Gå til innhold

Vil dere med høyere utdanning svare på noen spørsmål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne?

2. Hvor gammel er du?

3. Hvilken utdanning har du?

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side?

5. Er du praktisk anlagt/"handy"?

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning?

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)?

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er mennesker med høy utdanning reddere for edderkopper enn andre, og har mennesker med høy utdanning vanligvis oftere kjæledyr enn mennesker med lavere utdanning eller velger de gjerne bestemte kjæledyr?


 



Anonymous poster hash: d4856...f53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mennesker med høy utdanning reddere for edderkopper enn andre, og har mennesker med høy utdanning vanligvis oftere kjæledyr enn mennesker med lavere utdanning eller velger de gjerne bestemte kjæledyr?

Anonymous poster hash: d4856...f53

Close, but no cigar.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 25

3. Hvilken utdanning har du? Bachelor, på begynt master.

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Noe.

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Litt.

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Søsken har 3-4 års høyere utdanning.

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Ikke nå, har hatt katt.

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Hater edderkopper og alle andre krypende insekter. Samt en del flyvende.

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

Anonymous poster hash: 60736...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Mann 

2. Hvor gammel er du? 29

3. Hvilken utdanning har du? Bachelor, ingeniør

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Nei

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Når jeg må, ja

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Nei

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Katt

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Nei

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 46

3. Hvilken utdanning har du? Adjunkt

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja, skriving.

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ja

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Nei

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Teller akvarium?  Hvis ikke, nei, på grunn av allergi. Men skulle gjerne hatt en hund.

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).  Nei. Men liker dem best ute.

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 0e94b...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 33

3. Hvilken utdanning har du? phd i matematikk

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Er musikalsk, men ikke kreativ

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ja

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Ja (begge foreldre + eneste søster)

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Ja, hund og katt

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).Ja

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 15eae...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 49

3. Hvilken utdanning har du? MBA

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Nei

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Nei

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Ja

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Nei, ikke redd, men heller ikke fan

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 2d78a...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 27

3. Hvilken utdanning har du? Master innenfor ernæring/kjemi

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Jeg har et kreativt hode, men tar det desverre altfor sjeldent ut i praksis pga hektisk hverdag.

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Nope

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Mamma og pappa har 6-7 år utdanning. Søsken har 3-5.

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei (ønsker meg hund).

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). JA, vil si jeg har fobi mot edderkopper. Andre insekter bryr meg ikke.

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: feac5...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne.

2. Hvor gammel er du? 43.

3. Hvilken utdanning har du? Juridisk embetseksamen.

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja.

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Litt, klarer det meste som er nødvendig i hjemmet.

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Far og ett av tre søsken.

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei. Skulle gjerne hatt, men kan ikke pga allergi. (Ville nok hatt katt eller fugler.)

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Ja.

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

Hva er grunnen til at du har tatt med de to siste spørsmålene?

 

Og jeg er ganske nysgjerrig, kan du dele hvilke konklusjoner du kommer til?

Anonymous poster hash: fffa5...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne?  Kvinne 

2. Hvor gammel er du?  28år

3. Hvilken utdanning har du?  Engelsk Bachelor i 'hotel and business management' 

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side?  ikke den sterkeste i familien, er gladere i fakta og tall 

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? ja 

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? nei

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? har hatt katt hele livet, skulle gjerne hatt nå også, men kan desverre ikke pga bosituasjon. vil skaffe igjen når anledningen byr seg

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). JA!

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 8a372...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne?

2. Hvor gammel er du?

3. Hvilken utdanning har du?

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side?

5. Er du praktisk anlagt/"handy"?

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning?

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)?

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

Jeg må presisere at jeg tar høyere utdanning nå :)

1. Kvinne

2. 20 år

3. Sykepleie

4. Ja, jeg har drevet med musikk hele livet, og er veldig flink med både håndarbeid av forskjellig sort og maling.

5. Ja

6. Nei, mine foreldre har ikke det, men mine søsken har.

7. Katt

8. Vil ikke si jeg har noen angst, men kan ikke si at jeg elsker insekter heller. Utenom øyenstikkere da. De er nydelige!

Anonymous poster hash: 4c2f4...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 30

3. Hvilken utdanning har du? Lektor i realfag (fysikk og kjemi)

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Nei, absolutt ikke.

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ja.

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Nei.

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei.

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Nei, tvert i mot.

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 440b0...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Er du mann eller kvinne? Kvinne

2. Hvor gammel er du? 27 år

3. Hvilken utdanning har du? Bachelorgrad ingeniør

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ikke veldig, men er ikke helt håpløs heller.

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Mor og søsken har, men ikke far,

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei, men ønsker meg katt eller hund.

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Er redd for snegler og larver og store insekter med harde skall. Edderkopper har jeg ingenting i mot.

Anonymous poster hash: fd5d6...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei

2. Kanskje

3. På mandager

 

4. Det hender

5. Litt opp og ned

6. Nei

 

7. Ja

8. Veldig, men jeg kan ikke noe for det.



Anonymous poster hash: 0d878...b47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne?

2. Hvor gammel er du?

3. Hvilken utdanning har du?

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side?

5. Er du praktisk anlagt/"handy"?

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning?

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)?

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Godt det kun er sosiologi på hobbybasis for dette virket ikke særlig gjennomtenkt.

Anonymous poster hash: 2902c...049

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne?  Kvinne

2. Hvor gammel er du?  30

3. Hvilken utdanning har du?  Master i rettsvitenskap

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side?  Nei

5. Er du praktisk anlagt/"handy"?  Ja

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning?  Både foreldre og søsken har høyere utdanning

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)?  Hund og hest

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige).  Nei

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: c4b98...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt stor pris på det. Huk gjerne av for anonym hvis det gjør det lettere å være ærlig. :)

1. Er du mann eller kvinne? Ja

2. Hvor gammel er du? 26

3. Hvilken utdanning har du? Bachelor

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Delvis, er ikke løsningsorientert men har noen ideer

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Nei, søsken under utdanning (ingeniører)

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Nei

De siste to spørsmålene virker kanskje sære, men det er en god grunn til at jeg har dem med. Hadde som sagt satt veldig stor pris på respons! :)

Mvh hobbysosiolog.

Anonymous poster hash: 7b7e4...cba

 

Anonymous poster hash: 864a2...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne?
2. Hvor gammel er du? 37
3. Hvilken utdanning har du? Mastergrad i historie

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja. Tegner, maler og annet håndarbeid.
5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ja.
6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Begge har utdanning utover gymnas og er hhv. førskolelærer og interiørarkitekt.  

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Nei.
8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Ja.
 


Anonymous poster hash: 7ffb2...291



Anonymous poster hash: 7ffb2...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er du mann eller kvinne? Mann

2. Hvor gammel er du? 31

3. Hvilken utdanning har du? Kunsthøyskole, Bachelor i Design og Bachelor i et ingeniørfag

4. Har du en kreativ/kunstnerisk side? Ja

5. Er du praktisk anlagt/"handy"? Ja

6. Har dine foreldre og evt. søsken høyere utdanning? Alle søsken og begge foreldre

7. Har du kjæledyr? Hvis ja, hvilke(t)? Katt

8. Er du redd for edderkopper eller andre insekter? (Tenker da ikke på de som er giftige). Nei

 

Anonymous poster hash: 6cf33...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...