Gå til innhold

Cabin Crew


Bee21

Anbefalte innlegg

Ser at norwegian lyser ut stillinger som sommervikarer rundt om i landet nå! :)

Det er bare å glemme å få fast jobb hos norwegian etter vikariatet :(

Anonymous poster hash: f5819...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det rart av meg å følge denne tråden med spenning, selv om jeg ikke selv er i deres situasjon? Er bare så gøy å følge med, og heie (lydløst) på dere fra sidelinjen...:)

Har liksom hendt at jeg sier "yes!!" når noen av dere har blitt med videre til intervju nr. 2 osv...^^

Edit, skrivefeil

Endret av Lino
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trenger de fortsatt folk i og med st de har lagt ut to mye annonser hvor de søker cabin crew?

Ser det er lagt ut enda en annonse for 18 dager siden med kursstart i januar-februar.

Anonymous poster hash: 10bd6...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det med dere? Noen som har søkt Norwegian her? Jeg har. Kan også tipse om en bra nettside. Eller blogg da. For flyvertinneinteresserte her. http://flyverten.no

God jul forresten. :vin::kalle:



Anonymous poster hash: 99ee7...2e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei! Jeg søkte 9 november 2014 på fulltid hos SAS, og har enda ikke hørt noe fra cat of sweden. Hvor lang tid tok det før dere ble inkalt til intervju?



Anonymous poster hash: e0fa3...439
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! På onsdag er det besøk til flylegen og uniformstilpasning! :D

Under presentasjonen snakket alle om litt forskjellig.. Noen snakket kun om studier, noen snakket om hobbyer osv osv.. Jeg tok en liten tvist på det og prøvde bare å få alle til å le! Da var det ikke like skummelt :)

Spørsmålene er de samme som hos CAT egentlig.. Mye om service, din rolle i et team, dine styrker osv osv..

Når skal du dit? Lykke til! :D

Hei:-) Lurte på om dere måtte ha presentasjonen på norsk eller engelsk? (hos SAS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg søkte på mandag og fikk svar i dag om å ta CAT testen. Visste ikke helt hva jeg gikk til, dumme meg hadde ikke gjort nok research på dette tidligere. Men fikk i hvertfall 91% på easy level, 91% på medium level og 77% på hard level. Total karakter 5 av 6. Dette er vel ikke så bra tenker jeg? :(

Har sendt inn resultatene nå og venter i spenning..



Anonymous poster hash: e0ed1...5c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på mandag og fikk svar i dag om å ta CAT testen. Visste ikke helt hva jeg gikk til, dumme meg hadde ikke gjort nok research på dette tidligere. Men fikk i hvertfall 91% på easy level, 91% på medium level og 77% på hard level. Total karakter 5 av 6. Dette er vel ikke så bra tenker jeg? :(

Har sendt inn resultatene nå og venter i spenning..

Anonymous poster hash: e0ed1...5c7

Jeg fikk mail om jobbintervju på Gardermoen i dag. Leste gjennom hva jeg måtte ha med og det er jo ikke rent lite akkurat. Wow! Noen som har tips til meg? :)

Anonymous poster hash: e0ed1...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg innkalt til et førstegangsintervju hos SAS😊 gruer meg!!!

Anonymous poster hash: e7d16...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Så spennende å følge denne tråden, som dessverre ser endt ut nå da. Foreløpig ser det ut som jeg må vente enda et år før jeg kommer meg inn på studiet jeg vil å ønsker å søke jobb som cabin crew. Noen som vet om de søker ut fulltid/deltid etter sommeren også? Alle stillingene er vell tatt for sommeren.

Angående open day, noen som vet hvor man kan finne slikt? Må jo reklameres om dette noen plass når det skal holdes. Hadde vært spennende å dratt på slikt.

Anonymous poster hash: a8999...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Sverige søker cabin crew nå. Tenkte å sende inn søknad bare for å se om jeg blir trekt ut til intervju for moro skyld. Burde jeg da skrive søknad på engelsk? Blir vell litt dumt om man skal skrive søknad på norsk når location er i Sverige. kan det å takke nei til intervju der følge meg senere når jeg søker i Norge?

Anonymous poster hash: a8999...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Sverige søker cabin crew nå. Tenkte å sende inn søknad bare for å se om jeg blir trekt ut til intervju for moro skyld. Burde jeg da skrive søknad på engelsk? Blir vell litt dumt om man skal skrive søknad på norsk når location er i Sverige. kan det å takke nei til intervju der følge meg senere når jeg søker i Norge?

Anonymous poster hash: a8999...00e

Jeg er med videre der og har intervju allerede på mandag, selvom søknadsfristen er på tirsdag. Det er litt teit av CAT, for de som søker i helgen har jo ikke sjangs. De som er med videre har intervju med SAS onsdag 8.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Facebook nå at Emirates kommer til Norge for å rekruttere, til info😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Facebook nå at Emirates kommer til Norge for å rekruttere, til info😀

Dårlig deal å jobbe for emirates. Går ok for et halvt år hvis du vil ha opplevelser

Anonymous poster hash: 10bd6...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlig deal å jobbe for emirates. Går ok for et halvt år hvis du vil ha opplevelserAnonymous poster hash: 10bd6...56e

Er det dårlige arbeidsforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig deal å jobbe for emirates. Går ok for et halvt år hvis du vil ha opplevelser

Anonymous poster hash: 10bd6...56e

Har du jobbet med de? :)

Er det sånn st man får litt tid innimellom for å se landene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! Vet noen hvor ofte de forskjellige selskapene, feks SAS har rekrutteringer? Jeg abonnerer nå på de flyselskapene som har base i Oslo og hååper at noe av dem har en ny rekruttering til Høsten. Min nåværende jobb purrer om å fornye kontrakten min, men om jeg takker ja til det så er oppsigelsetiden på 3 måneder. Har virkelig lyst å se om dette yrket er noe for meg.



Anonymous poster hash: 8e917...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nå må vel Norwegian komme ut med en rekruttering snart? Når hadde de rekruttering sist? Utålmodig!



Anonymous poster hash: 8e917...295
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...