Gå til innhold

"$ Vi kan kjøpe hele Blinderen om vi vil..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Husker vi ropte det samme når vi hadde Bedøk på vgs!



Anonymous poster hash: 0f1a0...781
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fadderukene for studenter er mer enn godt i gang - nærmer seg slutten for de fleste nå!

Har lagt godt merke til en del BI-studenter som synger; "vi kan kjøpe hele Blinderen om vi vil!"

Er det bare jeg som finner dette usedvanlig harry og patetisk? Det er faktisk så harry at jeg ikke finner ord... Så sykt harry at det er pinlig!!

Mvh

Mastergradsstudent (24 år) ved Handelshøyskolen BI

... flau over mine medstudenter.

Anonymous poster hash: c98ec...e8e

 

Dette er kvalmt og patetisk, men hvorfor mener du at dette er harry? Jeg trodde at ordet "harry" var mer rettet mot personer som kjører Volvo 240, drar på gatebil og har wonderbaum i frontruta, eller? 

Anonymous poster hash: 042a6...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også med på fadderullan og enkelte av fadderne/medstudentene virket veldig usympatiske. De snakket konstant nedsettene om andre kulturer. Tipper frp har ekstrem høy oppsluttning blandt bi studenter..

skammer meg over at jeg faktisk går der. 



Anonymous poster hash: 471f9...ae0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er sånn i starten på BI. De kommer fra vestkantskoler og har en ide om hvordan BI er:P hvert år ser du det samme; alltid en gjeng som starter første året med å være så krampeaktige det de tror BI er. Det er sleik, seiljakker, loafers, RL-skjorter over en lav sko. Så er fadderuken over og de begynner å se litt rundt seg. Da oppdager de at BI faktisk er ganske vanlig, med vanlige jordnære folk som går på skolen i converse, anorakk og til og med sekk(ja faktisk!)...vi pleier å telle ned; Litt ut i september har de aller fleste moderert seg, blitt voksene og forstått at hele "vi har pappa med masse cash"-opplegget bare er teit. Og slik går nu åran' ;)

Anonymous poster hash: 47964...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Faktum er at de kan faktisk kjøpe heler Blindern om de vil.

Anonymous poster hash: 1503e...2e0

 

Sludder!

Anonymous poster hash: 46fc9...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Sludder!

Anonymous poster hash: 46fc9...e91

 

 

Nei. Det er fakta.

Anonymous poster hash: 1503e...2e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...