Gå til innhold

Select magasinet


Gjest Kråkaa

Anbefalte innlegg

Gjest Kråkaa

Da jeg henta posten idag så lå select katalogen der så fint..I det jeg skulle til å kaste den i papirsøpla så tenkte jeg; Bi litt nå,Kråkaa,kanskje jeg finner et hærlig kupp?

Ja,hva med en ugle som sier uhu og ønsker gjestene velkomne?

Eller latterfylte troll som festes i trær?

Hva med noen roseknopper av glass i forskjellige farger?

Kanskje du heller vil ha seks katter med hatter?

En effektiv kroppsbørste for hele kroppen gjør kanskje susen?

Nei,kjøp heller et blomsterbrodert teppe til å henge foran dorullene dine!

Og lista er laaaaaaang av det jeg vil kalle for ubrukelige ting..Unnskyld meg,men har du noen gang handlet via select magasin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De hadde noen slike lykter som står ute og lader seg opp som jeg vurderte, men glemte det helt bort. De kostet jo 30-40 kr lyset og var jo greie nok for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynte- og morogreiene deres er gyselige. For ikke å snakke om klær og sko. Mulig de har noen helt enkle dingser til husholdningen som kan brukes, men jeg gidder ikke å sjekke. Eller jo kanskje? God underholdning, den katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballegurk
Da jeg henta posten idag så lå select katalogen der så fint..I det jeg skulle til å kaste den i papirsøpla så tenkte jeg; Bi litt nå,Kråkaa,kanskje jeg finner et hærlig kupp?

Ja,hva med en ugle som sier uhu og ønsker gjestene velkomne?

Eller latterfylte troll som festes i trær?

Hva med noen roseknopper av glass i forskjellige farger?

Kanskje du heller vil ha seks katter med hatter?

En effektiv kroppsbørste for hele kroppen gjør kanskje susen?

Nei,kjøp heller et blomsterbrodert teppe til å henge foran dorullene dine!

Og lista er laaaaaaang av det jeg vil kalle for ubrukelige ting..Unnskyld meg,men har du noen gang handlet via select magasin?

Frisørkragen er bra!

Ellers blir jeg kjempeglad når katalogen kommer. Da får jeg meg en god latter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har aldri kjøpt noe der, men jeg har ledd meg skakk av alle de herlige beskrivelsene og festlige tingene i katalogen.

"flotte tøfler", nyttige gardiner, varme taklister...... HAHA underholdning av beste klasse:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg husker jeg ønsket meg et høreapparat som kunne høre hvisking på 50 meters avstand (Måtte ikke brukes til avlytting :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Marianne_*

Hehe, husker den hvisketingen. :) Ellers er en av mine absolutte favoritter "Trepynt". Ansiktsdeler i plast (munn, nese, øyne osv.) som man skulle feste på trærne i hagen. "Når du smiler til trærne, smiler de tilbake". Wow, sier jeg bare. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

Husker engang at de solgte slike urinflasker eller hva de het,for oss kvinner..Slik at om du måtte på do om natten så kunne du bare løfte på dyna og legge flaska til rette under deg så pissa du bare på den og kunne sove videre.Og med litt trening så kunne du gjøre det hele uten å åpne øya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var i Select eller et lignende magasin, men en gang fant jeg en grilldress som man visstnok kunne "bruke til enhver anledning". Jeg ser for meg folk som møter opp i bryllup og begravelser med det plagget..

Og urinflaskene ja, æsj.. Fin å ha med på lange bilturer, liksom.

Mye gøy på nyttognyttig.no for de som ikke har katalogen, de har samme opplegget som Select. For eksempel kan du kjøpe en Pet Massager eller en Kattebøyle eller hva med en saunabukse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke om det var i Select eller et lignende magasin, men en gang fant jeg en grilldress som man visstnok kunne "bruke til enhver anledning". Jeg ser for meg folk som møter opp i bryllup og begravelser med det plagget..

Og urinflaskene ja, æsj.. Fin å ha med på lange bilturer, liksom.

Mye gøy på nyttognyttig.no for de som ikke har katalogen, de har samme opplegget som Select. For eksempel kan du kjøpe en Pet Massager eller en Kattebøyle eller hva med en saunabukse?

HAHAHAHA... :ler:

Sitter å ler så jeg griner.

Skal bruke denne siden fast som en liten "pick-me-up" når jeg trenger det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig jeg er gal, men for eksempel dette hadde ikke jeg hatt noe i mot. Stygg er det, men det er slipsekaos i skapet nå! :ler:

Herregud jeg er fanget!

Da synes jeg du kan ta med deg dette fine forkleet med det samme du bestiller. En vinner på grillfesten!

Edit: Og til KUN kr. 79,-

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du kan ta med deg dette fine forkleet med det samme du bestiller. En vinner på grillfesten!

Edit: Og til KUN kr. 79,-

:trampe:

Men det er egentlig ganske ufattelig hvor stygge de forkleene var. :dåne:

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trampe:

Men det er egentlig ganske ufattelig hvor stygge de forkleene var. :dåne:

Næsj! Det er jo et kupp, no less! :hoppe:

Aller best hvis du kjøper et til kjæresten din også, så dere matcher. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For oss som har reservert oss mot reklame ... vi må lese det på nett -

Det er jo utrolig mye heslige og utrolige ting og tang - men det finnes faktisk en god del praktiske dingser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...