Gå til innhold

Kan det være?


nysjerrigj87

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på en ting, er her noen med erfaringer/vet om ved bruk av p-stav? Jeg lurer nemlig på om det er mulig at p-stav slutter å virke før tiden?

Det har seg slik at min p-stav skal ut i desember, og jeg har hatt normal mens de nesten 3 årene jeg har hatt den i nå.

Men forrige måned kom menstruasjonen 3 uker forsent og når den endelig kom så varte den bare i ett par dager å det var så vidt det var, det gikk ett par uker igjen å jeg trodde jeg hadde fått menstruasjon for skikkelig den gangen men nei.. Da varte den kun i 1 dag å det var så vidt noe den gangen også og dette er ca 1 uke siden nå..

Det som får meg til å lure på om jeg kanskje er gravid er at jeg har alle symptomer jeg bruker å ha før jeg skal ha uka mi men den kommer jo ikke :P

Disse symptomene kan jo være graviditetssymptomer også? Ømme bryster, kjenner litt tak nede i mage og rygg, verker litt i kroppen og så er har jeg vært plaget med hodepine i det siste, noe jeg aldri er til vanlig, samt jeg har vært kvalm på kveldstid de siste dagene..

Blei langt og litt rotete dette, tusen takk til den som har tatt seg tid til å lese :)

håper noen har noe erfaring e.l?

Kan jeg være gravid?

Mvh ny bruker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen prevensjon er 100% sikker, så uansett hva slags prevensjon du bruker kan du være gravid :)

ta en test om du er usikker



Anonymous poster hash: d5e09...f5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok rett :)

Kjøpte en test tidligere i dag, får vell bare bite det i meg at jeg må ta den i morgentidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har nok rett :)

Kjøpte en test tidligere i dag, får vell bare bite det i meg at jeg må ta den i morgentidlig :)

Du kan jo bare ta den nå? Er du over 6 uker på vei er HCG-nivået i urinen like høy uansett om det er konsentrert urin eller ei

Anonymous poster hash: 5395e...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tror jeg bare venter til imorgentidlig, må jo ikke tisse nåå :P

Uff det er vell ikke bra å med prevensjon når man er gravid heller?

Har hørt om tilfeller der noen har blitt gravid på prevensjon men at det da har vært graviditet utenfor livmor :/

Slår dette evt ut på en test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her inne som er blitt gravid med prevensjon?

jepp, på p-piller. Kan ikke huske å ha glemt noen, og har gått igjennom den perioden i hodet om og om igjen for å forsikre meg om at jeg husket alle :P men gravid ble jeg, bare noen måneder etter jeg hadde sex for første gang. Byttet pillemerke etter det, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...