Gå til innhold

Sims 4 på jobben


blomstre

Anbefalte innlegg

Hei! Håper det er greit med en egen tråd om dette, da jeg føler at mye forsvinner i den store Sims 4-tråden...

 

Jeg tenkte at her kan vi dele tips og spørre om ting rettet mot På Jobben-pakken.

 

Jeg er nå i politikarrieren og lurte på et par ting angående dette med bevis. Tar dere bilder OG samler bevisprøver av alt der det er mulig? Eller er det nok å bare ta bilder av tagging for eksempel?

 

Et tips når det gjelder symptomer og legekarrieren, så har Carl's Sims 4 Guide fine tips angående hva man skal se etter for å diagnostisere den enkelte sykdom :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå i politikarrieren og lurte på et par ting angående dette med bevis. Tar dere bilder OG samler bevisprøver av alt der det er mulig? Eller er det nok å bare ta bilder av tagging for eksempel?

 

 

Jeg pleier bare å ta bilder og fingeravtrykk og sånt når det er nødvendig for å komme videre, eller for å få tiden til å gå om det ikke er tid til å gjøre så mye annet før jobben er over, men på åsted så samler jeg alt jeg kan finne for å få mest mulig gjort. :)

Endret av Ponnypetra02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier bare å ta bilder og fingeravtrykk og sånt når det er nødvendig for å komme videre, eller for å få tiden til å gå om det ikke er tid til å gjøre så mye annet før jobben er over, men på åsted så samler jeg alt jeg kan finne for å få mest mulig sport. :)

Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...