Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aha, takk for forklaring! :jepp:

Får ha det i bakhodet etter hvert om ting drar ut. Foreløpig stoler jeg på at naturen går sin gang :fnise:

Håper du har en flott helg! :goodbye:

Ja her har det jo dratt ut litt i tid så da får vi se hvordan det blir.. Hadde håpet det skulle komme ganske snart så jeg kunne begynne denne PP, er akkurat ferdig med tanta så..

:vinke:

Tusen takk for hilsen i boken min :klemmer:

Kjenner meg igjen i det du skriver om at man helst skulle ha blitt gravid i går, når man prøver :ler:

Blir spennende og følge deg på ferden mot å få en liten spire i magen.

Sender litt babystøv :strix: for at det klaffer i denne prøveperioden :strix:

:vinke:

Takk takk :)

Der fant jeg din dagbok også ja! :goodbye:

Gratulerer med røykeslutt, de sier jo at det skal være positivt på fruktbarheten, så får håpe det klaffer snart nå da! Og at legen vil sende dere til utredning om det ikke klaffer fort.

:goodbye:

Takk for det, ja de sier det skal ha en god del å si på fruktbarheten. Prata med ei i går som sa den økte med 50% :hakeslepp:

Tror det kanskje var litt vel mye men noe øker den da..

Innom med en lørdags :klem:

Håper virkelig det Wild Yam greiene funker :)

Tusen takk :klemmer:

Ja jeg krysser alt jeg kan krysse (ikke beina da, må jo :humpe::fnise: ) for at det skal funke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det helga da..

TR har vært på besøk denne uka så har vært litt i PMS humør og litt sånn, men det er vel slikt som hører med.

Var på julebord i går kveld med Mannens jobb. Var veldig trivelig, men tror ikke hodet mitt er skapt for en hel dag på jobb, så hjem å skifte og pynte seg i full fart for så å dra på et julebord med 300 skravlende gjester. Gikk ikke lange tiden før jeg hadde migrene gitt :sukk:

Heldigvis har jeg en snill og søt mann som ble med meg hjem selv om han ikke hadde lyst :strix:

Også har jeg funnet ut at en slik "gelemaske" som man legger i kjøleskapet som blir kald, er ett kupp for migrenen! :jepp:

Så da har man lært noe denne dagen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du Wild Yam og Damiana? Får man kjøpt det på helsekost, eller på nett?

Jeg kjøpte begge på Urtesenteret.no. Får helt sikkert kjøpt det på helsekost også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :vinke:

Takk for koselig hilsen i min bok :klemmer:

Ja det er veldig irriterende at man ikke bare blir gravid med en gang man har bestemt seg. Vi burde ha en slik "på" knapp som vi bare flikket på, når vi var klare. Så var den saken grei. Men neida.. ikke det at prøvingen ikke er gøy, men det er veldig slitsomt å :humpe: med et formål. :fnise:

Håper det klaffer for oss begge, så fort som svint!

Lykke til!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dine og Nathalia :vinke:

Takk for hilsner :Nikke:

Ja det blir slitsomt i lengden å :humpe: med et formål. Spesielt visst det bare er vi jenter som stresser med det og mannene ikke tenker noe på det.

Jeg har måttet si ifra til min mann om at han må legge litt sjel i det han også, ellers blir det iallefall stress fra min side, og da går det ikke! Så nå er han virkelig ivrig på :sengekos::jepp: Heldigvis! Blir litt letter for meg da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frkhøne!

Noen gode innspill du hadde om kattesand og neimat i en annen bok. Måtte innom for å hilse.

Håper du får napp hos legen. Har hørt ulikt om hvor lenge en må være prøver før en får utredning. Og at yngre noen ganger må vente opptil 1,5 år. Men håper du har en grei lege! Har du fått noe legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frkhøne!

Noen gode innspill du hadde om kattesand og neimat i en annen bok. Måtte innom for å hilse.

Håper du får napp hos legen. Har hørt ulikt om hvor lenge en må være prøver før en får utredning. Og at yngre noen ganger må vente opptil 1,5 år. Men håper du har en grei lege! Har du fått noe legetime?

:vinke:

Ja noe får man da med seg med 4 stk som er gravid i nærmeste omkrets :fnise:

Ja jeg har faktisk vært hos legen i dag! :jepp:

Vi har holdt på i akkurat over et år og jeg fikk beskjed av fastlegen min at jeg måtte komme tilbake om et år om det ikke gikk til da så..

Det var ikke fastlegen min jeg var til i dag, men hun var veldig grei og jeg skjønte med en gang at hun ikke ville avfeie meg...

Så nå skal jeg ta blodprøve og urinprøve på dag 21 av syklusen min ca. Når hun får svar på disse så blir vi send til gynekolog, da skal mannen være med å avlegge sædprøve! Så virker som det blir satt igang ganske fort! :jepp:

Hun sa at alt hørtes bra ut, og syns det var veldig bra gjort av meg å slutte å røyke :jepp:

Så får vi se hvordan det går etter hvert :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere kommer dere så fort igang med utredning! Ingenting er bedre enn å bli tatt på alvor av legen og komme seg videre med det :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at dere kommer dere så fort igang med utredning! Ingenting er bedre enn å bli tatt på alvor av legen og komme seg videre med det :klemmer: :klemmer:

Ja kjenner at det lettet endel å få det unnagjort.. Ikke er jeg så veldig utålmodig (enda :fnise: ) heller for blodprøvetakinga, som ikke blir før om to uker.

Så kanskje man klarer å slappe av litt nå som det er satt i gang :Nikke:

:klemmer:

Så godt å høre at ting blir gjort noe med :)

:hug:

Tusen takk :hug:

Det er utrolig deilig å bli hørt på å snakke med noen som kan litt. Legen sa at hun har vært gjennom dette med mange andre, og det var flere tilfeller der pasientene var blitt gravide nesten med en gang utrednings-prosessen ble satt igang :fnise:

Også veldig godt å snakke med noen som kan forstå hva man går gjennom, hun har sikkert sett mange som ikke kan få barn og hva de har gått gjennom. Blir ikke den tomme "jeg forstår..." eller den "slapp av, det ordner seg av seg selv..."! For det er ikke bestandig det gjør det, og det nytter ikke å slappe av!

:fnise: Ikke meningen å vær kvass, men man blir litt frustrert over folk som sier de forstår, men man vet veldig godt at de egentlig ikke kan det.. De har ikke vært gjennom det samme så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har en kjempegrei lege ihvertfall :)

Og det er vel på en måte lettere å slappe av med prøvingen når man er i gang med en sånn prosess, for da vet man at man ihvertfall skal få et svar på om man kan få barn på egenhånd.

Jeg er bare i PP2, men jeg går likevel og tenker mye på "tenk hvis jeg ikke kan få barn", og det er ganske slitsomt å ikke vite at det kommer til å klaffe en eller annen gang. Men de fleste som vil ha barn klarer nå å få det på en eller annen måte uansett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du har en kjempegrei lege ihvertfall :)

Og det er vel på en måte lettere å slappe av med prøvingen når man er i gang med en sånn prosess, for da vet man at man ihvertfall skal få et svar på om man kan få barn på egenhånd.

Jeg er bare i PP2, men jeg går likevel og tenker mye på "tenk hvis jeg ikke kan få barn", og det er ganske slitsomt å ikke vite at det kommer til å klaffe en eller annen gang. Men de fleste som vil ha barn klarer nå å få det på en eller annen måte uansett :jepp:

Ja heldigvis har man den muligheten at man kan få barn, selv om man ikke kan bære det frem selv.. Jeg vil jo helst få gå gjennom den opplevelsen av å ha gått gravid i ni mnd da men :sjenert: Går det ikke, så går det ikke..

Kjenner at jeg slapper veldig mye mer av, men det kan jo ha at jeg er tidlig i PP. Er jo ikke sikkert jeg slapper like mye av når TR nærmer seg og slikt :fnise: Men tror ikke jeg kan bli mer stresset om det enn det jeg har vært de siste mnd.. Tankene har virret på "gravid-tanker" ved alle ledige stunder, og det er ganske irriterende, jeg har jo ikke akkurat lyst å gå rundt å tenke sånn hele tiden. :kjefte:

Det skulle ha funnes en av "AV" knapp på tanker også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skulle ha funnes en av "AV" knapp på tanker også :sjenert:

:Nikke: Kan ikke bli mer enig! Og kan bare tenke meg hvordan det må være å gå rundt og tenke og håpe og vente i over ett år... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjenner at det lettet endel å få det unnagjort.. Ikke er jeg så veldig utålmodig (enda :fnise: ) heller for blodprøvetakinga, som ikke blir før om to uker.

Så kanskje man klarer å slappe av litt nå som det er satt i gang :Nikke:

Kjenner at jeg slapper veldig mye mer av, men det kan jo ha at jeg er tidlig i PP. Er jo ikke sikkert jeg slapper like mye av når TR nærmer seg og slikt :fnise:

Hei!

Signerer denne jeg. Det er kjempeslitsomt å :humpe: fordi man "må". Det gjorde ikke akkurat underverker med lysten heller her i gården. Men da vi endelig kom oss til legen og ballen begynte å rulle, ble alt mye enklere. Jeg klarte å slappe mer av, og vi :humpe: når og fordi vi haddde lyst, ikke fordi vi "måtte". :fnise:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Signerer denne jeg. Det er kjempeslitsomt å :humpe: fordi man "må". Det gjorde ikke akkurat underverker med lysten heller her i gården. Men da vi endelig kom oss til legen og ballen begynte å rulle, ble alt mye enklere. Jeg klarte å slappe mer av, og vi :humpe: når og fordi vi haddde lyst, ikke fordi vi "måtte". :fnise:

:jepp:

Her i gården har heldigvis mannen tatt litt av ansvaret på seg! Og nå vet jeg ikke helt om det er på grunn av baby-laginga eller ikke, men han er virkelig blitt viril i det siste! :skratte: Tror ikke det går en eneste dag der han ikke maser, og det virker faktisk som det er for at han VIL og ikke for at han MÅ :fnise: Og det hjelper VELDIG! :jepp:

Gooode HøneMannen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...