Gå til innhold

Tegneserieskaperen Ronja Berge, hvor ble det av henne?


Salmonella

Anbefalte innlegg

Noen som husker Ronja Svenning Berge som hadde ett fast innslag i Nemi for bortimot 10 år siden? Hun var den eneste grunnen til at jeg kjøpte bladet.

Hvor ble det av henne, noen som vet?

Legger ved en link av hvordan tegningene hennes så ut hentet fra en tilfeldig blogg http://hysjduskremmerfisken.blogspot.no/2010/06/na-er-de-i-grunn-bla-alle-sammen.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke google?

Jeg fant iallefall dette:

http://vapenochdramatik.com/index.php/omoss/ronja/

CVen hennes ligger som klikkbar pdf, så der kan du bli oppdatert. :)

Anonymous poster hash: 3422c...c02

Hvorfor antar du at jeg ikke har googlet? Selvfølgelig har jeg gjort det, men jeg fant ikke ut det jeg egentlig ville ha svar på (noe jeg ser jeg skulle ha vært tydeligere med å få frem i Hi).

Så, noen som vet om hun har sluttet helt som tegneserieskaper? Savner historiene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor antar du at jeg ikke har googlet? Selvfølgelig har jeg gjort det, men jeg fant ikke ut det jeg egentlig ville ha svar på (noe jeg ser jeg skulle ha vært tydeligere med å få frem i Hi).

Så, noen som vet om hun har sluttet helt som tegneserieskaper? Savner historiene hennes.

Utifra spm ditt så virket det ikke ut som du hadde funnet noe. 😊

Men CVen som ligger på den siden jeg linket til har jo en ganske bra oppramsing av det hun har gjort og hvis hun hadde laget noe nylig så vil jeg tro det sto listet der.

Kom selv på Nemibidragene hennes av denne tråden og jeg husker at jeg også satte stor pris på henne. Kanskje du kan sende henne en mail og høre om noe er på gang, hun setter sikkert pris på ros for tidligere arbeid.

Anonymous poster hash: 3422c...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, den tegneserien hadde jeg faktisk glemt. Til tross for at jeg kjøpte nemi bare på grunn av den.



Anonymous poster hash: 0c3ad...fe9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...