Gå til innhold

Opel Mokka vs Nissan Qashqai


Gjest Asmir

  

10 stemmer

  1. 1. Opel Mokka vs Nissan Qashqai

    • Opel Mokka
      2
    • Nissan Qashqai
      8


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er i bunn og grunn to dårlige billigbiler, så valget er vanskelig. Stemte for Nissan fordi jeg mener å få enda mere ut av pengene.

Anonymous poster hash: aae0c...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel Mokka kommer bedre ut av kollisjonstester enn Golf!

Mokka skårer veldig godt i Tyskland og er suveren både å kjøre og å parkere.

Litt liten plass i bagasjerommet, og litt mange knapper på frontpanelet men ok når du får satt deg inn i det.

Nissan, neeeei.

Anonymous poster hash: 1888d...2af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Qashqaien fikk da gode resultater i kræsjtest?

Synes de er svært like, men stemte Qashqai. Misliker de trange, små side- og bakvinduene som gir dårlig utsikt, ellers ok biler.

Anonymous poster hash: 93f5c...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissan er bare tull... jeg advarer deg. Har kollidert med en Nissan Qashqai. Og det virket som plastikk...



Anonymous poster hash: 7423e...ac0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nissan er bare tull... jeg advarer deg. Har kollidert med en Nissan Qashqai. Og det virket som plastikk...

Anonymous poster hash: 7423e...ac0

ADULT OCCUPANT

The passenger compartment of the Qashqai remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated good protection of the knees and femurs of the driver and passenger. Nissan showed that a similar level of protection would be provided to occupants of different sizes and to those sat in different positions. The driver dummy scored maximum points, with good protection of all body regions. Likewise, maximum points were scored in the side barrier test with all parts of the body well protected. Even in the more severe side pole test, all body regions were well protected apart from the chest, protection of which was adequate. The front seats and head restraints provided marginal protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision. A geometric assessment of the rear seats indicated good protection against whiplash.

Anonymous poster hash: 827f1...25c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er to gode modeller.

Anonymous poster hash: 7c29f...8c4

I forhold til hva som ellers finnes der ute er det to møkkamodeller.

Anonymous poster hash: d4393...b6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

ADULT OCCUPANT

The passenger compartment of the Qashqai remained stable in the frontal impact. Dummy readings indicated good protection of the knees and femurs of the driver and passenger. Nissan showed that a similar level of protection would be provided to occupants of different sizes and to those sat in different positions. The driver dummy scored maximum points, with good protection of all body regions. Likewise, maximum points were scored in the side barrier test with all parts of the body well protected. Even in the more severe side pole test, all body regions were well protected apart from the chest, protection of which was adequate. The front seats and head restraints provided marginal protection against whiplash injuries in the event of a rear-end collision. A geometric assessment of the rear seats indicated good protection against whiplash.

Anonymous poster hash: 827f1...25c

Omg, jeg snakker ut i fra min erfaring. Jeg kjørte inn i en Ford Mondeo med en Nissan Qashqai og det var ikke så veldig fort. Rudkjøring hastighet, og min Nisssan ble helt ferdig, og jo jeg skadet både knet og foten. Og jeg sitter laaangt bak asså.

Anonymous poster hash: 7423e...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...