Gå til innhold

Flytid til New York


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvor mye må man stille klokka og hvilken vei? :oops:

Må man ha visum for å komme inn i NY eller holder det med maskinlesbart pass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer bakover, de forteller deg lokal tid på flyet da, så du trenger ikke huske det ;)

Aner ikke om du trenger visum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytiden er på 7 timer stort sett. Nei, du trenger ikke visum så lenge du skal feriere under tre måneder, men ja, du må ha maskinlesbart pass. Et annet lite nyttig tips er at du ikke låser kofferten din når/hvis du reiser over, etter 9/11 skal de ha mulighet til å fysisk se hva som er i enhver koffert.

Du stiller klokke 6 timer BAKOVER i tid når du reiser dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hæ? ikke låse kofferten. de må da vel kontakte deg om de vil gå gjennom. har fått ting stjålet fra kofferten min før ved gjennomreise gjennom ny. ikke særlig intressert i det nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de må ikke kontakte deg! Om de plukker den ut for å se gjennom, klipper de om nødvendig opp låsen, og alt de gjør er å legge en lapp igjen i den hvor det står at "OM den var låst, og låsen nå er ødelagt er det fordi den har vært lovlig åpnet av myndighetene". Du får ingen refusjon eller annet om dette skjer.

Men gjør som du selv vil - jeg sier bare det jeg vet etter å ha vært i statene 4-5 ganger i året de siste tre årene :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Den raskeste flyvningen fra Oslo til New York tar 8t 15m.

Billige flybilletter - https://search.jetradar.comSjekket stortsett alltid Jetradar før jeg bestiller noe. Det er så enkelt og greit at den sammenligner alle nettstedene for deg :)

Endret av tora751
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, tora751 skrev:

Den raskeste flyvningen fra Oslo til New York tar 8t 15m.

Tråden er 15 år gammel, TS har forhåpentligvis funnet ut av det for lenge siden.

Anonymkode: 29fdd...34b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...