Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

:hallo: Så i signaturen din at du hadde fått deg dagbok igjen, så da måtte jeg nesten stikke innom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mazilla, koselig at du tar turen innom :)

************

I dag har jeg snakket med sosionomen igjen, har ikke snakket med henne siden mandagen etter jeg fødte, det var en god samtale å ha selv med tårene som kom. Vi skal snakkes igjen i neste uke, kjenner jeg trenger det i forhold til veien videre i prøveingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så fint at du har fått deg ny dagbok. Denne gangen skal det gå! :kose:

Så bra at du har noen å snakke med. Jeg har selv hatt en reddende sosionomengel og kjenner jeg savner å snakke med henne av og til, selv om det er 5 år siden jeg var hos henne sist. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje dumt med ein god prat før kjøret begynner igjen for fullt. Det kjem nok mange reaksjonar uansett kva resultat neste forsøk gir, og då er det godt du har nokon du kan gå til. Og så har du jo oss også, snuppa. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt dere får så god oppfølging :) Godt å ha noen å snakke med som forstår hva dere går igjennom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så fint at du har fått deg ny dagbok. Denne gangen skal det gå! :kose:

Så bra at du har noen å snakke med. Jeg har selv hatt en reddende sosionomengel og kjenner jeg savner å snakke med henne av og til, selv om det er 5 år siden jeg var hos henne sist. :sjenert:

Håper virkelig det ja Belle :klem:

Sosionomen er god å ha ja :tommel:

Ikkje dumt med ein god prat før kjøret begynner igjen for fullt. Det kjem nok mange reaksjonar uansett kva resultat neste forsøk gir, og då er det godt du har nokon du kan gå til. Og så har du jo oss også, snuppa. :klem:

Det var fint med den praten, og hun foreslo at jeg skulle si i fra at jeg ikke ønsket å bli behandlet av skumledama igjen. Det har jeg faktisk tenkt å gjøre :Nikke:

Ja, og ikke minst har jeg dere godinger :hug: Vet ikke hva jeg skulle gjort uten, jeg hadde sansynligvis vært innesperret en plass :sjenert:

:vinke:

:goodbye:

Innom og stempler meg inn! :)

:vinke:

Så godt dere får så god oppfølging :) Godt å ha noen å snakke med som forstår hva dere går igjennom :klemmer:

Det er greit å snakke med noen som kan mye om dette uten å ha opplevd det selv, hun er utrolig flink til å finne de ordene jeg ikke finner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia booblus :goodbye:

********

Nå var det helg :nigo: , og det skal bli virkelig godt. Jeg har vært ekstremt sliten denne uken, det hjelper ikke at jeg har en forkjølelse gående heller. Vi har ikke noen store planer for helgen, jeg regner det blir mest mulig avslappning og kos. Det ligger også til rette for en tur på kafe med noen venninner på søndag hvis formen er bedre.

Nå blir det en aldri så liten dupp på meg før kompis kommer på middag senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ny dagbok jo! Alle gode ting er 3 sies det, og det skal du bli et levende bevis på, pusilus :duskedame:

Deilig med rolig helg, kos deg med besøk av kompis og kafe med jentene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok med blanke ark!

Nå er alt mulig.. se fremover og ikke bakover. Ønsker deg virkelig masse lykke til på veien! :)

Og en riktig god helg på kjøpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelg! :hoppendeglad:

Deilig :hoppe:

:vinke:

Ny dagbok jo! Alle gode ting er 3 sies det, og det skal du bli et levende bevis på, pusilus :duskedame:

Deilig med rolig helg, kos deg med besøk av kompis og kafe med jentene :klem:

Håper alle gode ting er tre for vår del ja :pls:

Middagen i går ble vellykket, jeg fikk mye skryt for maten :nigo:

God fredagskveld :klemmer: Ble en liten dupp på tre timer her i kveld :sjenert:

Høres så alt for kjent ut med en liiiten dupp :fnise:

Gratulerer med ny dagbok med blanke ark!

Nå er alt mulig.. se fremover og ikke bakover. Ønsker deg virkelig masse lykke til på veien! :)

Og en riktig god helg på kjøpet ;)

Takk Aurelia :klem:

Prøver å se fremover så godt vi kan , men det er ikke alltid lett. Det å se fremover betyr også det at det kommer merkedager som vi har gledet oss til. Som bl.a dagen jeg skulle gått ut i permisjon og termindato..

********

I dag har vi hatt en riktig lat morgen og forsåvidt dag til nå :) Har vasket litt klær og nå er det på tide å lage noen bursdagskort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Narnia film og noen glass med vin sammen med kjære = en veldig god kveld :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boobla

Tenker masse på deg, pusilus. Gost å ha deg tilbake igjen, men dog, jeg vet du ikke har den beste tiden akkurat nå.

Her kommer en godnatt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...