i lengden? Nei.

kristina andersen har denne get sporty teite greia si. hun tar inn treningsklær man kan få kjøpt på andre sider som er mye mer proffe blandt annet. mer enn det vet jeg ikke om den, annet enn at navnet er skikkelig teit.

nei vel, mulig de tjener penger på markedsføring med nettbutikkene sine? tror det er grunnen til at de åpner dem, sånn at de kan ha en grunn til å slippe å skatte så mye som de gjør når de er privatpersoner. med andre ord så er det bare lureri for å kunne lure myndighetene så lenge som mulig.

Anonym poster: fa32b5b456692bedaaf55fcac99039ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler ikke i disse butikkene selv. Kan titte innom de for inspirasjon, for så å finne plagget/noe som ligner et annet sted til en lavere pris. For disse bloggnettbutikkene er jo virkelig svindyre i forhold til mye annet.

Også syns jeg det er litt kjedelig å handle i butikker med så lite utvalg.

Anonym poster: 7b2bbb0426e0d1a578314848297d6c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke tanken på å handle et sted hvor jeg fyller lommeboken til en ekkel blogger enda mer. Kommer aldri til å handle noe sted som er grunnlagt av, eller assosiert med bloggere - det gjelder også Coverbrands osv. Kynisk bransje.

Anonym poster: 8fc2cc79cf1ed814999c1b510227af53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Ser ut som nettenestea har lagt ned nevernaked?



Anonymous poster hash: bfd72...92b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noe imot å handle på en netthandel som er grunnlagt av en blogger, om det er vel gjennomført. Først av alt, de gjør noe for pengene. Og med tid og stunder vil det også skape arbeidsplasser, noe vi allerede i dag har for få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...