Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Badabing: ville du helst at mannen din hadde en hobby han brukte 20 timer + på i uka, eller at han ikke hadde noen spesiell hobby, sånn at han var tilgjengelig til å være sammen med deg når som helst?

Han har en sånn hobby allerede i sommerhalvåret, og jeg synes det er helt greit. Mye bedre med en altoppslukende interesse enn ingen interesser (så lenge det ikke er snakk om å se på sport).

Padawan: Din storbyfavoritt i Europa?

Rossin: Beste matrett fra Midtøsten? (PS: bruker du bær som heter barberry i matlaging?)

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Noz: husker du din første skoledag på vgs? fortell

Njaaa, jeg husker kanskje ikke den aller første dagen, men jeg husker godt den første uka/tiden i hvertfall.. Husker jeg var mest opptatt av å fikse meg nøye og bra før skolen og se meg ut de kjekkeste gutta..Var vel en veldig typisk 16åring sånn sett. Det ble 2 bra år da i det minste :Hehe:

(Men jeg måtte ta opp igjen fag på Sonans for noen år siden da, men var...temmelig kjedelig)

Noz: Grillet i påsken? Hva har du helst på grillen?

Nei, jeg har ikke det. Men om en time reiser jeg til fetter`n min og der skal det visst grilles for alle penga. Men jeg er ikke noe særlig til grillmenneske, så jeg blir vel å drikke meg ihjæl på kaffe :Nikke:

Noz: fortell om sist du klina.

Det begynner vel å bli en måned tid siden..Og...tja, hva skal man si? Det var hyggelig det. Klinings og samsoving uten noe mer action i det hele tatt :Nikke:

Rossin: Har du en strategi for hvordan vi kan klare å verve flere inn hit i tråden?

Badebing: Har du datet/hatt noe på gang med en fra KG før(/nå)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreamdrops: hva er nåværende prosjekt ? ;)

Nåværende prosjekt? Vil ikke si jeg har et egentlig :P

Badabing: Den ultimate sangen å danse til?

Endret av Dreamdrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rossin: Fortell om den rareste/grusomste/avstøtende fetishen noen har villet ha deg til å gjøre/med på!

StrangeDoll: Korleis gjeng det med kjærleiken?

Går bra med den :-))

Noz: hva gleder du deg mest til akkurat nå?

Badabing: hvor skal du i sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Rossin: Beste matrett fra Midtøsten? (PS: bruker du bær som heter barberry i matlaging?)

Hmmm. Jeg har faktisk ganske lite sansen for mat fra midtøsten. Jeg mener f.eks. at iransk mat ikke er godt. Men jeg har fått sansen for hummus i det siste - så lenge den ikke inneholder veldig mye hvitløk.

Rossin: Har du en strategi for hvordan vi kan klare å verve flere inn hit i tråden?

Jeg tror vi må spørre folk som ikke er her. Kanskje ta en titt i den "tør du å være ærlig" tråden, som i grunn er en dårlig kopi av tråden min ;)

Guybrush: hvor ofte trimmer du guybrushen din?

Badabing: hvilke fem KG-folk kunne du tenkt deg å møte?

Aug--uag: snorker du?

Endret av Rossin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Padawan: hvorfor skjønner jeg ikke hypen med Clone Wars og synes det hele virker som slapstick barnetv? :D

Vet ikke. :vetikke: Holdt meg litt unna den serien.

Guybrush: når var du sist på date?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Padawan: Din storbyfavoritt i Europa?

Tough chioce. Likte meg veldig godt i Guimarães da jeg var der. Ellers er porto og Lisboa høyt på listen. Har fått meg en del innfødte venner i Portugal. Digger det landet.

Badabing: Fått reist mye i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Badebing: Har du datet/hatt noe på gang med en fra KG før(/nå)?

Lite sånt i grunnen. Har vært med samme fyr siden før jeg rotet meg inn på KG. ;)

Padawan: hoppe i strikk, dykke, hoppe i fallskjerm, snorkle, seile, surfe, yoga eller matkurs når du er på tur?

(Sorry om jeg har spurt om noe sånt før, husker ikke lenger hva jeg har spurt om her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hmmm. Jeg har faktisk ganske lite sansen for mat fra midtøsten. Jeg mener f.eks. at iransk mat ikke er godt. Men jeg har fått sansen for hummus i det siste - så lenge den ikke inneholder veldig mye hvitløk.

Jeg tror vi må spørre folk som ikke er her. Kanskje ta en titt i den "tør du å være ærlig" tråden, som i grunn er en dårlig kopi av tråden min ;)

Guybrush: hvor ofte trimmer du guybrushen din?

Badabing: hvilke fem KG-folk kunne du tenkt deg å møte?

Aug--uag: snorker du?

Oj, har jeg fått et spørsmål. For ganske lenge siden ser jeg, var bare tilfeldigvis innom tråden en sein kveld/natt idag.

Hender vel at jeg snorker, men i følge typen er jeg ingen versting. Eventuelt sover han for godt til å høre det :fnise:

Får finne noen spørsmål også da, selv om jeg ikke aner hva det har blitt spurt om tidligere (har bare lest de siste sidene)

Rossin: Kjenner du mange på KG i virkeligheten?

Noz: Hvor går din drømmereise hen?

padawan: kan ikke si jeg har sett deg noe særlig rundt på forumet, hvilke deler av forumet er du oftest på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Rossin: Kjenner du mange på KG i virkeligheten?

Jeg veit om ganske mange. Det er ikke så mange jeg snakker med på regelmessig basis, men jeg har én veldig god venn som jeg møtte her.

Aug-uag: hva jobber du som?

HarryDotter: hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit om ganske mange. Det er ikke så mange jeg snakker med på regelmessig basis, men jeg har én veldig god venn som jeg møtte her.

Aug-uag: hva jobber du som?

HarryDotter: hvor gammel er du?

Jeg har dessverre bare en jobb helt irrelevant til min utdanning. Vanskelig jobbmarked her jeg bor. De siste årene har jeg derfor jobbet på en bingo. Grei nok jobb, men jeg har alle planer om å bytte den ut i noe mer relevant.

Vex: hva er drømmejobben din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest padawan

padawan: kan ikke si jeg har sett deg noe særlig rundt på forumet, hvilke deler av forumet er du oftest på?

Var ganske aktiv her inne frem til i fjor sommer cirka. Etter det har jeg vært her inne kun veldig sporadisk. er vel mest innom Snikk-snakk, Reiseliv, Data, spill og elektronikk, Seksualitet og Forbruker, jus og økonomi.

AUG--AUG: hvor lenge har du vært her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Noz: Hvor går din drømmereise hen?

Kenya! Har bestemt at "min fremtidige mann" og jeg skal reise dit på bryllupsreisen vår, så han er bare nødt til å være enig :Hehe:

Rossin: Du skriver over her at du har en god venn herfra, er det Sakone? (Driver dere fortsatt med biljardgreiene deres? :ler: )

Fotballfrue: Jeg synes du har en skikkelig artig brukernavn, hva er årsaken til nettopp det valget?

Herr Heftig: Hva er det som gjør det så heftig? :Hehe:

Vex: Hvem prioriterer du først i livet (hvem er viktigst for deg)? Og hvilken plass kommer du selv på?

Svampebob1: Hvordan er det med selvtilliten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nozze: I hvilket tiår ville du helst vært født om du ikke skulle blitt født da du ble født?

Rossin: Du kan bo hvor som helst i verden - hvor velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske aktiv her inne frem til i fjor sommer cirka. Etter det har jeg vært her inne kun veldig sporadisk. er vel mest innom Snikk-snakk, Reiseliv, Data, spill og elektronikk, Seksualitet og Forbruker, jus og økonomi.

AUG--AUG: hvor lenge har du vært her?

Det forklarer hvorfor jeg ikke har sett noe særlig til deg. Jeg fikk bruker i juni 2013, selv om jeg snoket litt rundt på forumet før jeg laget egen bruker så la jeg ikke så godt merke til folk da. Var mest på forumet fordi diverse google søk fikk treff herfra.

Kenya! Har bestemt at "min fremtidige mann" og jeg skal reise dit på bryllupsreisen vår, så han er bare nødt til å være enig :Hehe:

Jeg vil også til Kenya og Tanzania, og Nambia frister også. Og mange andre plasser i sør/øst Afrika. Turen til Uganda i 2001 gav mersmak :)

litt tom for spørsmål, så får gruble litt og komme tilbake til saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Fotballfrue: Jeg synes du har en skikkelig artig brukernavn, hva er årsaken til nettopp det valget?

Er det meg du mener? Eller er det en fotballfRue her inne og? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rossin

Rossin: Du skriver over her at du har en god venn herfra, er det Sakone? (Driver dere fortsatt med biljardgreiene deres? :ler: )

Selvfølgelig er det han! Det var bromance ved første blikk, og siden har det vært bare fryd og gammen. Ja, vi holder det gående :)

Rossin: Du kan bo hvor som helst i verden - hvor velger du?

Jeg er selvfølgelig veldig glad i Oslo, men om jeg bare skal tenke etter følelser og ikke fornuft, så velger jeg Cape Town. Den byen har alt - kultur, mat, shopping, hyggelige folk, natur, osv.

Noz: om du ble sammen med en mann med "omvendt fotfetish", hadde du foretrukket en tå i munnen, eller en tå i vagina?

Hjerterdam: Hvilken sang er favorittsangen å synge på fest/nachspiel?

Fotballflue: hva jobber du som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rossin

Elektroniker :)

Rossin: hva er din favorittmat?

Det hørtes interessant ut.

Indisk! Jeg elsker det. Spiser det ute minst en gang i uka. Det har jeg gjort de siste 8-9 åra. Har etter hvert begynt å lage litt selv også, men ingenting slår favorittrestauranten min :) Ellers liker jeg alt av god mat. Ferske, gode råvarer - ting som er lagd fra bunnen av. Jeg spiser ikke så mye rødt kjøtt - det går mest i fisk og andre vegetaralternativer. Dessuten har jeg et svært liberalt forhold til fett, og jeg mener at olivenolje er den beste råvaren som finnes.

Fotballflue: Beskriv klesstilen din.

Koskenkorva: beste lesestoff på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjerterdam: Hvilken sang er favorittsangen å synge på fest/nachspiel?

Som ut-nå-hjemflytta-trønder må jeg innrømme at det går mye i Åge, DDE, Rotmo og ymse andre trøndergreier... :fnise:

Vil tro den jeg har sunget flest ganger er "Vil du værra me mæ hjæm i natt" eller "Vi ska fæst (heilt te sola står opp)" Føler det der nesten ble litt flaut :P

padawan: favorittfilm for tiden, altså ikke nødvendigvis den du liker best sånn totalt, men akkurat her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...