Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Vegedag i dag, og vekta viste minus 900 gram :tommelsmil: Såg eit nytt tal på vekta, som eg har sett før altså, men som var fint å sjå igjen :P Må berre fortsette vidare :)

Det vart ikkje fjelltur denne veka, får sjå neste veke :) Har kosedag heime med gullet i dag, men det er storm ute, så det blir mest innekos :)

Og i ettermiddag skal vi sjå på ny sykkel til meg! :tommelsmil: Håper vi finn ein :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag vart det tredemølleøkt, 1 time (2 episodar SATC), 5,2 km og 370 kcal. I tillegg så vert det 12 km sykling til/frå bhg, så då skulle vel dagens aktivitet vere i boks :) Bra til å vere meg ;)

Har fått meg ny sykkel, den er ganske mange hakk betre enn den eg hadde, merker eg :) Satte ny pers til bhg med guten bakpå, berre litt bak rekorden utan han bakpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vart det 6 km sykling + 1 time på tredemølla. Prøvde å jogge 3 minutt kvart 5. minutt (i staden for 2), og det gjekk bra :tommelsmil: 5,3 km og 385 kcal (appen min seier 507 kcal, det høyres jo sååå mykje betre ut ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag, og opp 800 gram, blæ! Svingar litt for tida.. vog meg igjen etter do, frukost og sykling, og då var eg plutseleg 100 gram lettare enn forrige veke.. Men det er den første vekta som tell, og den som står i vegeboka vår. Så får eg berre stå på vidare og håpe på eit fint tal neste veke :) Note to self: ikkje ete mat etter at eg kjem att frå seinvakt torsdagar!

Har trena i dag. Først 6 km sykling, og så ein halvtime på tredemølla. Tok berre 1 episode i dag, det passa så fint med disc'en :) Pluss at då kunne eg sjekke kor lenge eg klarte å jogge i strekk. Hadde håpt på i alle fall 10 minutt (eg er i skikkeleg dårleg form altså!), men eg klarte heile 20 minutt! ;):tommelsmil: LITT betre form enn då eg starta, i alle fall :) Så blir det 6 km sykling seinare i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegedag i dag, og opp 800 gram, blæ! Svingar litt for tida.. vog meg igjen etter do, frukost og sykling, og då var eg plutseleg 100 gram lettare enn forrige veke.. Men det er den første vekta som tell, og den som står i vegeboka vår. Så får eg berre stå på vidare og håpe på eit fint tal neste veke :) Note to self: ikkje ete mat etter at eg kjem att frå seinvakt torsdagar!

Har trena i dag. Først 6 km sykling, og så ein halvtime på tredemølla. Tok berre 1 episode i dag, det passa så fint med disc'en :) Pluss at då kunne eg sjekke kor lenge eg klarte å jogge i strekk. Hadde håpt på i alle fall 10 minutt (eg er i skikkeleg dårleg form altså!), men eg klarte heile 20 minutt! ;):tommelsmil: LITT betre form enn då eg starta, i alle fall :) Så blir det 6 km sykling seinare i dag også :)

Flink du er! 20 min jogging er kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! 20 min jogging er kjempebra :D

Tusen takk! :) Det er i alle fall bra til å vere meg, men trur ikkje eg skal melde meg på maraton med det første :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trena i dag, 1 time på tredemølla. 5,3 km og 385 kcal. I tillegg så blir det 12 km sykling i dag :) Har mykje fri framover, og vermeldingane er fine, så eg håper på ein fjelltur i løpet av denne eller neste veke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin økt i dag :) 1 time, 5,4 km (økte med 0,1 km/t då eg jogga, så eg kom meg heile 100 meter lenger! :fnise: ) og 390 kcal :) I tillegg sykla eg 6 km.

I morgon har eg fri, så då tenker eg å ha gullet heime frå bhg. Håper på finever, så kan vi gå oss ein tur :)

Seinvakt i dag, så i dag skal vi IKKJE ete noko etter at eg kjem att frå jobb, i håp om eit litt betre resultat på vekta enn førre veke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ops, det vart ei lita pause her :P Har hatt ein del å styre med, så det har blitt lite trening dei siste par vekene. Heldigvis har vekta holdt seg stabil!

Har begynt på utredning for barnløshet, og sånn umiddelbart så ser alt greit ut innvendig for min del, av det han kunne sjå på innvendig ul. Meir grundig undersøking kjem seinare. Så har eg tatt nokre blodprøver, som eg venter på svar frå! Og så må mannen sjekkast, det gler han seg iiiikkje til! :fnise:

Satsar på ei god veke neste veke, då har eg mykje fri, og skal gi jernet! Prøverør er utelukka før bmi'en kjem under 30, sa gynekologen. Så der har vi dèt...eg må slanke meg ca 500 kg! :daane: Det blir i alle fall blankt avslag, så her er det berre å stå på. Så frå no av kjem eg til å jogge/gå til tre episodar kvar gong eg er på tredemølla. Då blir det 90 minutt. Det MÅ vel gi resultat?! :) Og så må eg skjerpe meg enda meir med kostholdet. Vi har holdt oss i snart 3 mnd utan sjokolade, potetgull og godteri, men der er jammen mange andre uvanar som kan lukast ut også ;)

Ny baby burde jo ver ei super gulrot, så det her skal eg klare! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vog meg på fredag, ned 200 gram.. Jej! Jaja, det var etter 2 veker så å seie utan trening, så det kunne vore verre.

Denne veka trur eg blir roligare, og eg har mykje fri, så eg skal nok få rom for litt trening også.

I dag trena eg til 3 episodar SATC, så då vart det 90 minutt på tredemølla :) 7,7 km og 560 kcal (appen seier faktisk over 700, men eg noterer ned tredemølletala her). Jobbar seint i dag og fredag, pluss fri tirs-tors, så i teorien kan eg få til trening kvar dag ;) Målet er minst 3 stk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bah, er ikkje så flink å skrive regelmessig her, må skjerpe meg! :) Det er så fort gjort at det går i gløymeboka..

Det er litt så som så med trening for tida, det er så mykje anna som dukkar opp (enda eg har dritmasse fri pga nedskjeringer på jobb).. Plutselig er det venninnebesøk..eller køyretime...eller tannlegetime..eller gynekolog...etc.. Men I DAG, då fekk eg trena! :tommelsmil: Gjekk først heim frå bhg (tok buss, pga usikker om frost, tør ikkje sykle då), det vart 3 km. Og så var eg ein time på tredemølla og såg 2 episodar SATC. Auka med 0,5km/t under jogginga :P Vart 5,3 km tilsaman og 385 kcal.

Og så skal eg gå til/frå jobb, men det blir jo berre snakk om 2 km :P

Får håpe vekta viser litt ned i morgon, for dei 2 siste vekene har det vore eit par hundre gram opp :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gram, godt fornøgd med det :) Har holdt meg ganske stabilt dei siste vekene, så i staden for å vege f.eks. 500 kg, så veg eg no jamnt over 497. Det er bra, då skal ikkje eg gå oppatt dei 3 kiloa :) Så no må eg berre prøve å jobbe mot endå nokre kg ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Det blir lite oppdatering her for tida, gitt.. Men det har blitt veldig lite trening også, bortsett frå 3-6 km gåtur nesten kvar dag, i forbindelse med levering og henting i bhg. Det er travelt no før jul, eg har ein Mariusgenser eg MÅ bli ferdig med, så då må eg prioritere strikkinga..og eg strikker altså så treigt! :P

Rekner med at etter nyttår blir det full guffe med trening, då har eg lite jobb og lang tid til å gjere ferdig neste års julegåver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jula over og resultatet viser +1,9 kg! :daane: Juleferiar har aldri noko godt for seg, sånn kostholdsmessig, for meg :P

Har hatt ei veldig fin jul og nyttår, med julefeiring heime hos familien min, og nyttårsfeiring hos hans familie :) Fått mykje fint, ete masse god mat og fått slappa av litt. Har blitt jobb også, såklart, og kjenner veldig på at eg må finne meg ny jobb snart.

Eg held snart ikkje ut med den nye sjefen meir! Ho er ustabil, vinglete, vimsete, rotete, kranglete, og prøver (ganske tydeleg) å skvise meg ut frå butikken. Ho gir meg minst vakter av alle, og gjer ingen forsøk på å skjule at det er pga vekta og størrelsen min. Ingen av dei ansatte er fornøgde med ho, og vi er fleire som tenker på å slutte.

Denne veka hadde vi ei skikkeleg utblåsning, då ho kjefta på meg og prøvde å ta meg for noko eg ikkje var skuld i. Eg kjefta tilbake. Bitch.

Uansett, eg håper verkeleg det dukkar opp noko anna snart, men det er ikkje lett på ein relativt liten plass. Ho stjel i alle fall myyykje energi, og det er sånn at eg grur meg til dei vaktene eg har saman med ho.

Jaja.. Har fått ein relativt god start på 2015, sånn treningsmessig. Har trena i dag, 5 km på tredemølle, 1 time og 365 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag i dag :) Gjekk først tur frå bhg og opp til (og rundt) eit vatn og heim..ca 10 km. Og så gjekk eg til bhg seinere, ca 3 km. Alt i alt ca 1000 kcal :) Har ete 2 skiver (ei til frukost og ei til lunsj) + ein kopp med sånn "slanke"-kakao..Options, trur eg den heiter. Så kcalinntaket har heller ikkje vore så aller verst :) Det blir lapskaus til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens trim blir 6 km gåtur, fordelt på 2x3 km. Ikkje så mykje å skryte av, men det blir ca 500 kcal, og det hjelp jo vel bittelitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper bra det. :)

Går det bra ellers? :)

Ja, det hjelp nok på :) Har blitt litt lite dei siste par dagane, menmen..

Her går alt berre bra! :) Godt med eit nytt år med ny start og masse nye muligheter! :) Alt bra med deg også? Eg driv jo og les i dagboka di, eg er berre ikkje så flink å legge igjen noko der :) Men eg følger med! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelp nok på :) Har blitt litt lite dei siste par dagane, menmen..

Her går alt berre bra! :) Godt med eit nytt år med ny start og masse nye muligheter! :) Alt bra med deg også? Eg driv jo og les i dagboka di, eg er berre ikkje så flink å legge igjen noko der :) Men eg følger med! :jepp:

Så bra. :) Er alltid godt med et nytt år ja. :) Ja, alt bra her. :) Så hyggelig at du følger med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...